ՆԱԽԱՍԻՐՈԻԹՅՈԻՆՆԵՐԻ ԲԱՑԱՀԱՅՏՈԻՄ

(ուսումնահետազոտական նախագիծ)

  1. Նպատակները՝
    • Սովորողների նախասիրությունների և հոգեբանական առանձնահատկությունների բացահայտում;
    • Ընդունելության համակարգում սովորողների ճանաչման մեխանիզմների համալրում:
  1. Խնդիրները՝
    • Աշխատանքային խմբի ձևավորում;
    • Թեստերի ընտրություն;
    • Թեստերի արդյունավետության պարզում ;
    • Աշխատանքային խմբի անդամների ուսուցում;
    • Կրթության կատարելագործման գործիքների համալրում;
    • Սովորողների անհագստացնող խնդիրների վերհանում;
    • Թեստավորման անանունության ապահովում:
  1. Նախագծի իրականացման քայլերը և ժամանակացույցը՝
    • Թեստերի ընտրություն, թարգմանություն և հրապարակում (22.12.2014-11.01.2015)
    • Նախագծային խմբի ձևավորում (մինչև նոյեմբերի 10-ը)
    • Փորձարկման արդյունքում թեստերում  անհրաժեշտ փոփոխությունների իրականացում (2023-ի դեկտեմբեր-2024-ի հունվար)
    • Ուսումնասիրության անցկացում (11-12.2023-01-03.2024)
    • Ուսումնասիրության արդյունքների վերլուծությունների հանրայնացում (12.2023-03.2024)
    • Հոդվածաշարի հրապարակում (2024 թվականի մարտ-ապրիլ):
  1. Շահառուներ՝
    • Կրթահամալիրի խորհուրդ և մասնաժողով;
    • Դասավանդողներ;
    • Սովորողներ;
    • Սովորողների ծնողներ;
    • Քաղաքացիական հասարակության` մանկավարժությամբ շահագրգիռ անդամներ:

22.12.2014        ©                   Հարություն Ղազարյան, Աշոտ Տիգրանյան

22.09.2022       ©                            Լրամշակում` Աշոտ Տիգրանյան

23.10.2023       ©                            Լրամշակում` Աշոտ Տիգրանյան

Ստորև բերված թեստի միջոցով պարզեք Ձեր շփվելու կարողությունները (հաղորդակցման ունակություններ): Դրա համար արագ և ճշգրիտ պատասխանեք բոլոր հարցերին: Պատասխանները կարող են լինել միայն դրական (այո) կամ բացասական (ոչ):

  1. Շա՞տ են արդյոք Ձեր ընկերները;
  2. Երկա՞ր է Ձեզ տանջում Ձեր ընկերներից որևէ մեկի հասցրած վիրավորանքը;
  3. Արդյո՞ք Դուք ունեք ցանկություն` հաստատել նոր կապեր տարբեր մարդկանց հետ;
  4. Ճի՞շտ է արդյոք, որ Ձեզ ավելի հաճելի և հեշտ է ծախսել Ձեր ժամանակը ընթերցանության կամ որևէ այլ զբաղմունքի, քան մարդկանց հետ շփման վրա;
  5. Դուք հե՞շտ եք շփվում այն մարդկանց հետ, որոնք բավականին մեծ են Ձեզանից տարիքով;
  6. Ձեր համար հե՞շտ է ինտեգրվել նոր միջավայրին;
  7. Ձեր համար հեշ՞տ է կապեր հաստատել անծանոթ մարդկանց հետ;
  8. Հեշ՞տ եք նոր կոլեկտիվի հետ մերվում;
  9. Ձգտում եք Դուք` հարմար առիթի դեպքում, հանդիպել և ծանոթանալ մի նոր մարդու հետ;
  10. Նյարդայնացնու՞մ են Ձեզ շրջապատող մարդիկ և ցանկանու՞մ եք դուք մնալ ինքներդ Ձեզ հետ;
  11. Սիրու՞մ եք միշտ լինել մարդկանց կողքին;
  12. Դուք զգու՞մ եք դժվարության, անհարմարության կամ շփոթության զգացողություն, երբ մի նոր մարդու հետ ծանոթանալու համար ստիպված եք լինում նախաձեռնությունը վերցնել Ձեր վրա;
  13. Ձեզ դու՞ր է գալիս մասնակցել կոլեկտիվ խաղերի;
  14. Ճիշ՞տ է, որ դուք Ձեզ անվստահ եք զգում քիչ ծանոթ մարդկանց մոտ;
  15. Ին՞չ եք կարծում, Ձեր համար դժվարությու՞ն չի ներկայացնի ակտիվություն մտցնել Ձեզ քիչ ծանոթ կոլեկտիվի մեջ;
  16. Ձգտու՞մ եք Դուք փոքր թվով սահմանափակել Ձեր ծանոթների քանակը;
  17. Դուք Ձեզ ազա՞տ եք զգում, երբ հայտնվում եք անծանոթ միջավայրում;
  18. Ճիշ՞տ է, որ դուք Ձեզ բավականաչափ վստահ և հանգիստ չէք զգում, երբ ինչ-որ բան եք ասում մեծ խումբ մարդկանց;
  19. Ճիշ՞տ է, որ Դուք շատ ընկերներ ունեք;
  20. Հաճա՞խ եք Ձեզ անհարմար, ճնշված զգում, երբ շփվում եք Ձեզ քիչ ծանոթ մարդկանց հետ:

