Առարկայական ծրագիր 9-3 դասարանի համար «Անցյալի ու ներկայի դասերը ներկայի և ապագայի համար» (Հայաստանը և աշխարհը 1914-2020 թվականներին)

Իրավիճակի նկարագրություն` 

Հիմք ընդունելով ստորև շարադրված նպատակները և դրանց իրականացման ճանապարհին անհրաժեշտաբար լուծելիք խնդիրները, ինչպես նաև իրատեսորեն գնահատելով կրթական հաստատության և իմ անհատական դերը քաղաքացու ձևավորման գործում, հաշվի առնելով դասարանի սովորողների 2018-2019 ուստարվա ավարտին արձանագրած արդյունքները` կարողությունների և հմտությունների դրսևորման տեսանկյունից, սովորողների երկու` էականորեն տարբերվող խմբերի գոյությունը փաստ է:

Սովորողների առաջին խումբը` Սահակյան Իլոնա, Մալյանց Արմեն, Մկրտչյան Հայկ, Միկաիլ Մարկ, Մկրտչյան Էլեն,Ավագյան Աստղիկ, Վարդումյան Նանե,Խաչատրյան Արշիլ, Գրիգորյան Վահե,Հայրիյան Սերգեյ, ունի կայունացող արժեքային համակարգ և բանավոր ու գրավոր խոսքի առաջին աստիճանի հմտություն (առաջին աստիճանը հանրակրթական մակարդակի հմտություն է), իսկ երկրորդ խմբի սովորողների` Երիմյան Լիլիկ, Հաջյան Արմեն, Ղարիբյան Դավիթ, Նալպանտեան Վիթալի, Նուրջանյան Մանե, Չավիկօգլու Արգիշտի, Բաղդիկյան Անահիտ,Գալստյան Սերգեյ, Գոգինյան Միլենա, արժեքային համակարգը հեղհեղուկ է կամ գտնվում է լատենտային վիճակում, իսկ բանավոր ու գրավոր խոսքի ուսումնական կարողությունը կամ ձևավորված չէ, կամ չի հասել հմտության մակարդակի:

 

Դասավանդման նպատակները`

  1. ՀՀ քաղաքացու ձևավորման առաջին փուլի ավարտ` կայուն արժեքային համակարգով, իրատես, սկզբունքային անհատի կայացում;
  2. Ավարտական քննության հաջող (յուրաքանչյուր սովորողի կարողությունների և հմտությունների համարժեք դրսևորում) հանձնում:

 

Դասավանդման խնդիրները`

 

  1. Սովորողների կամքի և նպատակասլացության ամրակայում;
  2. Մտային առանցքային կարողությունների` սահմանելու, համեմատելու, նկարագրելու, վերլուծելու, հետազոտելու, ապացուցելու, զարգացում (երկրորդ խմբի սովորողների մոտ) և հմտությունների գործնական կիրառում (առաջին խմբի սովորողների մոտ);
  3. Սովորողի բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացում;
  4. Արգելված և այլընտրանքային պատմության իմացություն:

 

Մանկավարժական մոտեցումները`

 

  1. Ուսումնական բովանդակության միակողմանիության բացառում;
  2. Սովորողի անհատականությունը կրթական գործընթացի գործոն;
  3. Նախագծային ուսուցում;
  4. Բանավեճի և սադրանքի մեթոդների ամենդասյա կիրառում;
  5. Թվային միջոցները լոկ աշխատանքային գործիք;
  6. Հումորը և ոչ ստանդարտ առաջադրանքները սովորողների կարողությունների զարգացման ու հմտությունների ամրակայման խթան;
  7. Քննության գերարժևորման կամ թերարժևորման բացառում:

Ուսումնական միջավայրը`

  1. Ֆիզիկական միջավայր (դասասենյակ, լաբորատորիա,բակ, զբոսայգի, թանգարան, արխիվ, աշխարհագրական և պատմական օբյեկտներ, կրթական և գիտական հաստատություններ);
  2. Վիրտուալ միջավայր (կայքեր, բլոգեր, սոցցանցեր և էլեկտրոնային հաղորդակցության այլ միջոցներ):

 

Ուսուցման կազմակերպումը`

 

