Ընտրությամբ “Պատմություն” առարկայի ծրագիր

Պատմություն

Բովանդակություն

Անցյալը 21-րդ դարի պատուհանից

1. Հնագույն քաղաքակրթություններ – 14 Ժամ
1.1. Լեմուրիա – 2
1.2. Հիպերբորեա — 2
1.3. Ատլանտիդա — 4
1.4. Այլ քաղաքակրթություններ — 6

2. Մարդու առաջացումը – 15 ժամ
2.1. Առասպելներ մարդու առաջացման մասին — 4
2.2. Կրոնները մարդու առաջացման մասին – 5
2.3. Գիտությունը մարդու առաջացման մասին — 6

3. Մարդկանց ընդհանրություն – 22 ժամ
3.1. Մարդկանց առաջին բնակավայրերը – 4
3.2. Մշակույթը եւ հարաբերությունները միջանձնային եւ խմբային հարաբերությունները — 4
3.3. Տոհմը եւ ցեղը որպես մարդկային կայուն խմբեր — 2
3.4. Մոռացված գիտելիքները — 10

4. Հայերի ծագումնաբանությունը -10 ժամ
4.1. Մարդու առաջին քայլերը հայկական լեռնաշխարհում — 4
4.2. Հայկական քաղաքակրթության առաջացումը — 6

5. Կրոններ – 16 ժամ
5.1. Կրոնի առաջացումը եւ առաջին ձեւը — 2
5.2. Ազգային կրոններ — 6
5.3. Համաշխարհային կրոններ — 8

6. Պետություն – 12 ժամ

6.1. Պետության առաջացում — 2
6.2. Պետության փոփոխությունը պատմության ընթացքում — 4
6.3. Պետությունների հարաբերությունները — 2
6.4. Մեր հասակակիցը տարբեր պետություններում — 4

7. Հայտնագործություններ –30 ժամ
7.1. Գիտություն -12
7.2. Տեխնոլոգիաներ — 10
7.3. Կենցաղ — 8

8. Հայերը եւ աշխարհը – 28 ժամ
8.1.Հայերի ներդրումը համաշխարհային տնտեսության մեջ — 3
8,2, Հայերի ներդրումը համաշխարհային քաղաքականության մեջ — 3
8,3, Հայերի ներդրումը համաշխարհային ռազմական գործի մեջ – 3
8,4, Հայեր ներդրումը համաշխարհային մշակույթի մեջ – 5
8,5, Այլ էթնոսների հետ հայերի հարաբերության սկզբունքները -2
8,6, Հայերի թշնամիներն ու դաշնակիցները. պատճառներ եւ հետեւանքներ -8
8,7, Հայերը եւ համաշխարհային քաղաքակրթությունը 21-րդ դարում — 4

Ամբողջ տարում ՝ 147 ժամ

10-րդ դասարան, ընտրությամբ գործունեություն
Նպատակներ՝
1. Պատմության այլընտրանքային էլեկտրոնային ուսումնական ձեռնարկի ստեղծում։
2. Սովորողների մասնագիտական կողմնորոշման ամրակայում:
Խնդիրներ՝
1. Սովորողների տեխնոլոգիական, հետազոտական, ճարտասանական և համագործակցային հմտությունների զարգացում։
2. Օտար լեզուների գործնական կիրառում։
3. Մշտական կապ գործող գիտնականների հետ:

Առանձնահատկություններ՝
1. Անմիջական և չափելի արդյունք
2. Ինտերակտիվ գործընթաց
3. Գիտության նորույթների օգտագործում

10-րդ դասարան
1. Իրականության միասնականության սկզբունքը պարտադրում է մյուս դասընթացների տեղեկատվական և մտային հոսքի ամենդասյա օգտագործում
2. Հետազոտական գործունեության ընթացքում մյուս դասընթացների մեթոդների, գործիքների և մեխանիզմների օգտագործում:

Մանկավարժական մոտեցումներ
10-րդ դասարան
1. Գիտականություն;
2. Ամենօրյա հետազոտական աշխատանք;
3. Օտար լեզուն` աշխատանքային գործիք;
4. Սովորողի սոցիալականացում;
5. Ինտերակտիվությունը որպես մեթոդաբանություն և կրթական իրականության մթնոլորտ:

Միջավայր
10-րդ դասարան
1. Ֆիզիկական միջավայր /դասասենյակ, լաբորատորիա,բակ, զբոսայգի, թանգարան, արխիվ, աշխարհագրական և պատմական օբյեկտներ, կրթական և գիտական հաստատություններ; նեթբուք, նոթբուք, պլանշետ և այլ գաջետներ/
2. Վիրտուալ միջավայր /կայքեր, բլոգեր, սոցցանցեր և էլեկտրոնային հաղորդակցության այլ միջոցներ/:

Ուսուցման կազմակերպումը
10-րդ դասարան
1. Դաս-քննարկում;
2. Դաս-դասախոսություն /միայն 10-րդ դասարանում/
3. Համատեղ դաս այլ մասնագետի հետ;
4. Ինտերակտիվ դաս;
5. Տարատարիք սովորողների համատեղ դաս;
6. Դասի նախապատրաստություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
7. Դասի վերլուծություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
8. Համատեղ դաս այլ կրթական հաստատության սովորողների հետ;
9. Արտակրթահամալիրային մասնագետի դաս;
10. Պատմական վերակառուցման դաս;
11. Դաս-շնորհանդես;
12. Արշավային դաս:

Հեղինակներ ՝
Աշոտ Տիգրանյան
Էրիկ Ոսկանյան
Ֆրեդ Սահակյան
Էրիկ Սահակյան
Զավեն Համբարձումյան
Նարե Ղալամքարյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s