Գնահատման համակարգ

                         (տարբերակներ)

Գնահատման երեք կիրառված տարբերակներից` թվանշանային, խոսքային և վերաբերմունքային, ես գերադասում եմ վերջինը, հատկապես նրա գլխավոր բաղկացուցիչը` նախագծային գործունեությունը: Բայց գնահատման նկատմամբ ձևավորված սոցիալ-մշակութային իրողությունը թելադրում է անցումային քայլաշարի անհրաժեշտությունը:

    Ներկայացնում եմ այս հիմնախնդրի լուծմանն ուղղված իմ հոդվածների և առարկայական հեղինակային ծրագրերի մի մասը: Ծրագրերը ներկայացվում են ամբողջությամբ, քանզի գնահատման բաժինը էութենապես կընկալվի միայն հեղինակային մոտեցման համակարգի համատեքստում:

                                 ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ

  1. Պատմության դասի բովանդակային և կառուցվածքային փոփոխությունների հարացույցը միջին դպրոցում
  2. Պատմության դասի բովանդակային և կառուցվածքային փոփոխությունների հարացույցը միջին դպրոցում (մեթոդական առաջարկություններ)
  3. Գնահատման գործակցային-չափանիշային համակարգ
  4. Գնահատման գործակցային-չափանիշային համակարգի կիրառման իմ տարբերակը
  5. Գնահատում հանուն արդարությա՞ն, թե՞ արդար գնահատում
  6. Ինչի՞ մասին է լռում սովորողի գնահատականը
  7. Պարտադիր հանրակրթություն. երկու տեսանկյուն
  8. Կրկին նախագծային գործունեության մասին կամ երկու փոփոխություն և մեկ հավելում
  9. Նախագծային շաբաթ (առաջարկություններ)
  10. Սովորողը ծրագիր է ընտրում
  11. Ռեպորտաժ ուղղանկյուն տարածքից (հիվանդի մտորումներ)
  12. Ինչի՞ մասին է ճչում սովորողի գնահատականը (մանկավարժական ուրվագիծ)
  13. Գնահատման տարբերակ

                      ԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ

  1. Հանրակրթական առարկայի այլընտրանքային ծրագիր (պատմություն 8-9-րդ դասարանների համար)
  2. Հանրակրթական առարկայի այլընտրանքային ծրագիր (պատմություն 8-9-րդ դասարանների համար, 2-րդ կիսամյակ)
  3. «Պատմություն» առարկայի ծրագիր (10-րդ դասարան)
  4. Երեխաների համախարհային պատմությունը Հին աշխարհի պատմության համատեքստում (6-րդ դասարան)
  5. «Պատմություն» առարկայի ծրագիր (6-րդ դասարան)
  6. 8-րդ դասարանի «Պատմություն» առարկայի ծրագիր
  7. «Պատմություն» առարկայի ծրագիր (7-րդ դասարան)
  8. «Պատմություն» առարկայի ծրագիր (8-3 դասարան)
  9. Առարկայական ծրագիր 9-2 դասարանի համար «Անցյալի ու ներկայի դասերը ներկայի և ապագայի համար» (Հայաստանը և աշխարհը 1914-2019 թվականներին)
  10. Առարկայական ծրագիր 9-3 դասարանի համար «Անցյալի ու ներկայի դասերը ներկայի և ապագայի համար» (Հայաստանը և աշխարհը 1914-2020 թվականներին)
  11. Ավատատիրություն. առանցքային հասկացություններ, օրինաչափություններ, առանձնահատկություններ, իրադարձություններ, անհատներ (առարկայական ծրագիր 7-1 դասարանի համար)
  12. Ավատատիրություն. աշխարհ և Հայաստան (7-2 դասարանի առարկայական ծրագիր). 2018  թվական
  13. Ավատատիրություն. աշխարհ և Հայաստան (7-2 դասարանի առարկայական ծրագիր). 2019 թվական
  14. Հայկական լեռնաշխարհ և աշխարհ (նախապատմական ժամանակներից մինչև մ. թ. ա. IV դար). 6-րդ դասարան
  15. 17-րդ դարասկզբից մինչև առաջին աշխարհամարտ. պատմական իրականության օրինաչափությունները և առանձնահատկությունները (առարկայական ծրագիր 8-1 դասարանի համար)
  16. Ես և իմ Հայրենիքը (դասընթացի ծրագիր Արևմտյան դպրոց-պարտեզի 5-1 դասարանի սովորողների համար)
  17. Պատմություն (առարկայական ծրագրի նախագիծ 10-րդ դասարանի համար)
  18. Քաղաքագիտություն (դասընթացի ծրագիր 11-րդ դասարանի համար)

23.02.2021                 ©                 Աշոտ Տիգրանյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s