Անձի հաղորդակցման հատկությունները բացահայտող տեստ

Նշեք «այո», եթե դուք համաձայն եք, կամ«ոչ», եթե Դուք համաձայն չեք:

  1. Ինձ համար դժվար է քծնել այլ մարդկանց;
  2. Ես, երևի թե կարող եմ առիթի դեպքում, ինձ հիմարիկի տեղ դնել, որպիսի կողքիններիս ուշադրությունը գրավեմ կամ զվարճեցնեմ ուրիշներին;
  3. Ինձնից հնարավոր է, որ լավ դերասան դուրս գա;
  4. Մարդկանց երբեմն թվում է, որ ես ավելի խորը բան եմ ապրում, քան իրականում;
  5. Ընկերության մեջ ես հազվադեպ եմ գտնվում ուշադրության կենտրոնում;
  6. Տարբեր իրավիճակներում և տարբեր մարդկանց հետ շփվելիս, ես հաճախ ինձ պահում եմ այլ կերպ;
  7. Ես կարող եմ պնդել միայն այն ժամանակ, երբ ես իսկապես համոզված եմ;
  8. Որպեսզի հաջողության հասնեմ գործերում և մարդկանց հետ շփվելիս, աշխատում եմ լինել այնպիսին, ինչպիսին նրանք ինձ ակնկալում են տեսնել;
  9. Ես կարող եմ բարեկամական լինել այն մարդկանց հետ, ում ես տանել չեմ կարող;
  10. Ես միշտ այնպիսին եմ, ինչպիսին երևում եմ;

Աշխատանքի ընտրության գործոնների բացահայտման թեստ

Նշենք պատասխանի թերթիկում «+» նշանով այն գործոնները, որոնք Ձեր համար էական են մասնագիտության ընտրության մեջ:

