Բծեր Արևի վրա (ֆանտաստիկ էսսե )

2118 թվական: Մայիս: Արևելյան Հայաստանի Հանրապետություն: Երևան:

Չափահաս երևանցիները (՞), որպեսզի չխախտեն ավանդույթը գանգատվում են շոգից: Երեխաները` homo sapiens+ և ռոբոտոիդիկներ, լրացուցիչ իրականությունում «Քանդել-հավաքել-ավելացածը վաճառել» մոդայիկ խաղն են խաղում: Միայն մի գանգրահեր մանչուկ, որ ընտրել է պատմաբանի դատապարտելի ապագան, զբաղված է էլեկտրոնային օրագիր վերծանելով: Նա որոշել է այս երեկո իր ընկերոջը, որին ոչ ոք չի տեսնում, կարդա այս պատառիկները. «13.05.2019: Արևմտյան դպրոց — — — Ճամփորդությունը պետք չէ առանձնացնել նախագծային ուսուցումից, որովհետև կամ լրիվ նույնական են, կամ նախագծի բաղկացուցիչ — — — ?կ նախ — — — ուսուցումը հանրակրթության բաղկացուցի՞չ է, փոխարինո՞ղ, թե՞ մեթոդ — — — Համաձայնվեցինք — — — մեթոդական համակարգ: Իմացումի հրճվանք — — — դժվարության հաղթահարում — — — հրճվանքո՞վ: Ջերմոցային պայմաններում որոշ ծաղիկներ ծաղկում են, իսկ մյուսները` չորանում:

14.05.2019: — — — դպրոց, գրադարան — — — գիտնական — — — 1949, աքսոր — — — թիրախավորված ազգ — — — հարց ու պատասխան — — — բանավեճ — — — Ուսուցի´չ, սովորեցրու ինձ պաշտպանել արիականությունը: — — — Ուսուցի´չ, սովորեցրու ինձ հասկանալ հարևան ժողովուրդներին:

Նորից գրադարան: «Կրթական ինքնավարություն» նախագծի ներկայացում: Ոգևորված երեխաներ և — — — ձայն բարբառոյ յանապատի, բայց — — — «Իմ 6-րդ դասարանը». ասում է ութերորդցի Նանե աշակերտուհին: Մենք կշարոնակենք անկախ — — —

15.05.2019: Մենք գնացինք — — — ?լսարան: Գիտությամբ պարուրված ժամեր — — — ոգևորված գիտնականներ — — — մենք տեսնում ենք աշնան գիտական գույնը: — — — Հնագիտական հետազոտությունների լաբորատորիան կդառնա մեր կամավորական աշխատանքի ևս մեկ հարթակը: — — —

16.05.2019: Արևելյան դպրոց: Կրկին նախագծային ուսուցման մասին: — — — երկխոսության արդյունք` դրդապատճառը նպատակի էական — — — և նախագիծը պետք է լինի ճկուն, բայց ոչ մածուցիկ: — — — երկխոսության չարդյունք` հինգերորդցին և նախագիծ ձևակերպելու կարողությունը — — — տվեք դասարան 2 ամսով և 25 տոկոսը — — —

17.05.2019: Առավոտը վերադարձ էր 20-րդ դար:  — — — Սեր և պատ — — — իսկ — — — ?տո ամփոփման ներկայացում — — — տոկոս — — — բառեր — — — հյուրեր — — — ծափեր — — — Միջազգային ամառ — — — ապագա տանող — — — հարթակներ: — — -»:

Մանչուկը հուսահատ նայեց հեռացող արեգակին…

2333 թվական: Հինգերորդ ամիս: Հինգերորդ հեղափոխության անվան երկրապետություն: Քաղաք: Արհեստական բանականության գրոսմայստերն ավարտեց սպառված քաղաքակրթության ամենահայտնի պատմաբանի ամենակարդացված (Երկիրը կոչված մոլորակը բնակեցնողների 3%-ը ինչ-որ էջեր կարդացել է) երկը և իր ուղեղի ամենահեռավոր անկյունում գրեց. «Նույնիսկ homo sapiens++-ը չէր ազատվել զգացմունքային ատավիզմից» ու քմծիծաղեց: Չէ որ հաղթել էր Անանուն Իմաստասերին հեռակա բանավեճում:

 

17.05.2019                    ©               Աշոտ Տիգրանյան

 

Ծանոթագրություն. Անանուն Իմաստասերն ասել էր. «Նույնիսկ Արեգակի բծերը չեն արդարացնում մեր հոգու բծերը»:

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s