Հաշվետվություն (2018 թ, սեպտեմբեր — դեկտեմբեր)

Խոսքի սարերը ցածր են գործի բլուրներից:

                                                   Անանուն Իմաստասեր

 

Ա. Հեղինակային ծրագրերից (6-րդ դասարան, 7-1 դասարան, 8-3 դասարան, 9-2 դասարան) բխում են հեղինակային առաջադրանքների (6-րդ դասարանի դասարանական և տնային, 7-1 դասարանի դասարանական և տնային, 8-3 դասարանի դասարանական և տնային, 9-2 դասարանի դասարանական և տնային) փաթեթները:

 

Բ. Նախագծային հրապարակումները`

«Հայկական հեղափոխություն» նախագիծ

  1. 6-2 դասարանի սովորողները` Տիգրան Մարջանյան, Աստղիկ Հակոբյան, Սեդա Հովհաննիսյան, Հայկ Ղազարյան, Նիկոլ Փաշինյանի «Չար Տնակի հեքիաթը» ստեղծագործության մասին;
  2. «Թավշյա հեղափոխություն» (հեղինակ` Էդուարդ Երիցյան, 9-2 դասարան);
  3. «Երիտասարդության համախմբվածություն» (հեղինակ` Արթենի Ջանիկյան, 7-1 դասարան);
  4. «Հեղափոխության հետքերով…» (հեղինակ` Կարինե Գոմցյան, 7-1 դասարան);
  5. «Հետ դեպի Հայկական Հեղափոխություն» (հեղինակ` Շուշան Փաշինյան, 7-1 դասարան);
  6. «Պատանիները և հեղափոխությունը» (հեղինակ` Կարեն Խադիշյան, 7-1 դասարան):
  7. «Ես և հեղափոխությունը» (հեղինակ` Հարություն Հարությունյան, 7-1 դասարան);
  8. «Հանդիպում Ստեփան Գրիգորյանի հետ» (հեղինակ` Հարություն Հարությունյան, 7-1 դասարան);
  9. «Խուսանավում հանուն հեղափոխության» (հեղինակ` Էդուարդ Երիցյան, 9-2 դասարան);
  10. «Հանդիպում Ստեփան Գրիգորյանի հետ» (հեղինակ` Իլոնա Սահակյան, 8-3 դասարան);
  11. «Հեղափոխական հանդիպում» (հեղինակ` Կարեն Խադիշյան, 7-1 դասարան);
  12. «Թավշյա հաղթանակ» (հեղինակ` Հայկ Ղազարյան, 6-2 դասարան);
  13. «Փոխանակում ենք մտքերը Ստեփան Գրիգորյանի հետ» (հեղինակներ` Կարինե Գոմցյան, Արթենի Ջանիկյան, Շուշան Փաշինյան, 7-1 դասարան):

 

«Այլընտրանքային պատմություն» նախագիծ

  1. «Գրավոր աղբյուրներ. հավատա՞լ, թե՞ ոչ» (հեղինակ` Տիգրան Մարջանյան, 6-2 դասարան),
  2. «Շվեյցարական դանակ» (ֆրանսերենից և անգլերենից թարգմանեց Արմեն Մալյանցը, 8-3 դասարան),
  3. «Թութանհամոն փարավոնի դիմակի պատմությունը» (ռուսերենից թարգմանեց Աստղիկ Ավագյանը, 8-3 դասարան),
  4. «Ֆիդայական պայքար. նպատակներ, արդյունքներ և դասեր» (հեղինակ` Արշիլ Խաչատրյան, 8-3 դասարան),
  5. «Երեսնամյա պատերազմ» (հեղինակ` Միքայել Մովսիսյան, 8-3 դասարան).
  6. «Ավտոմեքենաների պատմությունը» (անգլերենից թարգմանեց Մարկ Միկաիլը, 8-3 դասարան),
  7. «Պապ թագավոր» (հեղինակ` Կարինե Գոմցյան, 7-1 դասարան)
  8. «Անհատի դերը պատմության մեջ» (հեղինակ` Հայկ Մկրտչյան, 8-3 դասարան);
  9. «Չինաստանի առաջին կայսրը` Ցին Շին Հվանգ» (չինարենից թարգմանեց` Արգիշտի Չավիկօղլուն, 8-3 դասարան):
  10. «Հեղափոխություն» ( անգլերենից թարգմանեց Մարկ Միկաիլը, 8-3 դասարան);
  11. «Կելտերի ցեղերը» ( հեղինակ` Էլեն ՄԿրտչյան, 8-3 դասարան);
  12. «Կյանքը Հին Հռոմում և Հռոմեական կայսրությունը» (հեղինակ` Էլեն Մկրտչյան, 8-3 դասարան);
  13. «Դահիճների գերդաստանը» (ռուսերենից թարգմանեց Տիգրան Մարջանյանը, 6-2 դասարան);
  14. «Նապոլեոն Բոնապարտ» (անգլերենից և ֆրանսերենից թարգմանեց Արմեն Մալյանցը, 8-3 դասարան):
  15. «Չինաստանի կայսր Թանգի Գաոզոնգը» (չինարենից թարգմանեց` Արգիշտի Չավիկօղլուն, 8-3 դասարան)
  16. «Նապոլեոն Բոնապարտ» (հեղինակ` Արշիլ Խաչատրյան, 8-3 դասարան)
  17. «Մարդկանց պատկերացումը տիեզերքի մասին հին ժամանակներից մինչև մեր օրերը» (հեղինակ` Մառա Մկրտչյան, 7-1 դասարան)
  18. «Հին Եգիպտոս» (հեղինակ` Էլեն Մկրտչյան, 8-3 դասարան)
  19. «Քրմեր և մումիաներ» (հեղինակ` Էլեն Մկրտչյան, 8-3 դասարան)
  20. «Հին Չինաստան» (հեղինակ` Միլենա Գոգինյան, 8-3 դասարան)
  21. «Մայաների կայսրություն» (հեղինակ` Միլենա Գոգինյան, 8-3 դասարան)
  22. «Փոքրիկ գյուղերից մինչև մեգապոլիսներ» (հեղինակ` Սերգեյ Գալստյան, 8-3 դասարան)