Գործոնների ցանկը`

  1. Հետաքրքրությունը մասնագիտության բովանդակության նկատմամբ, տվյալ մասնագետին անհրաժեշտ հատկանիշներն իմանալու ցանկությունը;
  2. Ձգտում ինքնաբարելավման, հմտությունների և կարողությունների զարգացման ընտրված աշխատանքային ոլորտում.
  3. Համոզմունքը, որ տվյալ մասնագիտությունը ունի բարձր հեղինակություն հասարակության մեջ;
  4. Ծնողների, ընկերների և ծանոթների ազդեցությունը;
  5. Ծնողներից ֆինանսական անկախություն ձեռք բերելը;
  6. Լավ առաջադիմություն դպրոցում այն առարկաներից, որոնք կապված են ընտրված մասնագիտության հետ;
  7. Ուրիշներին օգնելու ցանկությունը;
  8. Գրավում է անհատական աշխատանքը;
  9. Երազանք ունեք զբաղվել ստեղծագործ աշխատանքով, հայտնաբերել նորը և անհայտը;
  10. Վստահություն, որ ընտրված աշխատանքի ոլորտը համապատասխանում է Ձեր կարողություններին;
  11. Հնարավորություն բավարարելու նյութական կարիքները;
  12. Ձեր կյանքն ավելի հագեցած, հետաքրքիր և իմաստալից դարձնելու ձգտումը;
  13. Աշխատանքի մեջ Ձեր ինքնուրույնությունը ցույց տալու հնարավորությունը;
  14. Գրավում է ձեռներեցությունը;
  15. Ընտանիքին ֆինանսապես օգնելու կարիքը;
  16. ԲԻզնեսում փորձ ձեռք բերելու ցանկությունը;
  17. Մարդկանց հետ գործնական շփումների հետաքրքրությունը;
  18. Գրավում են աշխատանքային պայմանները;
  19. Հեղինակավոր կազմակերպությունում աշխատելու ցանկությունը;
  20. Ձգտումը վարչական (ղեկավար) աշխատանքի;
  21. ԶԼՄ-ների ազդեցությունը;
  22. Մարդկանց օգնելու ցանկությունը;
  23. Նյութական գործոնը մասնագիտական գործունեության մեջ;
  24. Հետաքրքրում են մասնագիտության արտաքին կողմերը:

Թեստ, որն ուղղված է ուսումնասիրել Ձեր մասնագիտական կողմնորոշումը

Ին՞չ եք սիրում, ին՞չ է Ձեզ դուր գալիս

  1. Կարդալ գրքեր, ինչպիսիք են` «Հետաքրքրաշարժ ֆիզիկա», «Ֆիզիկոսները կատակում են»;
  2. Կարդալ գրքեր, ինչպիսիք են` «Հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկա», «Ժամանցային մաթեմատիկա»;
  3. Հետաքրքրված լինել տնտեսական աշխարհագրության հարցերով, մամուլում կարդալ ձեռնարկության տնտեսական ցուցանիշների, տնտեսության ճյուղերի զարգացման մասին;
  4. Կարդալ ամսագրեր,ինչպիսիք են` «Երիտասարդ տեխնիկ», «Երիտասարդության տեխնիկան», ինչպես նաև ծանոթանալ ձեռքբերումներին տեխնոլոգիաների, ռադիոէլեկտրոնիկայի ոլորտում գիտա-հանրամատչելի ամսագրերի միջոցով;
  5. Կարդալ քիմիայում հայտնագործությունների,ականավոր քիմիկոսների կյանքի և աշխատանքիմասին;
  6. Կարդալ բույսերի եւ կենդանիների մասին;
  7. Կարդալ, թե ինչպես են մարդիկ սովորել պայքարել հիվանդությունների դեմ, բժիշկների մասին, բժշկության ոլորտում ձեռքբերումների մասին;
  8. Ծանոթանալ տարբեր երկրների հետ ըստ նկարագրությունների և քարտեզների;
  9. Գրքեր կարդալ պատմական գործիչների և իրադարձությունների մասին;
  10. Կարդալ համաշխարհային գրականության դասականների ստեղծագործությունները;
  11. Հետաքրքրվել արվեստի պատմությամբ, լսել օպերային, սիմֆոնիկ, ջազային երաժշտություն;
  12. Կարդալ գրքեր դպրոցի կյանքի (մանկավարժների, ուսուցիչների, դպրոցականների) մասին;
  13. Հետաքրքրվել խոհարարական արվեստով, նորաձևությամբ, կահույքի նախագծումով;
  14. Գրքեր կարդալ պատերազմների և մարտերի մասին;
  15. Կարդալ սպորտային ամսագրեր, թերթեր, գրքեր ականավոր մարզիկների մասին;
  16. Հետաքրքրվել գիտա-հանրամատչելի հոդվածներով ֆիզիկայի հայտնագործությունների, հայտնի ֆիզիկոսների կյանքի և գործունեության մասի;.
  17. Կարդալ գիտա-հանրամատչելի գրականություն մաթեմատիկական բացահայտումների, ականավոր մաթեմատիկոսների կյանքի և գործունեության մասին;
  18. Ուսումնասիրել արդյունաբերության, գյուղատնտեսության և տնտեսության այլ ոլորտների ձեռքբերումների մասին;
  19. Մասնակցել տեխնիկական ցուցահանդեսների, լսել կամ դիտել տեխնոլոգիական նորարարությունների մասին;
  20. Բնության մեջ գտնել քիմիական երևույթներ, քիմիական փորձեր անցկացնել, հետևել քիմիական ռեակցիաների ընթացքին;
  21. Ուսումնասիրել բուսաբանություն, կենդանաբանություն, կենսաբանություն;
  22. Ծանոթանալ մարդու մարմնի կառուցվածքի առանձնահատկություններին և օրգանների աշխատանքին;
  23. Հետաքրքվելօգտակար հանածոների նոր հանքերի հետազոտությունների արդյունքներով;
  24. Քննարկել ընթացիկ քաղաքական իրադարձությունները Հայաստանում և արտերկրում;
  25. Կարդալ քննադատական հոդվածներ;
  26. Քննարկել ֆիլմեր, թատերական ներկայացումներ, ցուցահանդեսներ;
  27. Քննարկել երեխաների և դեռահասների դաստիարակության հարցերը և իմանալ, թե ինչպես Դուք կարող եք օգնել Ձեր ընկերներից որևէ մեկին կամ դասընկերոջը ուղղել իրենց վարքագիծը;
  28. Հոգ տանել տան, դասարանի մաքրության և հարմարավետության մասին, կարգի բերել Ձեր սենյակը;
  29. Ծանոթանալ ռազմական տեխնիկային;
  30. Այցելել սպորտային խաղերի եւ մրցույթների;
  31. Իրականացնել ֆիզիկական փորձեր;
  32. Մաթեմատիկական խնդիրներ լուծել;
  33. Դրամական եկամուտների և ծախսերի ճշգրիտ հաշվարկներ կատարել, իմանալ ընտանեկան բյուջեն;
  34. Կարդալ տեխնիկական գծագրեր և դիագրամներ, հասկանալ ռադիոսարքավորումներից և այլն;
  35. Պատրաստել լուծույթներ, կշռել ռեագենտներ;
  36. Աշխատել այգում, պարտեզում, խնամել բույսերին, կենդանիներին;
  37. Ուսումնասիրել տարբեր հիվանդությունների առաջացման պատճառները;
