2019 – 2020 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻ. 8-1 ԴԱՍԱՐԱՆ. ԴԱՍԱՐԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ

ԱՌԱՋԻՆ  ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 09-13.09.2019

Առաջին խումբ

  1. Ապացուցեք, որ XVII դարի երկրորդ կեսի հայկական իրականությունը կարելի է բնութագրել «Ազատագրական պայքարի վերելք» հասկացությամբ;
  2. Թվարկեք հայոց ազատագրական պայքարի վերելքի նախադրյալները: Պատասխանը հիմնավորեք;
  3. Սահմանեք արդյունաբերական հասարակության պատմության 10 կարևորագույն հասկացությունները: Հասկացությունների ընտրությունը հիմնավորեք:

Երկրորդ խումբ

  1. Թվարկեք հայոց ազատագրական պայքարի վերելքի նախադրյալները;
  2. Սահմանեք «Համաշխարհային պատմություն. 8-րդ դասարան» ուսումնական ձեռնարկի 10-րդ և 15-րդ էջերում հիշատակված հասկացությունները;
  3. Պատմեք արդյունաբերական զարգացման արդյունքների մասին:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 6-10, Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 3-15

 

    ԵՐՐՈՐԴ  ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 16-20.09

Առաջին խումբ

  1. Ապացուցեք, որ լուսավորական շարժումը հեղափոխությունների կարևոր նախադրյալներից մեկն է;
  2. Համեմատեք լուսավորական շարժման գործիչների գաղափարները;
  3. Սահմանեք «Հեղափոխություն» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ 10 հասկացություն:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Թվարկեք լուսավորական շարժման հիմնական գաղափարները;
  2. Սահմանեք «Համաշխարհային պատմություն. 8-րդ դասարան» ուսումնական ձեռնարկի 21-րդ էջում հիշատակված հասկացությունները;
  3. Պատմեք արդյունաբերական հասարակության առաջին շրջափուլում մարդկանց կենսապայմանների բարելավման մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 16-20

ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ  ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 23-27.09

Առաջին խումբ

  1. Ապացուցեք, որ անգլիական և ֆրանսիական հեղափոխություններն անխուսափելի էին;
  2. Համեմատեք անգլիական և ֆրանսիական հեղափոխությունների առանցքային իրադարձություններն ու բովանդակությունները;
  3. Վերլուծեք «Մարդու և քաղաքացու իրավունքների հռչակագիրը»:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Թվարկեք անգլիական հեղափոխության գլխավոր և երկրորդական առանձնահատկությունները;
  2. Սահմանեք «Համաշխարհային պատմություն. 8-րդ դասարան» ուսումնական ձեռնարկի 25 և 31 էջերում հիշատակված հասկացությունները;
  3. Պատմեք ֆրանսիական մեծ հեղափոխության հանրապետական շրջափուլի մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 20-23, 26-31

ՅՈԹԵՐՈՐԴ  ՈԻԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 30.09-04.10

Առաջին խումբ

  1. Ապացուցեք, որ 19-րդ դարի հեղափոխությունները բազմաբնույթ էին;
  2. Համեմատեք 18-րդ և 19-րդ դարերի հեղափոխությունները;
  3. Վերլուծեք «Փարիզի կոմունա» երևույթը:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Թվարկեք Փարիզի կոմունայի առաջացման պատճառները;
  2. Սահմանեք «Համաշխարհային պատմություն. 8-րդ դասարան» ուսումնական ձեռնարկի 47 էջում հիշատակված հասկացությունները;
  3. Պատմեք եվրոպական ազգային հեղափոխությունների մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 43-47, 97-98

ԻՆՆԵՐՈՐԴ  ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 07-11.10

Առաջին խումբ

  1. Շարադրեք 18-րդ առաջին երեսնամյակի հայոց ազատագրական պայքարի առաջնորդների համեմատական բնութագրերը;
  2. Համեմատեք Արցախի և Սյունիքի զինված պայքարները;
  3. Վերլուծեք 18-րդ դարի առաջին երեսնամյակի հայոց զինված պայքարի արդյունքները:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Կազմեք 18-րդ դարի առաջին երեսնամյակի հայոց ազատագրական պայքարի ժամանակագրությունը;
  2. Սահմանեք 18-րդ դարի առաջին երեսնամյակի հայոց զինված պայքարի բնութագրող կարևոր հասկացությունները;
  3. Պատմեք Դավիթ Բեկի գործունեության մասին:

