Հաշվետվություն պատերազմի երկու փուլերի արանքում

                           (2020-ի նոյեմբեր)

  1. Շարունակեցի ինքնակրթությունս;
  2. Մեկնարկեց «Պատերազմը` կրթության գործիք» նախագիծը;
  3. Սկսվեց «Պատմության վերակառուցում» նախագծի «Արարատյան թագավորություն» փուլի  նախապատրաստական շրջանը;
  4. Հրապարակվեցին տարբեր նախագծերի շրջանակներում սովորողների իրականացրած հետազոտական և թարգմանական հետևյալ աշխատանքները` Նարեկ Խաչատրյան. «Դավիթ Բեկի ստեղծած իշխանապետության դերը և նշանակությունը ողջ հայոց պատմության մեջ», Նանե Վարդումյան. «Պարտություն, թե՞ իրավիճակային հաղթանակ», Հասմիկ Ներսիսյան. «Լեռնային Ղարաբաղի կոնֆլիկտը և Լևոն Տեր-Պետրոսյանի դիրքորոշումը», Իլոնա Սահակյան, Նանե Վարդումյան.«Քրիստոնեության ազդեցությունը համաշխարհային պատմության վրա», Էլեն Մկրտչյան, Միլենա Գոգինյան. «Մեծ դեպրեսիան», «Վերածննդի արվեստը» (թարգմանություններ անգլերենից),«Արմենիա-Շուպրիայի առեղծվածը» (հետազոտական աշխատանք) , Աշոտ Խաչատրյան. «Հանդիպում հինգերորդ դասարանցիների հետ» («Կրթական ինքնավարություն»նախագիծ, որին միացել է նաև շրջանավարտ Զավեն Համբարձումյանը);
  5. Հանդիպում-քննարկում «Մուտք» մանկավարժական ճամբարի մասնակիցների հետ;
  6. Հանդիպում-քննարկում ավագ դպրոցի «Մուտք» ճամբարի մասնակիցների հետ;
  7. Ակտիվորեն մասնակցեցի գրական ակումբի քննարկումներին:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s