- Սահմանել «Ազատագրական պայքար», «Դավիթ Բեկ», «Նապոլեոնյան պատերազմներ», «Նոր ժամանակներ», «Հայկական մշակույթ» հասկացությունները:
- Համեմատել հայկական և ռուսական իրականությունները 19-րդ դարի 10-ական թվականներին:
- Ապացուցել, որ օտարի լուծն առաջադիմական երևույթ չէ:
________________________________________________________________________________
_
- Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը բռնապետությունների պայքար էր:
- Համեմատել պատերազմի շրջափուլերը:
- Թվարկել միավորված ազգերի հաղթանակի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները:
- 20-րդ դար – 19-րդ դար + նոր գաղափարախոսություններ: Հին գաղափարախոսություններ – հնացած գաղափարախոսություններ * առաջին աշխարհամարտ = x
- Այլընտրանքային պատմություն` Գերմանիան և ԽՍՀՄ-ը չեն պատերազմում, Ճապոնիան հարձակվում է ԽՍՀՄ-ի վրա, ԱՄՆ-ը չի մտնում պատերազմի մեջ: Ե՟րբ կավարտվի պատերազմը: Պատասխանը հիմնավորել:
_________________________________________________________________________________
- Առաջին աշխարհամարտ + 2-րդ աշխարհամարտ – Ազգերի լիգա · 2 : Մարդկություն + կենսոլորտ = x, գտնել x-ը
- Սահմանել <<Պատմություն>>, <<Աշխարհամարտ>>, <<Խորհրդային Հայաստան>> հասկացությունները
- Թվարկել միջպատերազմական ժամանակաշրջանի հիմնական արդյունքները
_________________________________________________________________________________
- Սկսել հետազոտական աշխատանք << Անհատի դերը պատմության մեջ>> թեմայով
- Անհատ + պատմական իրականություն – մարդկություն + կենսոլորտ = x + y
- Ապացուցել, որ անհնար է մարդկության առաջընթաց առանց իմաստասիրության
_________________________________________________________________________________
- Համեմատել 2-րդ աշխարհամարտի փուլերը
- Ապացուցել, որ հակաառանցքային դաշինքի ստեղծումն անխուսափելի էր
- Թվարկել Ճապոնիայի պարտության հիմնական, երկրորդական և երրորդական պատճառները
- Խնդրի պայմանները` Հիտլերը դարձել է նկարիչ և չի զբաղվում քաղաքականությամբ, Ստալինը հանկարծամահ է եղել 1935 թվականին և ԽՍՀՄ-ը էվոլյուցիոն ճանապարհով գնում է դեպի ժողովրդավարություն, Ռուզվելտը չի հաղթել նախագահական ընտրություններում: Ի՟նչ անել, որ 2-րդ աշխարհամարտը կայանա:
- 1940X2:20-1945+1918X2=x, գտնել x-ը
_________________________________________________________________________________
- Գրել շարադրություն, պատմվածք կամ հեքիաթ «Ես և Նապոլեոնը» թեմայով
- Պատմական իրականություն – Նապոլեոն – Կեսար – Ալեքսանդր Մակեդոնացի – ԼենկԹեմուր – Չինգիզ խան – x – y – z = a,
- Թվարկել Նապոլեոնի կայսրանալու գլխավոր և երկրորդական պատճառները
_________________________________________________________________________________
- Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը բռնապետության պայքար էր:
- Համեմատել պատերազմի շրջափուլերը:
- Թվարկել միավորված ազգերի հաղթանակի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները:
- 20-րդ դար+19-րդ դար+նոր գաղափարախոսություններ:հին գաղափարախոսություններ-հնացած գաղափարախոսություններ*x*առաջին աշխարհամարտ=X
- Այլընտրանքային պատմություն`Գերմանիան և ԽՍՀՄ-ը չեն պատերազմում, Ճապոնիան հարձակվում է ԽՍՀՄ-ի վրա, ԱՄՆ-ը չի մտնում պատերազմի մեջ: Երբ կավարտվի պատերազմը: Պատասխանը հիմնավորել:
_________________________________________________________________________________
- Ֆրանսիա+Անգլիա+ԱՄՆ – Գերմանիա – Իտալիա + 18-րդ դար= x
- Սահմանել «Պետություն»,«Պատմություն»,«Միապետություն» հասկացությունները
- Թվարկել հեղափոխությունների գլխավոր և երկրորդական պատճառները
_________________________________________________________________________________
- Սահմանել «Ինդուստրացում», «2-րդ հանրապետություն», «Կոլեկտիվացում», «Պետական ահաբեկչություն», «Խորհրդային մշակույթ», «Միջպատերազմական Եվրոպա», «Մարտիրոս Սարյան», «Պատմական օրինաչափություն», «Քաղաքացիական պատերազմ»,«Ֆաշիստական Իտալիա» հասկացությունները
- Ապացուցել, որ ԽՍՀՄ-ում պետական ահաբեկչությունն անխուսափելի էր
- Համեմատել Խորհրդային և Արևմտյան իրականությունները
_________________________________________________________________________________
- Թվարկեք առաջին հանրապետության վարչապետներին և խորհրդարանի նախագահներին;
- Մեկնաբանեք հանրապետության դրոշի գույները;
- Կազմեք առաջին հանրապետության գոյության տարիների կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
- Թվարկեք հանրապետության ստեղծման և կործանման պատճառները (պատասխանը հիմնավորեք);
- Դիտած ֆիլմերից ի՟նչ նոր տեղեկություններ ստացաք: Հերքեք կամ հաստատեք ֆիլմերում արտահայտված տեսակետներից որևէ մեկը:
_________________________________________________________________________________
- Ապացուցեք կամ հերքեք հետևյալ տեսակետները`«Առաջին հանրապետության ստեղծումը հրաշք էր» և «Առաջին հանրապետության կործանումն անխուսափելի էր»:
- Բնութագրեք առաջին հանրապետության պետական գործիչներից որևէ մեկին:
- Կազմեք առաջին հանրապետության կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը:
_________________________________________________________________________________
Դասարանական աշխատանք
- Սահմանել «Պատմություն»,« Պատմական իրականություն », «Ապստամբություն»,«Ֆրանսիական հեղափոխություն»,«2-րդ հանրապետություն» հասկացությունները
- Վերլուծել ԽՍՀՄ ներքին քաղաքականությունը 30-ական թվականներին
- Ապացուցել, որ ՀԽՍՀ տնտեսությունն աճում և զարգանում էր
- Համեմատել Հիտլերին և Մուսսոլինիին
- Թվարկել 2-րդ աշխարհամարտի գլխավոր և երկրորդական պատճառները