Հեռավար ուսուցում. 20.04-24.05

Ձեր աշխատանքներն  ուղարկեք a.tigranyan@mskh.am  հասցեով:

7-րդ դասարանԱռաջադրանքներ`

  1. Վերլուծել անհատի դերը միջնադարում;
  2. Ապացուցել, որ մարդկության պատմության միջնադարն ավարտվել է;
  3. Համեմատել հին աշխարհի և միջնադարի ձեռքբերումները;
  4. Կազմել ուշ միջնադարյան Հայաստանի առանցքային իրադարձությունների վարկանիշային աղյուսակը (առաջին եռյակի ընտրությունը հիմնավորել);
  5. .Սահմանել հայկական միջնադարի 10 կարևորագույն հասկացությունները (ընտրությունը հիմնավորել):

Աղբյուրներ`

Անհատը միջնադարյան Եվրոպայում

Դասային միապետության բնույթը և զարգացումը

Յան Հուս

Փ/Ֆ «Յան Հուս»

Փ/Ֆ «Օսմանյան կայսրություն»

Փ/Ֆ «Կայսրության կործանումը. բյուզանդական դաս»

Փաստի իշխանությունը. Միջնադար. XXI դարի նորագույն հեքիաթը

Հայաստանը ուշ միջնադարում

Հայաստանը ուշ միջնադարում

Հայաստանը 15-17-րդ դարերում

Հայաստանը XVII դարի թուրք – պարսկական պատերազմների շրջանում

Ս. Էջմիածնի և Սեբաստիայի գաղտնի խորհրդաժողովները

Աշխարհագրական մեծ հայտնագործություններ

Աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների դարաշրջանը

Դանթե Ալիգիերի«Աստվածային կատակերգություն»

Լեոնարդո դա Վինչի` հանճար, որ երբեք չի բացահայտվի

Փ/Ֆ «Լեոնարդո դա Վինչի: Մարդ-հանելուկ»

Էրազմ Ռոտերդամցի«Գովք հիմարության»

Թոմաս Մոր«Ուտոպիա»

Մարտին Լյութեր. կյանքն ու թողած ժառանգությունը

Նիդերլանդական հեղափոխություն. Հյուսիսն ընդդեմ Հարավի

Շարլ դը Կոստեր«Ուլենշպիգելի և Լամմե Գուձակի լեգենդը»

Վեստֆալյան հաշտություն. շրջադարձային կետ Եվրոպայի պատմության մեջ

XVI- XVII դարերի գիտական հեղափոխությունը

Ֆրենսիս Բեկոն«Նոր Ատլանտիդա»

Փ/Ֆ «Նիկողայոս Կոպեռնիկոս»

Փ/Ֆ «Ջորդանո Բրունո»

Փ/Ֆ «Գալիլեո Գալիլեյ. բոլոր ժամանակների հանճարը»

Պարզաբանում. Սովորողն իր ընտրությամբ կատարում է 1-3 առաջադրանք:

8-րդ դասարանԱռաջադրանքներ`

  1. Համեմատեք հայ ազգային կուսակցությունների ծրագրերը;
  2. Վերլուծեք նոր ժամանակներում ձևավորված գաղափարախոսությունների հիմնադրույթները;
  3. Համեմատեք միջնադարի և նոր ժամանակների ձեռքբերումները;
  4. Սահմանեք նոր ժամանակների իրականության 10 կարևորագույն հասկացությունները (վերջիններիս ընտրությունը հիմնավորեք);
  5. Վերլուծեք անհատի դերի փոփոխությունները նոր ժամանակների տարբեր փուլերում:

Աղբյուրներ`

  Արմենական կուսակցություն. ծրագիրը և կառուցվածքը

 Սոցիալ դեմոկրատ Հնչակյան կուսակցություն

Հայ Յեղափոխական Դաշնակցություն

Դաշնակցությունը, մասոնականությունը և

երիտթուրքականությունը

Պահպանողականություն

Լիբերալիզմի քաղաքական գաղափարների կայացումը

 Ազգայնականություն

Սոցիալիզմ

Կոմունիզմ

Քաղաքական կուսակցություններ

Կուսակցությունների ձևավորումը Արևմուտքում

 Միջնադարի 10 մեծագույն հայտնագործությունները

Միջնադարի ձեռքբերումները

Միջնադարյան գիտության և տեխնիկայի նվաճումները

Միջին դարերի ժամանակաշրջանի նվաճումները

Միջնադարյան դարաշրջանի տեխնիկական հայտնագործությունները և գիտական ձեռքբերումները

Նոր ժամանակների հայտնագործությունները

Արդյունաբերական հեղափոխության 10 հայտնագործությունները

Նոր ժամանակների գիտությունը

Նոր ժամանակների մշակույթի հիմնական գծերը և նվաճումները

Տեսաֆիլմ «Արդյունաբերական հեղաշրջման տեխնիկական հայտնագործությունները»

Տեսաֆիլմ «Արդյունաբերական հեղափոխություններ. նվաճումներ և հիմնախնդիրներ»

Վերածննդի դարաշրջանի մարդը

Անհատի դերը հասարակական կյանքի տարբեր ոլորտներում

Պատմության մեջ անհատի դերի մասին

Նոր ժամանակների մարդը

Նոր ժամանակները բանականության պաշտամունքի դարաշրջան

Անհատի երեք սահմանումները

Սուբյեկտը և պատմության շարժիչ ուժերը

Պարզաբանում. Սովորողն իր ընտրությամբ կատարում է 1-3 առաջադրանք:

9-րդ դասարան – դիտեք և վերլուծեք «Սկիզբ» հաղորդաշարի ֆիլմերը կամ ինձ ուղարկեք քննական հարցաշարի առաջադրանքներին Ձեր բանավոր պատասխանների տեսագրությունները:

10-րդ դասարան – Կարդացեք հետևյալ նյութերը` «Ամենատարածված պատմական մոլորությունները», «Պատմական մոլորություններ», «Հանրամատչելի պատմական մոլորություններ», հավելեք այդ տեղեկույթն այլ աղբյուրներից ձեռք բերված նյութերով և կատարեք հետազոտական աշխատանք «Պատմական մոլորություններ. պատճառներ, բովանդակություն և հաղթահարման ուղիներ» թեմայով

11-րդ դասարան – Ձեր ընտրությամբ կարդացեք ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի 2019-ի տարեկան հաղորդման բաժիններից որևէ մեկը և վերլուծեք դրա բովանդակությունը :

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s