Մայիսյան հաշվետվություն

  1. Երեք նախագծի` «Ինչուիկների ամառային հանդիպումներ», «Պատմության ներածություն», «Դեպի Իզմիր», մեկնարկ;
  2. Երեք հոդվածի` «Նախագծային ուսուցում (ձեռքբերումներ և հիմնախնդիրներ)», «Նախագծային ուսուցում», «Այլընտրանքային պատմության ուսուցումը» (նաև` ճապոներեն), հրապարակում;
  3. «Այլընտրանքային պատմություն» նախագծի հրապարակումներ` ա) հեղինակային հոդվածներ` «Նոր ժամանակների գիտություն», «Քրիստոնեության պատմության առաջին երեք դարերը», «Պլինիոս Ավագ», «Անանիա Շիրակացի», «Նախամաշտոցյան գրեր», «Անանիա Շիրակացի», «Կրոն», «Մակրոնը Ֆրանսիայի նախագահ», «Հին հայկական դիցարանը», «Պարզվում է, որ Հռոմում նույնպես բուրգեր կան», «Հայաստանի գաղտնիքներից մեկը` հայկական բուրգը», «Ռոհանին կրկին Իրանի նախագահն է», «Թոմաս Էդիսոն», «Իսահակ Նյուտոն», «Ալբերտ Այնշտայն», «Կրոն»(մաս երկրորդ), «Հայկական դիցարանները»; բ) թարգմանություններ` «Հին հռոմեական դպրոցների մասին», «Իգլավայի գետնադամբանների չբացահայտված գաղտնիքները», «Քաթար», «Գիտնականներն առաջադրել են այլմոլորակային «Գալակտիկայի ակումբի» տեսությունը», «Շումերների հնագույն պատմությունը», «Ինչ առեղծվածներ է թաքցնում Լուսինը»;
  4. Ուսումնական ճամփորդություններ ԵՊՀ;
  5. Հրապարակեցի հունիսյան անհատական աշխատանքային պլանը;
  6. ՈՒԳԸ-ԱԳԸ. կրթական կամուրջներ. «Էքզիստենցիալիզմ», «Հանդիպումներ ԵՊՀ-ում և կրթահամալիրում», «Պարադոքսը և մենք»;
  7. Ինքնակրթությանս հրապարակված մասը` Օրագրում;
  8. «Պատմության փուլաբաժանման այլընտրանքային հիմք» (հեղինակ` Դավիթ Ստեփանյան, խորհրդատու ուսուցիչ` Աշոտ Տիգրանյան):

 

31.05.2017                 ©                      Աշոտ Տիգրանյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s