https://haykazmargaryan.wordpress.com/2013/08/22/276/
ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- Հիմնավորել անցյալն իմանալու անհրաժեշտությունը;
- Թվարկել անցյալի ուսումնասիրման աղբյուրները;
- Թվարկել Հայկական լեռնաշխարհի հիմնական օբյեկտները;
- Թվարկել Մեծ Հայքի աշխարհները:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Հաշվել, թե ինչքան ժամանակ է անցել հայոց պատմության
երեք կարևորագույն իրադարձություններից;
- Սահմանել ,, Տոմար,, հասկացությունը;
- Թվարկել օգտագործվող բոլոր տոմարները:
ԵՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Բացատրել մարդու ծագման վարկածները;
- Թվարկել մարդու հնագույն բնակատեղիները Հայկական լեռնաշխարհում:
ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել նախնադարյան մարդկանց զբաղմունքները և գործիքները;
- Բացատրել մեծ սառցապատման հետևանքները;
- Ապացուցել, որ ժայռապատկերները անցյալի իմացության կարևորագույն աղբյուր են:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Հին Եգիպտոսի հինգ կարևորագույն իրադարձությունները;
- Բացատրել տարբեր տեսակետները եգիպտական բուրգերի մասին;
- Ապացուցել, որ փարավոնի իշխանությունն անսահմանափակ էր:
ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել եգիպտացի երեխայի կյանքը նախնադարում և Հին ու Նոր թագավորությունների ժամանակ;
- Թվարկել եգիպտացի երեխայի պարտականությունները և իրավունքները;
- Ապացուցել, որ Հին Եգիպտոսում կային դպրոցներ:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Կազմել Հին Միջագետքի ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Հին Միջագետքի հինգ կարևորագույն իրադարձությունները;
- Համեմատել Հին Միջագետքի պետությունները:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել Հին Եգիպտոսի և Հին Միջագետքի երեխաների առօրյան;
- Թվարկել պեղումների ժամանակ հայտնաբերված, երեխաներին վերաբերող նյութերը;
- Ապացուցել, որ Հին Միջագետքի դպրոցական ծրագրում կար ,,Մաթեմատիկա,, առարկա:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Հին Չինաստանի հզորացման պատճառները;
- Կազմել Հին Չինաստանի և Հին Հնդկաստանի ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ կաստայական կարգերի հաստատումն անխուսափելի էր:
ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել Հին Չինաստանի և Հին Հնդկաստանի երեխաների առօրյան;
- Ապացուցել, որ Հին Չինաստանում երեխաներին պաշտում էին:
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Հին Արևելքի ձեռքբերումները;
- Համեմատել Հին Արևելքի և նախնադարի երեխաների կյանքը;
- Կազմել Հին Արևելքի ժամանակագրությունը:
ՏԱՍՆԵՐԿՈԻԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Դեմոկրատիա,, և ,,Օլիմպիական խաղեր,, հասկացությունները;
- Պատմել հունական դիցաբանության մասին;
- Շարադրել ,,Իլիական,, և ,,Ոդիսական,, պոեմների բովանդակությունը;
- Թվարկել հունական մշակույթի նվաճումները;
- Բնութագրել Ալեքսանդր Մակեդոնացուն:
ՏԱՍՆՉՈՐԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 8-15
- Թվարկել Հին Հունաստանի երեխաների խաղերը;
- Համեմատել Աթենքի և Սպարտայի երեխաների կրթությունը;
- Ապացուցել, որ Հին Հունաստանում կար բարձրագույն կրթություն:
ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 15-30
- Սահմանել ,,Հանրապետություն,, և ,,Կայսրություն,, հասկացությունները
- Պատմել հռոմեական դիցաբանության մասին;
- Շարադրել ,,Էնեական,, պոեմի բովանդակությունը;
- Թվարկել հռոմեական մշակույթի նվաճումները;
- Բնութագրել Հուլիոս Կեսարին:
ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 2015թ.-ի հունվարի 12-16
,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 26.01-01.02
Ստուգատեսային շաբաթ
ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 02-06.02
- Պատմել հայ ժողովրդի ծագման ավանդազրույցները;
