Խոսքի սարերը ցածր են գործի բլուրներից:
Անանուն Իմաստասեր
Ա. Հեղինակային ծրագրերից (6-րդ դասարան, 7-1 դասարան, 8-3 դասարան, 9-2 դասարան) բխում են հեղինակային առաջադրանքների (6-րդ դասարանի դասարանական և տնային, 7-1 դասարանի դասարանական և տնային, 8-3 դասարանի դասարանական և տնային, 9-2 դասարանի դասարանական և տնային) փաթեթները:
Բ. Նախագծային հրապարակումները`
«Հայկական հեղափոխություն» նախագիծ
- 6-2 դասարանի սովորողները` Տիգրան Մարջանյան, Աստղիկ Հակոբյան, Սեդա Հովհաննիսյան, Հայկ Ղազարյան, Նիկոլ Փաշինյանի «Չար Տնակի հեքիաթը» ստեղծագործության մասին;
- «Թավշյա հեղափոխություն» (հեղինակ` Էդուարդ Երիցյան, 9-2 դասարան);
- «Երիտասարդության համախմբվածություն» (հեղինակ` Արթենի Ջանիկյան, 7-1 դասարան);
- «Հեղափոխության հետքերով…» (հեղինակ` Կարինե Գոմցյան, 7-1 դասարան);
- «Հետ դեպի Հայկական Հեղափոխություն» (հեղինակ` Շուշան Փաշինյան, 7-1 դասարան);
- «Պատանիները և հեղափոխությունը» (հեղինակ` Կարեն Խադիշյան, 7-1 դասարան):
- «Ես և հեղափոխությունը» (հեղինակ` Հարություն Հարությունյան, 7-1 դասարան);
- «Հանդիպում Ստեփան Գրիգորյանի հետ» (հեղինակ` Հարություն Հարությունյան, 7-1 դասարան);
- «Խուսանավում հանուն հեղափոխության» (հեղինակ` Էդուարդ Երիցյան, 9-2 դասարան);
- «Հանդիպում Ստեփան Գրիգորյանի հետ» (հեղինակ` Իլոնա Սահակյան, 8-3 դասարան);
- «Հեղափոխական հանդիպում» (հեղինակ` Կարեն Խադիշյան, 7-1 դասարան);
- «Թավշյա հաղթանակ» (հեղինակ` Հայկ Ղազարյան, 6-2 դասարան);
- «Փոխանակում ենք մտքերը Ստեփան Գրիգորյանի հետ» (հեղինակներ` Կարինե Գոմցյան, Արթենի Ջանիկյան, Շուշան Փաշինյան, 7-1 դասարան):
«Այլընտրանքային պատմություն» նախագիծ
- «Գրավոր աղբյուրներ. հավատա՞լ, թե՞ ոչ» (հեղինակ` Տիգրան Մարջանյան, 6-2 դասարան),
- «Շվեյցարական դանակ» (ֆրանսերենից և անգլերենից թարգմանեց Արմեն Մալյանցը, 8-3 դասարան),
- «Թութանհամոն փարավոնի դիմակի պատմությունը» (ռուսերենից թարգմանեց Աստղիկ Ավագյանը, 8-3 դասարան),
- «Ֆիդայական պայքար. նպատակներ, արդյունքներ և դասեր» (հեղինակ` Արշիլ Խաչատրյան, 8-3 դասարան),
- «Երեսնամյա պատերազմ» (հեղինակ` Միքայել Մովսիսյան, 8-3 դասարան).
