Ապրիլյան վերակառուցում

                  (հաշվետվություն)

  1. Հասարակագիտական ստոգատեսի ընթացքն ինձ բերեց այն միանշանակ եզրահանգման, որ իմ կրթական գործունեությունը թևակոխել է նոր փուլ` խորության վերակառուցում, այսինքն` գերկենտրոնացում ուսուցիչ-աշակերտ համագործակցության եղած հարթակների զարգացման և նոր հարթակների ձևավորման վրա: Այդ ուղղությամբ շարունակական քայլեր են առաջարկությունների բազմազանությունը և բազմաշերտությունը Կլոր սեղան-հավաք. հասարակագիտական ստուգատեսի ամփոփում փուլի ժամանակ, «ՀՀ-ում ապրող ազգային փոքրամասնություններ» նախագծի հերթական քայլը, համագործակցության ինստիտուցիոնալացումը ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի ՈւԳԸ-ի հետ;
  2. «Պատմության վերակառուցում» նախագծով աշխատում եմ արևմտյան դպրոց-պարտեզի 4-րդ դասարանցիների (Քարե դար) և միջին դպրոցի 6-4 դասարանի մի խումբ սովորողների (Ուրարտու) հետ;
  3. Փոխարինել եմ 4 դասաժամ արևմտյան դպրոց-պարտեզում և 2 դասաժամ միջին դպրոցում;
  4. Խորհրդատվություն եմ իրականացրել «Կոնստանդնուպոլսի անկումը» (հեղինակ` 10-րդ դասարանի սովորող Ամալյա Զաքարյան), «Ամերիկյան երազանք» (հեղինակ` 11-րդ դասարանի սովորող Էլեն Մկրտչյան) հետազոտական աշխատանքների բարելավման ընթացքում;
  5. Սկսել եմ 2022-2023 ուստարվա առարկայական այլընտրանքային ծրագրերի համահեղինակների կազմի համալրումը և աշխատանքների նախապատրաստական փուլը;
  6. Հետևողականորեն շարունակում եմ ինքնակրթությունը` տեսակարար կշռում ավելացնելով գեղարվեստական և գիտական գրքերի բովանդակության յուրացումը:

19-30.04                     ©                     Աշոտ Տիգրանյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s