  38. Հավաքել օգտակար հանածոների հավաքածու;
  39. Ուսումնասիրել ազգերի և պետությունների առաջացուման պատմությունը;
  40. Սովորել և ուսումնասիրել օտար լեզուներ;
  41. Արտասանել, երգել, ելույթ ունենալ բեմում;
  42. Գիրք կարդալ երեխաների համար, օգնել նրանց ինչ-որ բան անել, պատմություններ և հեքիաթներ պատմել;
  43. Կարել, հյուսել, ասեղնագործել, պատրաստել, բարելավել կամ վերանորոգել տան սարքերը և սարքավորումներ, կահույքը և այլն;
  44. Մասնակցել ռազմականացված արշավների;
  45. Խաղալ սպորտային խաղեր;
  46. Հաճախել ֆիզիկայի խմբակ;
  47. Հաճախել մաթեմատիկայի խմբակ;
  48. Հետաքրքրվել ապրանքների արժեով, փորձելով հասկանալ այս կամ այն ապրանքի գնի ձևավորումը, աշխատավարձերի, աշխատանքի կազմակերպման խնդիրներ;
  49. Հավաքել և վերանորոգել տարբեր մեխանիզմներ, վերացնել էլեկտրական սարքավորումների և էլեկտրական բլոկի վնասվածքները;
  50. Հաճախել քիմիայի խմբակ (ուսումնասիրել քիմիայի ֆակուլտատիվ);
  51. Հաճախել կենսաբանության խմբակ;
  52. Ծանոթանալ բժիշկների և բուժքույրերի աշխատանքին;
  53. Կազմել երկրաբանական քարտեզներ;
  54. Այցելել պատմության թանգարաններ, ծանոթանալ մշակութային հուշարձաններին, մասնակցել հնագիտական արշավների;
  55. Գրավոր արտահայտել մտքերը, դիտարկումներ կատարել, օրագիր վարել;
  56. Հաճախել դրամատիկական խմբակ;
  57. Բացատրել ընկերներին, թե ինչպես է պետք կատարել ուսումնական խնդիրները, եթե նրանք դժվարանում են;
  58. Տրամադրել մի շարք ծառայություններ (վերանորոգել հագուստը, օգնել նկարել, օգնել գեղեցիկ սանրել մազերը և այլն);
  59. Մասնակցել ռազմական խաղերի և արշավների;
  60. Մասնակցել սպորտային մրցույթների;
  61. Մասնակցել ֆիզիկայի օլիմպիադաներ;.
  62. Մասնակցել մաթեմատիկական մրցույթների, օլիմպիադաների;
  63. Հաճախել «Բիզնես դպրոց», «Կիրառական տնտեսագիտության դպրոց», «Երիտասարդ կառավարիչ», «Երիտասարդ գործարար» խմբակները;
  64. Պատրաստել ինքնաթիռների և նավերի մոդելներ, հավաքել ռադիոսարքավորումներ կամ որևէ այլ կոնստրուկցիա;
  65. Մասնակցել քիմիայի օլիմպիադայի;
  66. Մասնակցել կենսաբանության օլիմպիադայի;
  67. Հոգ տանել հիվանդի մասին;
  68. Աջակցել ավագ ընկերներին կամ ինքնուրույն կատարել տարածքի տեղագրական հետազոտություն;
  69. Հաշվետվություններ ներկայացնել պատմության վերաբերյալ և հաճախել պատմական (կամ հնագիտական) խմբակ;
  70. Հաճախել գրական կամ լեզվաբանական խմբակ;
  71. Տիրապետել երաժշտական գործիքների, նկարել, փայտամշակմամբ զբավել.
  72. Պարապել կրտսեր սովորողների հետ;
  73. Անընդհատ շփվել տարբեր մարդկանց հետ;
  74. Կազմակերպիչ լինել խաղերի և արշավների ժամանակ;
  75. Զբաղվել սպորտային խմբակում;
  76. Հաշվետվություններ ներկայացնել ֆիզիկայի նոր հայտնագործությունների մասին, կազմակերպել «ՈՒՀԱ»-ի (КВН-ի) մրցույթներ ֆիզիկայից;
  77. Կազմակերպել մաթեմատիկական մրցույթներ;
  78. Մասնակցել երիտասարդ տնտեսագետների մրցույթներին;
  79. Հաճախել տեխնիկական ստեղծագործության խմբակ;
  80. Մասնակցել, օգնել ավագներին կազմակերպել «Քիմիան մեր շուրջը» երեկույթներ;
  81. Իրականացնել փորձարարական աշխատանքներ կենսաբանությունից;
  82. Հաճախել սանիտարների խմբակ;
  83. Մասնակցել աշխարհագրական կամ երկրաբանական արշավների;
  84. Մասնակցել հայրենիքում կազմակերպվող արշավների;
  85. Սցենարներ գրել գրական երեկույթների համար;
  86. Այցելել թատրոն, թանգարաններ, ցուցահանդեսներ;
  87. Պարապել կրտսեր եղբայրների և քույրերի հետ.
  88. Նվերներ նվիրել, որոնք պատրաստված են սեփական ձեռքով;
  89. Ուսումնասիրել ռազմագիտությունը;
  90. Մարզել կրտսերներին սպորտային խմբակներում:

