«Պատմություն» առարկայի ծրագիր (7-րդ դասարան)

Դասավանդման նպատակներ՝           

  1. Սովորողների կողմից իրականության միասնականության և պատմական ժամանակաշրջանների ոչ գծային հերթագայության գաղափարների յուրացում;
  2. Պատմական օրինաչափությունների, նրանց դրսևորման առանձնահատկությունների իմացություն:

Դասավանդման խնդիրներ՝

  1. Հարց ձևակերպելու, հարցին կոնկրետ պատասխանելու, հասկացություններ սահմանելու, տեսակետ հայտնելու և պաշտպանելու, իրականության բաղկացուցիչների փոխազդեցության ընթացքը հետազոտելու կարողությունների զարգացում ու հմտությունների ձևավորում;
  2. Գիտելիքների յուրացման, կարողությունների և հմտությունների ձևավորման ու զարգացման գործընթացի անընդհատության ապահովմանը միտված կամքի կայունացում;
  3. Մտային գործունեության ոլորտում սովորողի համագործակցային կարողությունների և հմտությունների ամրակայում;
  4. Արգելված և այլընտրանքային պատմության իմացություն;
  5. Անցյալի գիտական և գեղարվեստական վերակառուցման իրականացում;
  6. Սովորողի նախաձեռնողականության խթանում;
  7. Սովորողների օժտվածության բացահայտում, զարգացում և հանրայնացում:

 

Մանկավարժական մոտեցումներ`
1. Ուսումնական բովանդակության միակողմանիության բացառում;
2. Սովորողի անհատականությունը կրթական գործընթացի գործոն;
3. Նախագծային ուսուցում;
4. Թվային միջոցներն աշխատանքային գործիք;
5. Հումորը և ոչ ստանդարտ առաջադրանքները սովորողի կարողությունների զարգացման և հմտությունների ձևավորման ամենօրյա խթան:

Միջավայր`
1. Ֆիզիկական միջավայր /դասասենյակ, լաբորատորիա,բակ, զբոսայգի, թանգարան, արխիվ, աշխարհագրական և պատմական օբյեկտներ, կրթական և գիտական հաստատություններ; նեթբուք, նոթբուք, պլանշետ և այլ գաջետներ/;
2. Վիրտուալ միջավայր /կայքեր, բլոգեր, սոցցանցեր և էլեկտրոնային հաղորդակցության այլ միջոցներ/:

Ուսուցման կազմակերպումը`

  1. Ուսումնական նյութի մեկնաբանություն;
  2. Բանավոր և գրավոր դասարանական աշխատանք
  3. Դաս-քննարկում;
  4. Համատեղ դաս այլ մասնագետի հետ;
  5. Ինտերակտիվ դաս;
  6. Տարատարիք սովորողների համատեղ դաս;
  7. Դասի նախապատրաստություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
  8. Դասի վերլուծություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
  9. Համատեղ դաս այլ կրթական հաստատության սովորողների հետ;
  10. Արտակրթահամալիրային մասնագետի դաս;
  11. Պատմական վերակառուցման դաս;
  12. Դաս-շնորհանդես;
  13. Արշավային դաս:

Կապն այլ դասընթացների հետ
Գիտության պատմությունը «Պատմություն» առարկայի բաղկացուցիչն է և դասավանդվելու է մյուս առարկաների ու դասընթացների մասնագետների հետ միասին:

Առարկայի բովանդակությունը`

  1. Ավատատիրություն– 8 ժամ
  • Ավատատիրության ձևավորումը և դրսևորման առանձնահատկությունները – 2 ժամ
  • Եվրոպայի վաղ միջնադարը – 4 ժամ
  • Քրիստոնեությունն ավատատիրության նեցուկ – 2 ժամ
  1. Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը – 6 ժամ
  • Արշակունյաց Հայաստանի ներքին և արտաքին քաղաքականությունը– 4 ժամ
  • Անհատի դերը պատմության մեջ Արշակունի արքաների օրինակով— 2 ժամ
  1. Վարդանանց և Վահանանց պատերազմները– 4 ժամ
  2. Հայաստանը VI – IX դարերում– 8 ժամ
  • Հայաստանը մինչև արաբական արշավանքները – 2 ժամ
  • Հայաստանն արաբական տիրապետության ժամանակաշրջանում – 4 ժամ
  • Հայկական պետության վերականգնման նախադրյալները– 2 ժամ
  1. Հայկական մշակույթը V – IX դարերում – 4 ժամ
  2. Իսլամի առաջացումը և տարածումը: Արաբական խալիֆայություն — 2 ժամ
  3. Ձմեռային ճամբար
  4. Հայաստանի Բագրատունյաց թագավորությունը– 4 ժամ
  5. Հայաստանը և քոչվորները – 2 ժամ
  6. Քոչվորական կայսրություններ – 2 ժամ
  7. Հեռավոր Արևելքի միջնադարը – 2 ժամ
  8. Կիլիկիայի հայկական թագավորությունը – 4 ժամ
  9. Խաչակրաց արշավանքները – 2 ժամ
  10. Եվրոպական միջնադարի մայրամուտը – 2 ժամ
  11. Հայկական մշակույթը X – XIV դարերում – 4 ժամ
  12. Աշխարհագրական մեծ հայտնագործություններ – 2 ժամ
  13. Եվրոպական վերածնունդ – 2 ժամ
  14. Ռեֆորմացիա – 2 ժամ
  15. Եվրոպան նոր ժամանակների շեմին – 2 ժամ
  16. Հայաստանը ուշ միջնադարում – 4 ժամ
  17. Ամառային ճամբար

 

Գնահատում

Գնահատումն իրականացվում է 10 բալանոց համակարգով ամիսը մեկ անգամ, հետևյալ բանաձևով` (ԴՄ + Տ + ՀԱ + Թ): 4 = ամսական գնահատական, որտեղ ԴՄ-ն ամսվա դասարանական աշխատանքների (գնահատվում են յուրաքանչյուր շաբաթվա երկրորդ դասի ավարտին) միջին գնահատականն է; Տ-ն` տնային առաջադրանքների գնահատականը (դրվում է յուրաքանչյուր ամսվա վերջին); ՀԱ-ն` հետազոտական աշխատանքների գնահատումը; Թ-ն` թարգմանությունների գնահատումը:

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s