Աղբյուր` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 11-19

 

ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ  ՏԱՍՆԵՐԿՈԻԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 14-18.10

Առաջին խումբ

  1. Շարադրեք 18-րդ դարի 30-80-ական թվականների հայոց ազատագրական պայքարի առաջնորդների համեմատական բնութագրերը;
  2. Համեմատեք ազատագրական պայքարի գաղութահայ կենտրոնների ծրագրերը;
  3. Վերլուծեք 18-րդ դարի 30-80-ական թվականների հայոց ազատագրական պայքարի արդյունքները:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Կազմեք 18-րդ դարի 30-80-ական թվականների հայոց ազատագրական պայքարի ժամանակագրությունը;
  2. Սահմանեք 18-րդ դարի 30-80-ական թվականների հայոց ազատագրական պայքարը բնութագրող կարևոր հասկացությունները;
  3. Պատմեք Հայաստանի ազատագրության ծրագրերի մասին:

Աղբյուր` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 20-27

 

  ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ  ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 21-25.10

Առաջին խումբ

  1. Բնութագրեք Նապոլեոն Բոնապարտին;
  2. Ապացուցեք կամ հերքեք այն տեսակետը, որ Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքն ու գործը պատմության մեջ անհատի դերի դասական օրինակ է;
  3. Վերլուծեք Նապոլեոն Բոնապարտի հաջողությունների ու վերջնական ձախողման պատճառները և հետևանքները:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Կազմեք Նապոլեոն Բոնապարտի գործունեության ժամանակագրությունը;
  2. Սահմանեք Նապոլեոն Բոնապարտի գործունեությունը բնութագրող կարևոր հասկացությունները;
  3. Պատմեք Նապոլեոն Բոնապարտի գործունեության մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 32-37

ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ  ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 04-08.11

Առաջին խումբ

  1. Շարադրեք Ջուզեպպե Գարիբալդու և Օտտո ֆոն Բիսմարկի համեմատական բնութագրերը;
  2. Ապացուցեք կամ հերքեք այն տեսակետը, որ Օտտո ֆոն Բիսմարկի կյանքն ու գործը պատմության մեջ անհատի դերի դասական օրինակ է;
  3. Վերլուծեք Ջուզեպպե Գարիբալդու հաջողությունների ու վերջնական ձախողման պատճառները և հետևանքները:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Համեմատեք Գերմանիայի և Իտալիայի վերամիավորման գործընթացները;
  2. Սահմանեք Օտտո ֆոն Բիսմարկի գործունեությունը բնութագրող կարևոր հասկացությունները;
  3. Պատմեք Ջուզեպպե Գարիբալդու գործունեության մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 102-106

 

ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ  ՏԱՍՆՈԻԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 11-15.11

Առաջին խումբ

  1. Շարադրեք ավանդական հասարակության բարենորոգիչների համեմատական բնութագրերը;
  2. Թվարկեք ավանդական հասարակությունների ձևավորման օրինաչափությունները և գործոնները;
  3. Վերլուծեք ավանդական հասարակության դրսևորման առանձնահատկությունները Թուրքիայում, Իրանում, Չինաստանում և Հնդկաստանում:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Կազմեք Թուրքիայի և Իրանի XVII-XIX դարերի կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
  2. Սահմանեք «Ավանդական հասարակություն» հասկացությունը և նրանից բխող 8 հասկացություններ;
  3. Պատմեք Արևելքի երկրներում XIX դարում իրականացված բարենորոգումների մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 48-59

 

ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ  ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 18—22.11

Առաջին խումբ

  1. Սահմանեք «Պանիսլամիզմ» և «Պանթյուրքիզմ» հասկացությունները: Շարադրեք այդ գաղափարախոսությունների կենսագործման հետևանքները XIX դարի վերջին և XX դարի սկզբին ու պատմական հեռանկարում;
  2. Թվարկեք ավանդական հասարակությունների արդիականացման օրինաչափությունները և գործոնները;
  3. Վերլուծեք ավանդական հասարակության արդիականացման դրսևորման առանձնահատկությունները Թուրքիայում, Իրանում, Չինաստանում և Ճապոնիայում:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Համեմատեք 1908 թվականի երիտթուրքական հեղաշրջումը և 1905-1911 թվականների իրանական հեղափոխությունը;
  2. Սահմանեք XX դարի նախաաշխարհամարտյան Արևելքի պատմության 5 կարևորագույն հասկացությունները;
  3. Պատմեք Ճապոնիայի թռիչքաձև զարգացման և Չինաստանի արդիականացման դժվարությունների պատճառների մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 119-130

 

ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ  ՔՍԱՆԵՐԿՈԻԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 25-29.11

Առաջին խումբ

  1. Շարադրեք և բնութագրեք հայոց ազատագրական շարժման արևելահայկական բաղկացուցչի դրսևորումները;
  2. Թվարկեք 1836 թվականի եկեղեցական կանոնադրության դրական և բացասական կողմերը: Պատասխանը հիմնավորեք;
  3. Վերլուծեք Ռուսական կայսրության քաղաքականությունը Արևելյան Հայատանում:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Համեմատեք արևելահայերի դրությունը 1801 և 1850 թթ.-ին;
  2. Սահմանեք XIX դարի I կեսի հայոց պատմության 5 կարևորագույն հասկացություններ;
  3. Պատմեք ռուս – պարսկական պատերազմների մասին:

Աղբյուր` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 28-38

ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ  ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 02-06.12

Առաջին խումբ

  1. Շարադրեք և վերլուծեք Ադրիանապոլսի պայմանագրի բովանդակությունը;
  2. Սահմանեք XIX դարի I կեսին արևմտահայ իրականության առանցքային հասկացությունները, հիմնավորելով այդ հասկացությունների ընտրությունը;
  3. Համեմատեք Ռուսական և Օսմանյան կայսրությունների քաղաքականությունը հայերի նկատմամբ XIX դարի I կեսին:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Համեմատեք արևմտահայերի դրությունը 1801 և 1850 թթ.-ին;
  2. Թվարկեք Օսմանյան կայսրության այն վարչական միավորները, որոնք ստեղծվել էին հայկական տարածքների վրա;
  3. Պատմեք XIX դարի I կեսի ռուս – թուրքական պատերազմների մասին:

Աղբյուր` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 39-42

 

         ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ  ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 09-13.12

Առաջին խումբ

  1. Վերլուծեք գիտությունների և մարդկանց ապրելակերպի փոխադարձ կապը;
  2. Համեմատեք մշակույթի դրսևորումները XII – XIV և XVII – XIX դարերում:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Սահմանեք XVII – XIX դարի I կեսում գիտության զարգացմանն առնչվող կարևորագույն հասկացությունները;
  2. Թվարկեք XVII – XIX դարի I կեսի հանճարներին;
  3. Պատմեք XVII — XIX դարի I կեսի գրականության կամ մարդկանց ապրելակերպի մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 65-72

 

         ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ  ՔՍԱՆՈԻԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 16-20.12

Առաջին խումբ

  1. Ներկայացրեք XVII – XIX դարերի երեք հայ գիտնականների կյանքն ու գործը;
  2. Համեմատեք հայկական մշակույթի դրսևորումները V – VIII և XVII – XIX դարերում:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Կազմեք V-XIX դարերում հայկական մշակութային իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
  2. Թվարկեք հայկական մշակութային կյանքի պայմանները XIX դարի I կեսին;
  3. Պատմեք Մխիթար Սեբաստացու և Մխիթարյան միաբանության գործունեության մասին:

Աղբյուր` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 43-50

ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ  ԵՐԵՍՈԻՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 03-07.02.2020

Առաջին խումբ

  1. Սահմանեք XIX դարի երկրորդ կեսի հայկական իրականության հինգ առանցքային հասկացությունները;
  2. Վերլուծեք տնտեսության վիճակը Ռուսական և Օսմանյան կայսրությունների հայաբնակ շրջաններում XIX դարի II կեսին;
  3. Համեմատեք հայերի նկատմամբ իշխանությունների քաղաքականությունը Ռուսական և Օսմանյան կայսրություններում XIX դարի II կեսին:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Թվարկեք հայկական դպրոցների փակման պատճառները;
  2. Թվարկեք արևելյան և արևմտյան Հայաստանների վարչական բաժանումների միավորները;
  3. Պատմեք XIX դարի II կեսի հայաբնակ քաղաքներում բնակչության սոցիալ-տնտեսական վիճակի մասին:

Աղբյուր` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 55-64

 

      ԵՐԵՍՈԻՆՄԵԿԵՐՈՐԴ  ԵՐԵՍՈԻՆԵՐԿՈԻԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 10-14.02