 

«Բռնադատվածներ» նախագիծ

  1. «Խորիմաստ աքսորները» (հեղինակ` Նարեկ Խաչատրյան, 9-3 դասարան)
  2. «Կյանքի դադարի ժամանակաշրջանը» (հեղինակ` Նարեկ Խաչատրյան, 9-3 դասարան);
  3. «Կյանքի գիրը» (հեղինակներ` Գոռ Բարխուդարյան, Տիգրան Արզումանյան, 9-2 դասարան);
  4. «Խորհրդային Միություն. սխալնե՞ր, թե՞ հանցագործություն» (հեղինակ` Դավիթ Տեր-Թորոսյան, 9-2 դասարան);
  5. «Վերլուծություն» (հեղինակ` Էդուարդ Երիցյան, 9-2 դասարան):

 

    «Կրթական ինքնավարություն» նախագիծ

  1. «Դեկտեմբերյան արտասովոր դասեր» (հեղինակներ` Մարկ Միկաիլ, Հայկ Մկրտչյան, Արեն Մալյանց, 8-3 դասարան)
  2. «Մեր պատմության դասը 8-րդ դասարանցիների հետ» (հեղինակ` Աստղիկ Հակոբյան, 6-2 դասարան)
  3. «Պատմության դաս 8-րդ դասարանցիների հետ» (հեղինակ` Իռեն Կարապետյան, 6-2 դասարան)
  4. «Պատմության նոր ուսուցիչները» (հեղինակ` Անժելինա Սիմոնյան, 6-2 դասարան)
  5. «Բաբելոնը, Աքեմենյան Իրանը և Ասորեստանը պատմում են դասը» (հեղինակ` Տիգրան Մարջանյան, 6-2 դասարան)

հետապնդում են երեք հիմնական նպատակ` 1. Զարգացնել սովորողների հետազոտական, ստեղծական և համագործակցային կարողությունները; 2. Հարստացնել շահառուների տեղեկատվական բազան; 3. Նախագծային համագործակցության մեջ ներառել նորանոր սովորողների և սոցիալական այլ խմբերի ներկայացուցիչների:

 

Գ. Շիրակի մարզի Կառնուտ գյուղի միջնակարգ դպրոցում ներկայացրեցի նախագծային գործունեության օրինակներ և ստացա նոր տեղեկություններ «Բռնադատվածներ» նախագծի շրջանակում:

 

Դ. Կարևորելով հիմնախնդիրը հեղինակեցի «Գնահատում հանուն արդարությա՞ն, թե՞ արդար գնահատում» մեթոդական հոդվածը:

 

Ե. Սեպտեմբերին և հոկտեմբերին առակահուշ մուսաս դեռ չէր լքել ինձ:

 

Զ. Ինքնակրթությունն ուսուցչի ամենօրյա մասնագիտական գործունեության կարևորագույն բաղկացուցիչն է: Ներկայացնում եմ որոշ հատվածներ իմ ինքնուսուցման ոլորտից` սեպտեմբերյան օրագիր, հոկտեմբերյան օրագիր, նոյեմբերյան օրագիր: Դեկտեմբերյան օրագիրը կհրապարակվի դեկտեմբերի 29-ին:

Ես ինքնակրթության մեջ եմ ներառում համագործակցությունը և շփումները սովորողների ու դասավանդողների հետ, այդ թվում` գործընկերներիս փոխարինելը:

 

Է. Նոր գաղափարի` «Թեմատիկ համապարփակ ուսուցում», («Կրթական ինքնավարություն» նախագծի բաղկացուցիչն է) իրականացման ճանապարհին սկսվել է «Հանճար» թեմայում ընդգրկված դասավանդողների և սովորողների աշխատանքային ուղղությունների որոշարկումը:

 

25.12.2018                 ©                    Աշոտ Տիգրանյան

 

Հ.Գ. 2019 թվականին մոռացության խորխորատներից կվերադառնան «Հետազոտական արշավային ճամբար» և «Պատմության վերակառուցում» նախագծերը: Գուցե՞ ծնվի նաև յոթերորդ նախագիծը:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s