8-րդ դասարանի “Պատմություն” առարկայի ծրագիր

Դասավանդման գլխավոր նպատակը՝

  1. ՀՀ քաղաքացու ձևավորման առաջին փուլի ավարտ

Դասավանդման խնդիրներ՝

  1. Սովորողների կամքի և նպատակասլացության ամրակայում;
  2. Մտային առանցքային հմտությունների` սահմանելու, համեմատելու, նկարագրելու, հետազոտելու, ապացուցելու հմտությունների, ձևավորում;
  3. Սովորողի բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացում;
  4. Արգելված և այլընտրանքային պատմության իմացություն:

Մանկավարժական մոտեցումներ
1. Ուսումնական բովանդակության միակողմանիության բացառում;
2. Սովորողի անհատականությունը կրթական գործընթացի գործոն;
3. Նախագծային ուսուցում;
4. Թվային միջոցներն աշխատանքային գործիք;
5. Հումորը և ոչ ստանդարտ առաջադրանքները սովորողի կարողությունների և հմտությունների ձևավորման ու զարգացման ամենօրյա խթան:

Միջավայր
1. Ֆիզիկական միջավայր /դասասենյակ, լաբորատորիա,բակ, զբոսայգի, թանգարան, արխիվ, աշխարհագրական և պատմական օբյեկտներ, կրթական և գիտական հաստատություններ; նեթբուք, նոթբուք, պլանշետ և այլ գաջետներ/;
2. Վիրտուալ միջավայր /կայքեր, բլոգեր, սոցցանցեր և էլեկտրոնային հաղորդակցության այլ միջոցներ/:

Ուսուցման կազմակերպումը

  1. Ուսումնական նյութի մեկնաբանություն;
  2. Բանավոր և գրավոր դասարանական աշխատանք
  3. Դաս-քննարկում;
  4. Համատեղ դաս այլ մասնագետի հետ;
  5. Ինտերակտիվ դաս;
  6. Տարատարիք սովորողների համատեղ դաս;
  7. Դասի նախապատրաստություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
  8. Դասի վերլուծություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
  9. Վիրտուալ դաս;
  10. Արտակրթահամալիրային մասնագետի դաս;
  11. Դերային դաս;
  12. Դաս-շնորհանդես;
  13. Արշավային դաս:

Առարկայի բովանդակությունը

  1. Բագրատունյաց Հայաստան – 4 ժամ
  2. Հայկական ռազմական ուժերի պայքարը օտար նվաճողների դեմ XI – XIV դարերում – 2 ժամ
  3. Հայկական պետականությունը Կիլիկիայում – 4 ժամ
  4. Հայկական մշակույթը X – XIV դարերում – 2 ժամ
  5. Հայաստանը ուշ միջնադարում – 4 ժամ
  6. Արդյունաբերական հասարակությունը և նրա զարգացման շրջափուլերը – 2 ժամ
  7. Արմատական տեղաշարժեր եվրոպական տնտեսության մեջ – 2 ժամ
  8. Արդյունաբերական զարգացման արդյունքները – 2 ժամ
  9. Լուսավորության դարաշրջանը – 2 ժամ
  10. Հեղափոխությունների դարաշրջան – 8 ժամ
  • Նիդեռլանդական հեղափոխություն – 2 ժամ
  • Անգլիական հեղափոխություն – 2 ժամ
  • Ամերիկյան հեղափոխություն – 2 ժամ
  • Ֆրանսիական հեղափոխություն – 2 ժամ
  1. Ձմեռային ճամբար
  2. Ազատագրական պայքարը Սյունիքում և Արցախում – 2 ժամ
  3. Հայաստանը XIX դարի I կեսին – 2 ժամ
  4. Նապոլեոնյան դարաշրջան — 2 ժամ
  5. Հետնապոլեոնյան Եվրոպայի XIX դարը – 2 ժամ
  6. Արևելքի ավանդական հասարակությունները նոր ժամանակներում – 4 ժամ
  7. Հայաստանը XIX դարի II կեսին և XX դարի սկզբին – 8 ժամ
  • Հայաստանը Ռուսաստանյան և օսմանյան կայսրությունների կազմում – 2 ժամ
  • Հայ ազգային –հասարակական շարժումները – 2 ժամ
  • Հայկական հարց – 2 ժամ
  • Ազգային-ազատագրական պայքարը XIX դարի II կեսին և XX դարի սկզբին – 2 ժամ
  1. Արդյունաբերական հասարակության II շրջափուլի սոցիալ-տնտեսական և գաղափարա-քաղաքական փոփոխությունները – 2 ժամ
  2. Հասարակական-քաղաքական շարժումները Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում նոր ժամանակների ավարտին – 2 ժամ
  3. Ազգային հիմնախնդիր և ազգային պետություններ – 2 ժամ
  4. Արևելյան հասարակությունների արդիականացման փորձերը – 2 ժամ
  5. Նոր ժամանակների համաշխարհային մշակույթը – 2 ժամ
  6. Նոր ժամանակների հայկական մշակույթը – 2 ժամ
  7. Աշխարհը աշխարհամարտի շեմին – 2 ժամ
  8. Ամառային ճամբար

 Գնահատում

  • Դասարանական առաջադրանքների բանավոր կատարում – 1-4 միավոր
  • Դասարանական առաջադրանքների գրավոր կատարում – 1-2 միավոր
  • Տնային առաջադրանքների բանավոր կատարում – 1-3 միավոր
  • Տնային առաջադրանքների գրավոր կատարում – 1-2 միավոր
  • Թարգմանական աշխատանք – 1-2 միավոր (1 էջը Arial Unicode14 ձևաչափով)
  • Հետազոտական աշխատանք – 4-8 միավոր (կարևորվում են բովանդակությունը, առաջին հերթին` սեփական կարծիքի դրսևորումները, օգտագործված աղբյուրների քանակը և որակը, օգտագործված օտար լեզուների քանակը և կիրառման մակարդակը)
  • Նախագծային աշխատանք – 4-8 միավոր
  • Ամսվա վերջում հավաքած միավորների քանակը բաժանվում Է 4-ի վրա և ստացված արդյունքը նշանակվում է որպես տվյալ ամսվա գնահատական:

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s