Առաջին խումբ

  1. Թվարկեք տարբեր մայրցամաքների և երկրների անհավասարաչափ զարգացման պատճառները;
  2. Վերլուծեք տնտեսական զարգացման հիմնական միտումները;
  3. Պատմեք արդյունաբերական հասարակության II շրջափուլի ժամանակաշրջանում տեղի ունեցած սոցիալական տեղաշարժերի մասին:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Թվարկեք արդյունաբերական հասարակության II շրջափուլի նվաճումները;
  2. Սահմանեք «Մենաշնորհ», «Մենատիրություն», «Միջին խավ» և «Արտադրողական ուժ» հասկացությունները;
  3. Պատմեք աշխարհի անհամաչափ զարգացման մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 78-87

 

       ԵՐԵՍՈԻՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ  ԵՐԵՍՈԻՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 17-21.02

Առաջին խումբ

  1. Վերլուծեք «Հայկական հարց» պատմական երևույթը;
  2. Համեմատեք XIX դարի ռուս – թուրքական պատերազմները:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Թվարկեք 1877-78 թվականների ռուս – թուրքական պատերազմի պատճառները և հետևանքները;
  2. Սահմանեք «Հայկական հարց» հասկացությունը և նրա հետ կապված 5 հասկացություն;
  3. Պատմեք հայկական հարցի միջազգայնացման մասին:

Աղբյուր` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 73-79

 

ԵՐԵՍՈԻՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈԻՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 24-28.02

Առաջին խումբ

  1. Շարադրեք «Հայկական հարց»-ի լուծման Ձեր ճանապարհային քարտեզը;
  2. Վերլուծեք դասընկերների կազմած ճանապարհային քարտեզները:

Երկրորդ խումբ                         

  1. Թվարկեք «Հայկական հարց»-ի լուծման համար անհրաժեշտ պայմանները;
  2. Գրեք շարադրություն «Ես և հայկական հարցը» թեմայով:

Այս առաջադրանքների կատարման աղբյուրի/աղբյուրների ընտրությունը թողնված է Ձեր հայեցողությանը:

ԵՐԵՍՈԻՆՅՈԹԵՐՈՐԴ  ԵՐԵՍՈԻՆՈԻԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 09-13.03.2020

Առաջին խումբ

  1. Վերլուծեք «Ազգային պետություն» պատմական երևույթը;
  2. Բնութագրեք XIX դարի եվրոպական ազգայնական գործիչներին:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Թվարկեք Եվրոպայում ազգային պետությունների առաջացման պատճառները;
  2. Պատմեք Գերմանիայում կամ Իտալիայում միավորված պետության ստեղծման մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 102-106

 

      ԵՐԵՍՈԻՆԻՆՆԵՐՈՐԴ  ՔԱՌԱՍՈԻՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 16-20.03

Առաջին խումբ

  1. Առանձնացրեք 8-րդ դասարանի «Համաշխարհային պատմություն» ուսումնական ձեռնարկի ներքոնշյալ էջերի կարևոր, երկրորդական, ավելորդ և սխալ հատվածները: Պատասխանը հարկ է հիմնավորել;
  2. Համեմատեք «Բազմազգ պետություն» և «Կայսրություն» պատմական իրականությունները:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Համեմատեք Ավստրո-Հունգարական և Ռուսաստանյան կայսրությունները;
  2. Պատմեք Օսմանյան կայսրությունում արդիականացման փորձերի ձախողման մասին:

Աղբյուր` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 113-124

 

 ՔԱՌԱՍՈԻՆՄԵԿԵՐՈՐԴ  ՔԱՌԱՍՈԻՆԵՐԿՈԻԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

    Կատարման ժամկետը` 23-27.03

Առաջին խումբ

  1. Առանձնացրեք 8-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» ուսումնական ձեռնարկի ներքոնշյալ էջերի կարևոր, երկրորդական, ավելորդ և սխալ հատվածները: Պատասխանը հարկ է հիմնավորել;
  2. Վերլուծեք «Հայդուկային շարժում» պատմական երևույթը:

Երկրորդ խումբ                          

  1. Համեմատեք հայոց ազատագրական խմբակները և կազմակերպությունները;
  2. Պատմեք հայդուկային շարժման մասին:

Աղբյուր` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 80-82, 88-96

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s