Մանկավարժական աքսիոմ. Գնահատումը կրթական համակարգի անփոխարինելի բաղկացուցիչն է: Ժամանակի ընթացքում փոխվում են նրա դրսևորման ձևերը, բայց ոչ էությունը:
Կրթահամալիրում ուսումնական գործունեությունը ծավալվում է երկու ուղղություններով` հանրակրթական առարկաների յուրացում և նախագծային գործունեություն:
Առաջարկում եմ գնահատման չորս մակարդակ, որը կարող է կիրառվել երկու ուղղություններում էլ:
Առաջին մակարդակ` գիտելիքի յուրացում և/կամ կարողության ձեռքբերում: Երկրորդ մակարդակ, որը միաժամանակ ինքնակրթության առաջին մակարդակն է, գիտելիքի հավելում և/կամ հմտության ձևավորում: Երրորդ մակարդակ (ինքնակրթության երկրորդ մակարդակ)` գիտելիքի ստեղծում և/կամ նոր կարողության կայացում: Չորրորդ մակարդակ` գիտելիքի հանրայնացում և/կամ կարողության փոխանցում («Կրթական ինքնավարություն» նախագիծ):
Վերոնշյալ մակարդակները կարելի է թվայնացնել, քանի դեռ լիարժեք չենք հրաժարվել սովորողի գործունեության թվային գնահատումից:
Առաջին մակարդակ (մեկ ուղղության և մեկ բաղկացուցչի` գիտելիք կամ կարողություն, դեպքում) – 4
Առաջին մակարդակ (մեկ ուղղության և երկու բաղկացուցչի դեպքում) – 5
Առաջին մակարդակ (երկու ուղղություն և մեկական բաղկացուցիչ) – 6
Առաջին մակարդակ (երկու ուղղություն և երկու բաղկացուցիչ)- 7
Երկրորդ մակարդակ (մեկ ուղղություն և մեկ բաղկացուցիչ) – 5
Երկրորդ մակարդակ (մեկ ուղղություն և երկու բաղկացուցիչ) – 6
Երկրորդ մակարդակ (երկու ուղղություն և մեկական բաղկացուցիչ) – 7
Երկրորդ մակարդակ (երկու ուղղություն և երկու բաղկացուցիչ) – 8
Երրորդ մակարդակ (մեկ ուղղություն և մեկ բաղկացուցիչ) – 6
Երրորդ մակարդակ (մեկ ուղղություն և երկու բաղկացուցիչ) – 7
Երրորդ մակարդակ (երկու ուղղություն և մեկական բաղկացուցիչ) – 8
Երրորդ մակարդակ (երկու ուղղություն և երկու բաղկացուցիչ) – 9
Չորրորդ մակարդակ (մեկ ուղղություն և մեկ բաղկացուցիչ) – 7
Չորրորդ մակարդակ (մեկ ուղղություն և երկու բաղկացուցիչ) – 8
Չորրորդ մակարդակ (երկու ուղղություն և մեկական բաղկացուցիչ) – 9
Չորրորդ մակարդակ (երկու ուղղություն և երկու բաղկացուցիչ) – 10
Ծանոթություն. Եթե սովորողի թվանշանը երկրորդ մակարդակում 5 է, իսկ առաջին մակարդակում` 7, ամփոփիչ թվանշանը դրվում է 7: Նշվածը հուշում է մյուս բոլոր նմանաբնույթ իրողությունների դեպքում դասավանդողի անելիքը:
10.05.2020 © Աշոտ Տիգրանյան