- Կազմել հայ ժողովրդի ձևավորման ժամանակագրությունը;
3. Թվարկել լեզվով հնդեվրոպական և քաղաքակրթությամբ արիական ժողովուրդներին:
ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 09-13.02
- Թվարկել հայկական արիադավան պետությունները;
- Համեմատել Արատտան և Հայասան;
- Պատմել կուտիների և հիքսոսների արշավանքների մասին:
Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ՝ 36-38
http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%AB%D6%84%D5%BD%D5%B8%D5%BD%D5%B6%D5%A5%D6%80
https://www.youtube.com/watch?v=UypJ5QtQyBU
http://www.hayagitaran.info/2013/05/2020/
ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16.02-06.03
- Թվարկել Վանի թագավորության ստեղծման պատճառները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Կազմել Վանի թագավորության ժամանակագրությունը;
- Համեմատել Վանի թագավորության արքաներից ցանկացած երեքին;
- Նկարագրել Վանի թագավորության քաղաքներից կամ ամրոցներից որևէ մեկը;
- Ապացուցել, որ հնագիտական պեղումների արդյունքները վկայում են Վանի
թագավորության հզորության մասին;
- Սահմանել Վանի թագավորությանն առնչվող հինգ հիմնական
հասկացությունները:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 45-64
https://www.youtube.com/watch?v=5VR3XmHxuRI
ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը; 09.03-03.04
- Թվարկել Արտաշես արքայի բարենորոգումները;
- Նկարագրել Արտաշատ մայրաքաղաքը:
- Համեմատել Արտաշեսյան երեք արքաների գործունեությունը:
- Ապացուցել, որ Տիգրան Մեծի արտաքին քաղաքականությունն անսխալական էր;
- Կազմել Արտաշեսյան Հայաստանի ժամանակագրությունը;
- Սահմանել Արտաշեսյան Հայաստանին առնչվող յոթ կարևոր հասկացություն:
Աղբյուրներ`Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 82-119
https://www.youtube.com/watch?v=Duin_jrsqAM
ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 06-17.04
- Կազմել Հայաստանի առաջինից երրորդ դարերի ժամանակագրությունը;
- Բնութագրել Տրդատ Ա-ին;
- Նկարագրել Հռանդեայի ճակատամարտը;
- Սահմանել և բացատրել «Ժամանակ անիշխանության» հասկացությունը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 120-135
ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 20-30.04
- Սահմանել «Արքունիք», «Գործակալություն», «Հազարապետություն», «Սպարապետություն», «Աշխարհաժողով», «Քուրմ», «Բանակ», «Զորանամակ», «Աշխարհազոր» հասկացությունները;
- Նկարագրել արքունիքի կառուցվաքն ու գործառույթները:
- Ապացուցել, որ այրուձին է բանակի գլխավոր հարվածային ուժը:
- Համեմատել համահայկական պետությունները:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 139-146 http://www.haykino.ru/am/movies/%D5%8F%D5%AB%D5%A3%D6%80%D5%A1%D5%B6+%D5%84%D5%A5%D5%AE+-+%D5%80%D5%A1%D5%B5%D6%80%D5%A5%D5%B6%D5%A1%D5%BA%D5%A1%D5%B7%D5%BF+%D5%BF%D5%AB%D6%80%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%AC%D5%A8/?movie=487
http://armyansky.narod.ru/index/0-67
https://www.youtube.com/watch?v=Qn_P2kOeZ90
ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը` 04-08.05
- Պատասխանել դասագրքի էջ 150-ի և 153-ի հարցերին:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 147-154
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 11-22.05
- Համեմատել հայկական ավանդազրույցների հերոսներին;
- Մանրամասն պատմել «Տիգրան և Աժդահակ» վիպասքը:
- Բնութագրել հայոց հին հավատքի երկու ամենաբնորոշ կողմերը;
- Ապացուցել, որ եղել է նախամաշտոցյան գիր;
- Ներկայացնել հայկական արեգակնային օրացույցը;
- Թվարկել թատրոնի տեսակները հին Հայաստանում:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 155-177
http://blognews.am/arm/news/35387/asq-tigrani-ev-azhdahaki-masin.html
ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը` 25-29.05
ԱՄՓՈՓԻՉ ԴԱՍ