Դասավանդման գլխավոր նպատակը՝
- ՀՀ քաղաքացու ձևավորման առաջին փուլի ավարտ
Դասավանդման խնդիրներ՝
- Սովորողների կամքի և նպատակասլացության ամրակայում;
- Մտային առանցքային հմտությունների` սահմանելու, համեմատելու, նկարագրելու, հետազոտելու, ապացուցելու հմտությունների, ձևավորում;
- Սովորողի բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացում;
- Արգելված և այլընտրանքային պատմության իմացություն:
Մանկավարժական մոտեցումներ
1. Ուսումնական բովանդակության միակողմանիության բացառում;
2. Սովորողի անհատականությունը կրթական գործընթացի գործոն;
3. Նախագծային ուսուցում;
4. Թվային միջոցներն աշխատանքային գործիք;
5. Հումորը և ոչ ստանդարտ առաջադրանքները սովորողի կարողությունների և հմտությունների ձևավորման ու զարգացման ամենօրյա խթան:
Միջավայր
1. Ֆիզիկական միջավայր /դասասենյակ, լաբորատորիա,բակ, զբոսայգի, թանգարան, արխիվ, աշխարհագրական և պատմական օբյեկտներ, կրթական և գիտական հաստատություններ; նեթբուք, նոթբուք, պլանշետ և այլ գաջետներ/;
2. Վիրտուալ միջավայր /կայքեր, բլոգեր, սոցցանցեր և էլեկտրոնային հաղորդակցության այլ միջոցներ/:
Ուսուցման կազմակերպումը
- Ուսումնական նյութի մեկնաբանություն;
- Բանավոր և գրավոր դասարանական աշխատանք
- Դաս-քննարկում;
- Համատեղ դաս այլ մասնագետի հետ;
- Ինտերակտիվ դաս;
- Տարատարիք սովորողների համատեղ դաս;
- Դասի նախապատրաստություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
- Դասի վերլուծություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
- Վիրտուալ դաս;
- Արտակրթահամալիրային մասնագետի դաս;
- Դերային դաս;
- Դաս-շնորհանդես;
- Արշավային դաս:
Առարկայի բովանդակությունը
- Բագրատունյաց Հայաստան – 4 ժամ
- Հայկական ռազմական ուժերի պայքարը օտար նվաճողների դեմ XI – XIV դարերում – 2 ժամ
- Հայկական պետականությունը Կիլիկիայում – 4 ժամ
- Հայկական մշակույթը X – XIV դարերում – 2 ժամ
- Հայաստանը ուշ միջնադարում – 4 ժամ
- Արդյունաբերական հասարակությունը և նրա զարգացման շրջափուլերը – 2 ժամ
- Արմատական տեղաշարժեր եվրոպական տնտեսության մեջ – 2 ժամ
- Արդյունաբերական զարգացման արդյունքները – 2 ժամ
- Լուսավորության դարաշրջանը – 2 ժամ
- Հեղափոխությունների դարաշրջան – 8 ժամ
- Նիդեռլանդական հեղափոխություն – 2 ժամ
- Անգլիական հեղափոխություն – 2 ժամ
- Ամերիկյան հեղափոխություն – 2 ժամ
- Ֆրանսիական հեղափոխություն – 2 ժամ
- Ձմեռային ճամբար
- Ազատագրական պայքարը Սյունիքում և Արցախում – 2 ժամ
- Հայաստանը XIX դարի I կեսին – 2 ժամ
- Նապոլեոնյան դարաշրջան — 2 ժամ
- Հետնապոլեոնյան Եվրոպայի XIX դարը – 2 ժամ
- Արևելքի ավանդական հասարակությունները նոր ժամանակներում – 4 ժամ
- Հայաստանը XIX դարի II կեսին և XX դարի սկզբին – 8 ժամ
- Հայաստանը Ռուսաստանյան և օսմանյան կայսրությունների կազմում – 2 ժամ
- Հայ ազգային –հասարակական շարժումները – 2 ժամ
- Հայկական հարց – 2 ժամ
- Ազգային-ազատագրական պայքարը XIX դարի II կեսին և XX դարի սկզբին – 2 ժամ
- Արդյունաբերական հասարակության II շրջափուլի սոցիալ-տնտեսական և գաղափարա-քաղաքական փոփոխությունները – 2 ժամ
- Հասարակական-քաղաքական շարժումները Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում նոր ժամանակների ավարտին – 2 ժամ
- Ազգային հիմնախնդիր և ազգային պետություններ – 2 ժամ
- Արևելյան հասարակությունների արդիականացման փորձերը – 2 ժամ
- Նոր ժամանակների համաշխարհային մշակույթը – 2 ժամ
- Նոր ժամանակների հայկական մշակույթը – 2 ժամ
- Աշխարհը աշխարհամարտի շեմին – 2 ժամ
- Ամառային ճամբար
Գնահատում
- Դասարանական առաջադրանքների բանավոր կատարում – 1-4 միավոր
- Դասարանական առաջադրանքների գրավոր կատարում – 1-2 միավոր
- Տնային առաջադրանքների բանավոր կատարում – 1-3 միավոր
- Տնային առաջադրանքների գրավոր կատարում – 1-2 միավոր
- Թարգմանական աշխատանք – 1-2 միավոր (1 էջը Arial Unicode14 ձևաչափով)
- Հետազոտական աշխատանք – 4-8 միավոր (կարևորվում են բովանդակությունը, առաջին հերթին` սեփական կարծիքի դրսևորումները, օգտագործված աղբյուրների քանակը և որակը, օգտագործված օտար լեզուների քանակը և կիրառման մակարդակը)
- Նախագծային աշխատանք – 4-8 միավոր
- Ամսվա վերջում հավաքած միավորների քանակը բաժանվում Է 4-ի վրա և ստացված արդյունքը նշանակվում է որպես տվյալ ամսվա գնահատական: