2018 – 2019 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻ. 9-2 ԴԱՍԱՐԱՆ. ՏՆԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ

ԱՌԱՋԻՆ  ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` սեպտեմբեր

  1. Սահմանեք «Աշխարհամարտ» և «Ցեղասպանություն» հասկացություններն ու հիմնավորեք այլ սահմանումների խոցելի ձևակերպումները;
  2. Ապացուցեք կամ հերքեք այն տեսակետը, որ համաշխարհային պատերազմներն անխուսափելի են;
  3. Ձևակերպեք մեղադրական ակտ հայոց ցեղասպանության մեղավորների դեմ:

 

Աղբյուրներ՝

Առաջին աշխարհամարտի տխուր արդյունքները Հայաստանի համար

Համաշխարհային պատերազմ

Համաշխարհային պատերազմ. ռազմական տերմինների բառարան

Առաջին համաշխարհային պատերազմի հիմնական իրադարձությունները

Փ/Ս «Առաջին համաշխարհային»

Պատմությունը և «Ցեղասպանություն» հասկացությունը

Ցեղասպանությունը և նրա տեսակները

 

ԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` հոկտեմբեր

  1. Սահմանեք «Պետություն» և «Հանրապետություն» հասկացություններն ու հիմնավորեք այլ սահմանումների խոցելիությունը;
  2. Ապացուցեք կամ հերքեք այն տեսակետը, որ Խորհրդային Հայաստանում տեղի է ունեցել սոցիալ-տնտեսական զարգացում;
  3. Ձևակերպեք մեղադրական ակտ հայոց առաջին հանրապետության կործանման մեղավորների դեմ:

 

Աղբյուրներ`

«Պետություն» հասկացությունը

Պետություն. սահմանում և հատկանիշներ

Հանրապետություն. հասկացություն, հատկանիշներ, տեսակներ

Առաջին հանրապետությունը` վերածնված պետականության նախակարապետ

Հայոց պետականության վերականգնումը: Հայաստանի Առաջին Հանրապետություն

Առաջին Հանրապետության դասերը

Հայաստանի Առաջին Հանրապետություն

Առաջին Հանրապետության դասերը

Հայաստանի Հանրապետության անկումը

Առաջին հանրապետության դասերը

Ձայն Արարատի – 55 Հայաստանի առաջին հանրապետություն

Ուսումնական տեսաֆիլմ. «Հայաստանի առաջին Հանրապետություն»

Ուսումնական տեսաֆիլմ. «Հայաստանի հանրապետություն. փոփոխվող սահմանները 1918-1920 թթ.»

Տեսանյութ. «Առաջին հանրապետության անկումը»

Տեսանյութ. «Առաջին Հանրապետության ոդիսականը»

Խորհրդային Հայաստանը 1920-1945 թվականներին

Սոցիալ-տնտեսական և կառավարման վերափոխումների ուղիներում

Երկիր հնամյա. նորօրյա շրջան

Հայաստանի կոմունիստական կուսակցությունը` գյուղի սոցիալիստական վերափոխման կազմակերպիչ (1920-1933)

Խորհրդային Հայաստան

Թեմա (Շողակաթ Հ/Ը). «Խորհրդային Հայաստանի պատմության լույսն ու ստվերը»

 

ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` նոյեմբեր

  1. Սահմանեք «Ամբողջատիրություն» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ 10 հասկացություն;
  2. Ապացուցեք կամ հերքեք այն տեսակետը, որ Խորհրդային Հայաստանում պայքար է ծավալվել կոմունիստական ամբողջատիրության դեմ;
  3. Ձևակերպեք մեղադրկան ակտ ամբողջատիրական համակարգի և նրա խորհրդանիշների դեմ:

 

Աղբյուրներ`

Ամբողջատիրություն

«Ամբողջատիրություն» նախագիծ

Հաննա Արենդտ. Ազատություն և ամբողջատիրություն

Տոտալիտարիզմը որպես պատմական ֆենոմեն

Ամբողջատիրություն (տոտալիտարիզմ)

Խորհրդային տարիներին բռնադատվածների հիշատակին նվիրված կայք

«Բռնադատվածներ» նախագծի բլոգ

Ի՞նչ է ամբողջատիրությունը

Ամբողջատիրություն. հասկացություն, բնութագիր, հատկանիշներ, վարչակարգի տիպեր

Ամբողջատիրություն

Ամբողջատիրության հատկանիշները և ձևերը

Ամողջատիրական վարչակարգ

 

ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈԻՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբեր

 

  1. Սահմանեք «Աշխարհամարտ» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ 10 հասկացություն;
  2. Կազմեք երկրորդ աշխարհամարտի առանցքային իրադարձությունների ժամանակագությունը (իրադարձությունների ընտրությունը հիմնավորեք);
  3. Ձևակերպեք մեղադրական ակտ երկրորդ աշխարհամարտի հանցագործների դեմ:

 

Աղբյուրներ`

Երկրորդ համաշխարհային պատերազմ

Համաշխարհային հրդեհ. 10 փաստ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի մասին

Հայերի մասնակցությունը Երկրորդ համաշխարհային պատերազմին

Պարզաբանում. Հայերը Երկրորդ աշխարհամարտում

Երկրորդ աշխարհամարտը հայ ժողովրդին որևէ էական ձեռքբերում չտվեց

Նյուրնբերգյան դատավարություն. ոճիրները վաղեմության ժամկետ չունեն

Տոկիոյի դատավարություն

Վ/Ս «Երկրորդ համաշխարհային պատերազմ»

Գ/Ֆ «Նյուրնբերգյան դատավարություն»

Վ/Ֆ «Տոկիոյի դատավարություն: Շեշտադրված արդարադատություն»

 

ԵՐԵՍՈԻՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈԻՆԵՐԿՈԻԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` փետրվար

 

  1. Սահմանեք «Սառը պատերազմ» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ 10 հասկացություն;
  2. Կազմեք հայ ժողովրդի ազատագրական պայքարի վերջին փուլի առանցքային իրադարձությունների ժամանակագությունը (իրադարձությունների ընտրությունը հիմնավորեք);
  3. Ներկայացրեք մարդկային քաղաքակրթության հիմնախնդիրների լուծման Ձեր տեսլականները և ճանապարհային քարտեզը:

 

Աղբյուրներ`

Ինչու սկսվեց սառը պատերազմը

Սառը պատերազմի «երկաթե վարագույրները»

Սառը պատերազմ. հայրենադարձները և կյանքի ապասովետականացումը

Ուինսթոն Չերչիլի ֆուլտոնյան ճառը, լիբերալիզմը ու «Մարդու իրավունքների» հռչակագիրը` որպես գործիք գլոբալ քաղաքականության կառուցման հարցում

Ուինստոն Չերչիլի ֆուլտոնյան ճառը

Սառը պատերազմ. Չերչիլի ճառը, Կարիբյան ճգնաժամը և հանդիպում Մալթայում

Չերչիլի ֆուլտոնյան ճառը

Փ/Ֆ «Սառը պատերազմ»

Ղարաբաղյան շարժում. Ամեն ինչ սկսվեց փետրվարի 12-ին Հադրութի հանրահավաքից

Ղարաբաղյան շարժման սկիզբը և «Ղարաբաղ» կոմիտեի կազմավորումը

Մտորումներ արցախյան շարժման մասին

Ղարաբաղյան ազատագրական շարժում

Ղարաբաղյան շարժման ստվերոտ կողմերը

Փ/Ֆ «Ղարաբաղյան շարժում 30/88-ի արձագանքները»

Ինչպե՞ս է սկսվել ղարաբաղյան շարժումը

Լեռնային Ղարաբաղի կոնֆլիկտի առաջացման ժամանակագրություն: Ադրբեջանը 1985-1990 թթ.-ին

Աղետի պատմություն: Ինչպես սկսվեց կոնֆլիկտը Լեռնային Ղարաբաղում

Ղարաբաղյան կոնֆլիկտ. ադրբեջանական հայացք

Առաջինից երրորդ հանրապետություն

Հայաստանի երրորդ հանրապետության պատմությունը

Համամոլորակային հիմնախնդիրներ

Քաղաքակրթության տեսությունը աշխարհաքաղաքական հայեցակարգերում

Նոր հազարամյակի հումանիստական պարադիգմայի հարցի շուրջ

Մարդկության հիմնախնդիրները XXI դարում

XXI դարի սպառնալիքները

Տեղեկատվական հասարակություն

 

ՔԱՌԱՍՈԻՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴՔԱՌԱՍՈԻՆՈԻԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` մարտ

 

  1. Սահմանեք «Հայկական հեղափոխություն» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ 10 հասկացություն;
  2. Կազմեք հայկական հեղափոխության առանցքային իրադարձությունների ժամանակագությունը (իրադարձությունների ընտրությունը հիմնավորեք);
  3. Ներկայացրեք հայկական հեղափոխության զարգացման Ձեր տեսլականները և ճանապարհային քարտեզը:

 

Աղբյուրներ`

Ստեփան Գրիգորյան. «Հայկական թավշյա հեղափոխություն»

«Թավշյա հեղափոխության» ծագումնաբանությունը

Մի քանի տարրական փաստեր «հեղափոխությունների» մասին

«Գունավոր հեղափոխություններ»

Գունավոր հեղափոխությունների տեխնոլոգիաները և դրանց դրսևորումները հետխորհրդային տարածաշրջանում

Ինչու և ինչպես թավշյա հեղափոխություն

Թավշյա հեղափոխություն

Սովետը, ջինսի սերունդը և թավշյա հեղափոխությունը

Գունավոր հեղափոխությունները հոգեբանական ահաբեկչության տեսակ են

Հայաստանյան «թավշյա» հեղափոխության միֆերը

Թավշյա հեղափոխություն

Հայկական հեղափոխության առանձնահատկությունները

Թավշյա հեղափոխության արձագանքներն Իրանում

Հայկական հեղափոխության դասերի մասին

30 քայլ դեպի թավշյա հեղափոխություն

Փ/Ֆ «Թավշյա հեղափոխության» խրոնիկան»

Փ/Ֆ «Թավշյա հեղափոխության» հայկական մոդելը

Հայկական թավշյա հեղափոխության հաջողության բանալիներից մեկը տեղեկատվական տեխնոլոգիաներն էին

Առաջին տաղավար (Հ1). Թավշյա հեղափոխություն

Թավշյա հեղափոխություն

Ինչ է թավշյա հեղափոխությունը

Հայկական «թավշյա հեղափոխություն». նպատակներ, ուժեր և հնարավոր հետևանքներ

Փ/Ֆ «Հայկական «թավշյա հեղափոխությո՞ւն»

 

 

ՔԱՌԱՍՈԻՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈԻՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` ապրիլ

 

  1. Գրեք էսսե «XX դարի և XXI դարասկզբի գրականության հանճարներն ու տաղանդները» թեմայով;
  2. Կազմեք վերջին հարյուրամյակի հայկական մշակույթի ձեռքբերումների վարկանիշային աղյուսակը (ձեռքբերումների առաջին եռյակի ընտրությունը հիմնավորեք);
  3. Ներկայացրեք հայկական Սփյուռքի ապագայի Ձեր տեսլականը:

 

Աղբյուրներ`

Տեսադասախոսություն. «XX դարի արևմտյան գրականությունը. դեկադանսից մինչև պոստմոդեռնիզմ»

XX դարի գրականության առանձնահատկությունները

XX դարի ռուս գրականությունը. ընդհանուր բնութագիրը

XX դարի 100 լավագույն գրքերը

XXI դարի արտասահմանյան գրականությունը

XXI դարի Նոբելյան մրցանակակիր գրողները

XXI դարի գրականությունը Ռուսաստանում. հիմնական միտումներ

Մուշեղ Իշխան. «Արդի հայ գրականություն»

Արթնացման ևս մի պատեհ առիթ

21-րդ դարի արվեստը ավելի «պրակտիկ խնդիրների հետ է կապված»

Մեր մեծերը. Կոստան Զարյան

Երվանդ Քոչար. արվեստագետ, որ տակնուվրա արեց աշխարհը, բայց մնաց չբացահայտված

17 հիշարժան փաստ Փարաջանովի մասին

Վանուհի Թովմասյան. «Լեռ Կամսարն ու Խորհրդային մտայնությունը»

Փ/Ֆ «Պարույր Սևակ. դարը և բանաստեղծը»

Տեսաֆիլմ. «Խնկի ծառեր»

Մեր մեծերը. Ավետ Տերտերյան

Հայրենիք – Սփյուռք հարաբերությունները 1918 թվականից մինչև մեր օրերը

Հայկական ինքնությունը սփյուռքում. արդիականության և հայապահպանման միջև

 

 

ՀԻՍՈԻՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈԻՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` մայիս

 

  1. Նախաքննական պատրաստություն:

 

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-9 դասարաններ

 

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s