Նախագծային ուսուցում (ձեռքբերումներ և հիմնախնդիրներ)

 

Ա) Ձեռքբերումներ`

  1. Նախագծային ուսուցումը դարձել է պարտադիր հանրակրթության բաղկացուցիչ (տես` իմ բլոգի 2016-2017 բաժնի 6-10-րդ դասարանների դասարանական և տնային առաջադրանքների էջերը)
  2. Նոր սովորողներ են ընդգրկվել երկարաժամկետ նախագծերում
  3. Իրականացվում են նոր նախագծեր` «ՈՒԳԸ-ԱԳԸ. կրթական կամուրջներ», «Միասնական Տիեզերք»
  4. Ձևակերպվել է նախագծային գործնեության տեսական հիմքը` «Այլընտրանքային պատմության ուսուցումը», «Նախագծային ուսուցում»
  5. «Այլընտրանքային պատմություն»նախագծի շրջանակներում հրապարակվել են 62 թարգմանական և հեղինակային նյութեր

 

 

Բ) Հիմնախնդիրներ`

  1. Նախագծային ուսուցման հարցում կրթահամալիրում առկա տեսական և գործնական հակասությունները
  2. Պարտադիր հանրակրթության մեջ չներառված նախագծերին սովորողների ընդգրկման տոկոսը (15-20%)
  3. Արտակրթահամալիրային կրթական, գիտական և այլ հաստատությունների հետ համագործակցության իրականացման վրա ծախսված ժամանակի մեծ մասի չներառումը դասավանդողի և սովորողի աշխատաժամանակի մեջ:

 

20.05.2017            ©                         Աշոտ Տիգրանյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s