  1. Ուսումնական նյութի մեկնաբանություն;
  2. Բանավոր և գրավոր դասարանական աշխատանք;
  3. Համատեղ դաս իրականության այլ ոլորտի մասնագետի հետ;
  4. Ինտերակտիվ դաս;
  5. Տարատարիք սովորողների համատեղ դաս;
  6. Դասի նախապատրաստություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
  7. Դասի վերլուծություն սովորողի կամ սովորողների խմբի հետ;
  8. Սովորողը`դասավանդող;
  9. Արտակրթահամալիրային մասնագետի դաս:

 

Առարկայի բովանդակությունը`

 

  1. Առաջին աշխարհամարտ. պատճառներ, ընթացք, հայերի մասնակցությունը, հետևանքներ, արդյունքներ, դասեր – 4 ժամ
  2. Ցեղասպանություն և ինքնապաշտպանության. պատճառներ, ընթացք, արդյունքներ, դասեր – 4 ժամ
  3. Հայոց առաջին հանրապետության ներքին և արտաքին քաղաքականությունը. մեկնաբանությունների բախում, դասեր և պատմական զուգահեռներ – 4 ժամ
  4. Խորհրդային Հայաստանի սոցիալ-տնտեսական զարգացումը. ձեռքբերումներ, հիմնախնդիրներ, դասեր – 4 ժամ
  5. Ամբողջատիրություն. ակունքները, հիմնարար գաղափարները, դրսևորման առանձնահատկությունները, հարատև վտանգը, այդ երևույթի դեմ պայքարի ուղղությունները – 4 ժամ
  6. Հայ ժողովրդի պայքարն ամբողջատիրության դեմ – 4 ժամ
  7. Երկրորդ աշխարհամարտ. պատճառներ, ընթացք, հայերի մասնակցությունը, հետևանքներ, արդյունքներ, դասեր – 4 ժամ
  8. Երրորդ աշխարհամարտ. պատճառներ, ընթացք, հետևանքներ, արդյունքներ, դասեր – 4 ժամ
  9. Ձմեռային ճամբար
  10. Հայ ժողովրդի ազատագրական պայքարի և նոր հանրապետության պատմության հիմնական շրջափուլերը և դրվագները. դասեր և տեսլական – 4 ժամ
  11. Մարդկային արդի քաղաքակրթությունը. ձեռքբերումներ, հիմնախնդիրներ, հեռանկարներ – 4 ժամ
  12. Հայկական հեղափոխության ֆենոմենը – 4 ժամ
  13. Հայկական մշակույթը համաշխարհային մշակույթի համատեքստում – 4 ժամ
  14. Հայկական սփյուռք. ծավալման ընթացքը, հիմնախնդիրները, հեռանկարները և դասերը – 4 ժամ
  15. Նախաքննական կրկնության ամփոփում – 8 ժամ

 

Նախաքննական կրկնությունը կազմակերպվում է նոր թեմաների ուսումնասիրմանը զուգահեռ, սկսած նոյեմբերի առաջին շաբաթից:

 

 Գնահատում`

 

  • Դասարանական առաջադրանքների բանավոր կատարում – 1-4 միավոր
  • Դասարանական առաջադրանքների գրավոր կատարում – 1-2 միավոր
  • Տնային առաջադրանքների բանավոր կատարում – 1-3 միավոր
  • Տնային առաջադրանքների գրավոր կատարում – 1-2 միավոր
  • Թարգմանական աշխատանք – 1-2 միավոր (1 էջը Arial Unicode14 ձևաչափով)
  • Հետազոտական աշխատանք – 4-8 միավոր (կարևորվում են բովանդակությունը, առաջին հերթին` սեփական կարծիքի դրսևորումները, օգտագործված աղբյուրների քանակը և որակը, օգտագործված օտար լեզուների քանակը և կիրառման մակարդակը)
  • Նախագծային աշխատանք – 4-8 միավոր
  • Նախաքննական առաջադրանքների կատարում – 1-5 միավոր
  • Ամսվա վերջում հավաքած միավորների քանակը բաժանվում Է 4-ի վրա և ստացված արդյունքը նշանակվում է որպես տվյալ ամսվա գնահատական:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s