«Այլընտրանքային պատմության» անայլընտրանք պատմությունը

Մարդ+Եղածը+Շարունակվողը+Տիեզերական հաստատուն  = Պատմություն

                                         (Անհայտ մաթեմատիկոս)

Ինքնամեջբերում. «Այլընտրանքային պատմությունն անցյալի իրականության վարկածային պատկերն է, որը ձևավորվում է «Բոլոր փաստերը պետք է ուսումնասիրվեն, բոլոր տեսակետները պետք է քննարկվեն» սկզբունքի համաձայն, և ունի սահմանային գիտության կարգավիճակ:

Այլընտրանքային պատմությունն ունի երկու մակարդակ՝

Ա մակարդակ` դասագրքերում ներկայացվող պատմական իրականության մեկնաբանման այլ տեսանկյուն, նաև՝ կանխամտածված կերպով չներկայացվող փաստերի հավելումով,
Բ մակարդակ` անցյալի իրականության այն էջերի ներկայացում և վերլուծություն, որոնք մերժվում կամ անտեսվում են ակադեմիական գիտության ներկայացուցիչների կողմից:» («Դպիր» էլեկտրոնային ամսագիր, համար 5, 2017 թվական)

 «Այլընտրանքային պատմություն» նախագիծը ձևակերպվել և հրապարակվել է 2016 թվականի օգոստոսի 23-ին, սակայն այդ ուղղվածության առաջին տեքստը` «Հիպերբորեա. այլընտրանքային պատմության էջերից», կրթահամալիի կայքում հրապարակվել է 2015 թվականի հունիսի 20-ին: Իսկ մինչև նախագծի հրապարակումն այլընտրանքային պատմության տարբեր մակարդակներին և ոլորտներին վերաբերող ավելի քան 90 թարգմանություններ ու հեղինակային նյութեր են մատուցվել հանրությանը:

«Այլընտրանքային պատմություն» նախագծի իրականացման ընթացքում կրթահամալիրի կայքում, միջին դպրոցի ենթակայքում և սովորողների բլոգներում հրապարկվել է VI-XI դասարանցի187 հեղինակի 256 աշխատանք (չհաշված այն աշխատանքները, որոնք անվերադարձ կորել են): Բոլոր աշխատանքներն այժմ հավաքված են «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանի համապատասխան բաժնում: Կարևորում եմ, որ հրապարակված տեքստերի մոտ 2/3-ը հեղինակային նյութեր են: Պակաս կարևոր չէ նաև այն իրողությունը, որ նախագծային նյութերի հետ ծանոթացողների միջին թիվն այս պահին գերազանցում է 800-ը:

Հարկ եմ համարում ընգծել, որ «Այլընտրանքային պատմություն»-ն ըստ էության մեգանախագիծ է, քանի որ նրա արգանդից են ծնվել «Բռնադատվածներ», «Հետազոտական արշավային ճամբար» և «Քաղաքագիտական ակումբ» նախագծերը: Վերջինս «ապերախտ զավակի» նման ստվերել է իր ծնողին:

Համոզված եմ, որ երեք հնարավոր քայլեր կբազմապատկեն «Այլընտրանքային պատմություն»նախագծի մասնակիցների թիվը:

Քայլ առաջին` գնահատման իմ առաջարկած տարբերակը շահառուների քննարկմամբ կատարելագործել և տեղափոխել պիլոտային փորձարկման փուլ:

Քայլ երկրորդ` օգոստոսի 23-ը կրթահամալիրում հայտարարել Այլընտրանքային Պատմության Օր:

Քայլ երրորդ` «Այլընտրանքային պատմություն»նախագծի մասնակիցներին տալ ակումբային կարգավիճակ և հայտարարել ակումբի ղեկավարի մրցույթ, որին տողերիս հեղինակը չի մասնակցի, քանզի բավ են իրեն բռնադատվածները և քաղաքագետները:

Այս դեպքում «Քայլ» հասկացության շուրջը բորբոքվող կրքերն ինձ չեն հուզում:

 

23.05.2020                        ©                   Աշոտ Տիգրանյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s