- «Ավտոմեքենաների պատմությունը» (անգլերենից թարգմանեց Մարկ Միկաիլը, 8-3 դասարան),
- «Պապ թագավոր» (հեղինակ` Կարինե Գոմցյան, 7-1 դասարան)
- «Անհատի դերը պատմության մեջ» (հեղինակ` Հայկ Մկրտչյան, 8-3 դասարան);
- «Չինաստանի առաջին կայսրը` Ցին Շին Հվանգ» (չինարենից թարգմանեց` Արգիշտի Չավիկօղլուն, 8-3 դասարան):
- «Հեղափոխություն» ( անգլերենից թարգմանեց Մարկ Միկաիլը, 8-3 դասարան);
- «Կելտերի ցեղերը» ( հեղինակ` Էլեն ՄԿրտչյան, 8-3 դասարան);
- «Կյանքը Հին Հռոմում և Հռոմեական կայսրությունը» (հեղինակ` Էլեն Մկրտչյան, 8-3 դասարան);
- «Դահիճների գերդաստանը» (ռուսերենից թարգմանեց Տիգրան Մարջանյանը, 6-2 դասարան);
- «Նապոլեոն Բոնապարտ» (անգլերենից և ֆրանսերենից թարգմանեց Արմեն Մալյանցը, 8-3 դասարան):
- «Չինաստանի կայսր Թանգի Գաոզոնգը» (չինարենից թարգմանեց` Արգիշտի Չավիկօղլուն, 8-3 դասարան)
- «Նապոլեոն Բոնապարտ» (հեղինակ` Արշիլ Խաչատրյան, 8-3 դասարան)
- «Մարդկանց պատկերացումը տիեզերքի մասին հին ժամանակներից մինչև մեր օրերը» (հեղինակ` Մառա Մկրտչյան, 7-1 դասարան)
- «Հին Եգիպտոս» (հեղինակ` Էլեն Մկրտչյան, 8-3 դասարան)
- «Քրմեր և մումիաներ» (հեղինակ` Էլեն Մկրտչյան, 8-3 դասարան)
- «Հին Չինաստան» (հեղինակ` Միլենա Գոգինյան, 8-3 դասարան)
- «Մայաների կայսրություն» (հեղինակ` Միլենա Գոգինյան, 8-3 դասարան)
- «Փոքրիկ գյուղերից մինչև մեգապոլիսներ» (հեղինակ` Սերգեյ Գալստյան, 8-3 դասարան)
- «Խորիմաստ աքսորները» (հեղինակ` Նարեկ Խաչատրյան, 9-3 դասարան)
- «Կյանքի դադարի ժամանակաշրջանը» (հեղինակ` Նարեկ Խաչատրյան, 9-3 դասարան);
- «Կյանքի գիրը» (հեղինակներ` Գոռ Բարխուդարյան, Տիգրան Արզումանյան, 9-2 դասարան);
- «Խորհրդային Միություն. սխալնե՞ր, թե՞ հանցագործություն» (հեղինակ` Դավիթ Տեր-Թորոսյան, 9-2 դասարան);
- «Վերլուծություն» (հեղինակ` Էդուարդ Երիցյան, 9-2 դասարան):
«Կրթական ինքնավարություն» նախագիծ
- «Դեկտեմբերյան արտասովոր դասեր» (հեղինակներ` Մարկ Միկաիլ, Հայկ Մկրտչյան, Արեն Մալյանց, 8-3 դասարան)
- «Մեր պատմության դասը 8-րդ դասարանցիների հետ» (հեղինակ` Աստղիկ Հակոբյան, 6-2 դասարան)
- «Պատմության դաս 8-րդ դասարանցիների հետ» (հեղինակ` Իռեն Կարապետյան, 6-2 դասարան)
- «Պատմության նոր ուսուցիչները» (հեղինակ` Անժելինա Սիմոնյան, 6-2 դասարան)
- «Բաբելոնը, Աքեմենյան Իրանը և Ասորեստանը պատմում են դասը» (հեղինակ` Տիգրան Մարջանյան, 6-2 դասարան)
հետապնդում են երեք հիմնական նպատակ` 1. Զարգացնել սովորողների հետազոտական, ստեղծական և համագործակցային կարողությունները; 2. Հարստացնել շահառուների տեղեկատվական բազան; 3. Նախագծային համագործակցության մեջ ներառել նորանոր սովորողների և սոցիալական այլ խմբերի ներկայացուցիչների:
Գ. Շիրակի մարզի Կառնուտ գյուղի միջնակարգ դպրոցում ներկայացրեցի նախագծային գործունեության օրինակներ և ստացա նոր տեղեկություններ «Բռնադատվածներ» նախագծի շրջանակում:
Դ. Կարևորելով հիմնախնդիրը հեղինակեցի «Գնահատում հանուն արդարությա՞ն, թե՞ արդար գնահատում» մեթոդական հոդվածը:
Ե. Սեպտեմբերին և հոկտեմբերին առակահուշ մուսաս դեռ չէր լքել ինձ:
Զ. Ինքնակրթությունն ուսուցչի ամենօրյա մասնագիտական գործունեության կարևորագույն բաղկացուցիչն է: Ներկայացնում եմ որոշ հատվածներ իմ ինքնուսուցման ոլորտից` սեպտեմբերյան օրագիր, հոկտեմբերյան օրագիր, նոյեմբերյան օրագիր: Դեկտեմբերյան օրագիրը կհրապարակվի դեկտեմբերի 29-ին:
Ես ինքնակրթության մեջ եմ ներառում համագործակցությունը և շփումները սովորողների ու դասավանդողների հետ, այդ թվում` գործընկերներիս փոխարինելը:
Է. Նոր գաղափարի` «Թեմատիկ համապարփակ ուսուցում», («Կրթական ինքնավարություն» նախագծի բաղկացուցիչն է) իրականացման ճանապարհին սկսվել է «Հանճար» թեմայում ընդգրկված դասավանդողների և սովորողների աշխատանքային ուղղությունների որոշարկումը:
25.12.2018 © Աշոտ Տիգրանյան
Հ.Գ. 2019 թվականին մոռացության խորխորատներից կվերադառնան «Հետազոտական արշավային ճամբար» և «Պատմության վերակառուցում» նախագծերը: Գուցե՞ ծնվի նաև յոթերորդ նախագիծը: