Ներկայացվում են գրավոր առաջադրանքների նմուշներ

  1.  Սահմանել «Ազատագրական պայքար», «Դավիթ Բեկ», «Նապոլեոնյան պատերազմներ», «Նոր ժամանակներ», «Հայկական մշակույթ» հասկացությունները:
  2. Համեմատել հայկական և ռուսական իրականությունները 19-րդ դարի 10-ական թվականներին:
  3. Ապացուցել, որ օտարի լուծն առաջադիմական երևույթ չէ:

________________________________________________________________________________

_

  1. Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը բռնապետությունների պայքար էր:
  2. Համեմատել պատերազմի շրջափուլերը:
  3. Թվարկել միավորված ազգերի հաղթանակի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները:
  4. 20-րդ դար – 19-րդ դար + նոր գաղափարախոսություններ: Հին գաղափարախոսություններ – հնացած գաղափարախոսություններ * առաջին աշխարհամարտ = x
  5. Այլընտրանքային պատմություն` Գերմանիան և ԽՍՀՄ-ը չեն պատերազմում, Ճապոնիան հարձակվում է ԽՍՀՄ-ի վրա, ԱՄՆ-ը չի մտնում պատերազմի մեջ: Ե՟րբ կավարտվի պատերազմը: Պատասխանը հիմնավորել:

_________________________________________________________________________________

  1. Առաջին աշխարհամարտ + 2-րդ աշխարհամարտ – Ազգերի լիգա · 2 :  Մարդկություն + կենսոլորտ = x, գտնել x-ը
  2. Սահմանել <<Պատմություն>>, <<Աշխարհամարտ>>, <<Խորհրդային Հայաստան>> հասկացությունները
  3. Թվարկել միջպատերազմական ժամանակաշրջանի հիմնական արդյունքները

_________________________________________________________________________________

  1. Սկսել հետազոտական աշխատանք << Անհատի դերը պատմության մեջ>> թեմայով
  2. Անհատ + պատմական իրականություն – մարդկություն + կենսոլորտ = x + y
  3. Ապացուցել, որ անհնար է մարդկության առաջընթաց առանց իմաստասիրության

_________________________________________________________________________________

  1. Համեմատել 2-րդ աշխարհամարտի փուլերը
  2. Ապացուցել, որ հակաառանցքային դաշինքի ստեղծումն անխուսափելի էր
  3. Թվարկել Ճապոնիայի պարտության հիմնական, երկրորդական և երրորդական պատճառները
  4. Խնդրի պայմանները` Հիտլերը դարձել է նկարիչ և չի զբաղվում քաղաքականությամբ, Ստալինը հանկարծամահ է եղել 1935 թվականին և ԽՍՀՄ-ը էվոլյուցիոն ճանապարհով գնում է դեպի ժողովրդավարություն, Ռուզվելտը չի հաղթել նախագահական ընտրություններում: Ի՟նչ անել, որ 2-րդ աշխարհամարտը կայանա:
  5. 1940X2:20-1945+1918X2=x, գտնել x-ը

_________________________________________________________________________________

  1. Գրել շարադրություն, պատմվածք կամ հեքիաթ «Ես և Նապոլեոնը» թեմայով
  2. Պատմական իրականություն – Նապոլեոն – Կեսար – Ալեքսանդր Մակեդոնացի – ԼենկԹեմուր – Չինգիզ խան – x – y – z = a,
  3. Թվարկել Նապոլեոնի կայսրանալու գլխավոր և երկրորդական պատճառները

_________________________________________________________________________________

  1. Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը բռնապետության պայքար էր:
  2. Համեմատել պատերազմի շրջափուլերը:
  3. Թվարկել միավորված ազգերի հաղթանակի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները:
  4. 20-րդ դար+19-րդ դար+նոր գաղափարախոսություններ:հին գաղափարախոսություններ-հնացած գաղափարախոսություններ*x*առաջին աշխարհամարտ=X
  5. Այլընտրանքային պատմություն`Գերմանիան և ԽՍՀՄ-ը չեն պատերազմում, Ճապոնիան հարձակվում է ԽՍՀՄ-ի վրա, ԱՄՆ-ը չի մտնում պատերազմի մեջ: Երբ կավարտվի պատերազմը: Պատասխանը հիմնավորել:

_________________________________________________________________________________

  1. Ֆրանսիա+Անգլիա+ԱՄՆ – Գերմանիա – Իտալիա + 18-րդ դար= x
  2. Սահմանել «Պետություն»,«Պատմություն»,«Միապետություն» հասկացությունները
  3. Թվարկել հեղափոխությունների գլխավոր և երկրորդական պատճառները

_________________________________________________________________________________

  1. Սահմանել «Ինդուստրացում»,  «2-րդ հանրապետություն», «Կոլեկտիվացում», «Պետական ահաբեկչություն», «Խորհրդային մշակույթ», «Միջպատերազմական Եվրոպա», «Մարտիրոս Սարյան», «Պատմական օրինաչափություն», «Քաղաքացիական պատերազմ»,«Ֆաշիստական Իտալիա» հասկացությունները
  2. Ապացուցել, որ ԽՍՀՄ-ում պետական ահաբեկչությունն անխուսափելի էր
  3. Համեմատել Խորհրդային և Արևմտյան իրականությունները

_________________________________________________________________________________

  1. Թվարկեք առաջին հանրապետության վարչապետներին և խորհրդարանի նախագահներին;
  2. Մեկնաբանեք հանրապետության դրոշի գույները;
  3. Կազմեք առաջին հանրապետության գոյության տարիների կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
  4. Թվարկեք հանրապետության ստեղծման և կործանման պատճառները (պատասխանը հիմնավորեք);
  5. Դիտած ֆիլմերից ի՟նչ նոր տեղեկություններ ստացաք: Հերքեք կամ հաստատեք ֆիլմերում արտահայտված տեսակետներից որևէ մեկը:

_________________________________________________________________________________

  1. Ապացուցեք կամ հերքեք հետևյալ տեսակետները`«Առաջին հանրապետության ստեղծումը հրաշք էր» և «Առաջին հանրապետության կործանումն անխուսափելի էր»:
  2. Բնութագրեք առաջին հանրապետության պետական գործիչներից որևէ մեկին:
  3. Կազմեք առաջին հանրապետության կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը:

_________________________________________________________________________________

Դասարանական  աշխատանք

  1. Սահմանել «Պատմություն»,« Պատմական իրականություն », «Ապստամբություն»,«Ֆրանսիական հեղափոխություն»,«2-րդ հանրապետություն» հասկացությունները
  2. Վերլուծել ԽՍՀՄ ներքին քաղաքականությունը 30-ական թվականներին
  3. Ապացուցել, որ ՀԽՍՀ տնտեսությունն աճում և զարգանում էր
  4. Համեմատել Հիտլերին և Մուսսոլինիին
  5. Թվարկել 2-րդ աշխարհամարտի գլխավոր և երկրորդական պատճառները

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s