Թեստը 2022-ի դեկտեմբերի 10-ին լրամշակել են նախագծի աշխատանքային խմբի հետևյալ անդամները` Դավիթ Մուրադյան (9-5 դասարան), Ավագ Առաքելյան (9-1 դասարան), Սեդա Ստեփանյան (9-3 դասարան), Վարազդատ Միքայելյան (9-3 դասարան), մասնակցությամբ` նախագծի ղեկավար Աշոտ Տիգրանյանի

Ֆիզիկա՝

Հետաքրքրվու՞մ եք ֆիզիկայի մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Հետաքրքրվու՞մ եք հայտնի ֆիզիկոսների մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Կհաճախեի՞ք ֆիզիկայի ընտրությամբ խումբ

Կմասնակցեի՞ք ֆիզիկայի օլիմպիադաների կամ այլ տիպի մրցույթների

Կցանկանայիք կատարել հետազոտություններ ֆիզիկայի ասպարեզում

Աշխարհագրություն՝

Հետաքրքրվու՞մ եք աշխարհագրության մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Հետաքրքրվու՞մ եք հայտնի աշխարհագետների և ճանապարհորդների մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Կհաճախեի՞ք աշխարհագրության ընտրությամբ խումբ

Կմասնակցեի՞ք աշխարհագրության օլիմպիադաների կամ այլ տիպի մրցույթների

Կցանկանայիք կատարել հետազոտություններ աշխարհագրության ասպարեզում

Քիմիա՝

Հետաքրքրվու՞մ եք քիմիայի մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Հետաքրքրվու՞մ եք հայտնի քիմիկոսների մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Կհաճախեի՞ք քիմիայի ընտրությամբ խումբ

Կմասնակցեի՞ք քիմիայի օլիմպիադաների կամ այլ տիպի մրցույթների

Կցանկանայիք կատարել հետազոտություններ քիմիայի ասպարեզում

Կենսաբանություն՝

Հետաքրքրվու՞մ եք կենսաբանության մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Հետաքրքրվու՞մ եք հայտնի կենսաբանների մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Կհաճախեի՞ք կենսաբանության ընտրությամբ խումբ

Կմասնակցեի՞ք կենսաբանության օլիմպիադաների կամ այլ տիպի մրցույթների

Կցանկանայիք կատարել հետազոտություններ կենսաբանության ասպարեզում

Մաթեմատիկա՝

Հետաքրքրվու՞մ եք մաթեմատիկայի մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Հետաքրքրվու՞մ եք հայտնի մաթեմատիկոսների մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Հետաքրքրվու՞մ եք մաթեմատիկական խնդիրների լուծմամբ

Կհաճախեի՞ք մաթեմատիկայի ընտրությամբ խումբ

Կմասնակցեի՞ք մաթեմատիկայի օլիմպիադաների կամ այլ տիպի մրցույթների

Տեխնիկա՝

Հետաքրքրվու՞մ եք տեխնիկայի մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Կպատրաստեի՞ք տեխնիկական սարքեր

Կհաճախեի՞ք տեխնիկայի (ռոբոտաշինության) ընտրությամբ խումբ

Կմասնակցեի՞ք տեխնիկական բնույթի մրցույթների

Կմասնակցեի՞ք ԱԹՍ-ների պատրաստմանը

Երգ, երաժշտություն՝

Սիրու՞մ եք լսել տարբեր ժանրերի երաժշտություն

Սիրու՞մ եք ելույթ ունենալ

Տիրապետու՞մ եք երաժշտական գործիքների

Կհաճախեի՞ք որևէ երաժշտական խումբ

Կմասնակցեի՞ք երաժշտական մրցույթների

Մանկավարժություն՝

Հետաքրքրվու՞մ եք մանկավարժական նյութերի ընթերցանությամբ

Սիրու՞մ եք կարդալ քննարկել մանկավարժական բնույթի խնդիրներ

Կաշխատե՞ք կրտսեր տարիքի երեխաների հետ

Կօգնեի՞ք Ձեր ընկերներին ուսումնական խնդիրների հարցում

Կցանկանայի՞ք փոխարինել բացակայող ուսուցչին

Պատմություն՝

Հետաքրքրվու՞մ եք պատմական գործիչների և իրադարձությունների մասին ընթերցանությամբ

Կհաճախեի՞ք պատմության ընտրությամբ խումբ

Կնախաձեռնե՞ք ուսումնական ճամփորդություններ պատմական թեմաներով

Կցանկանայի՞ք մասնակցել անցյալի որևէ հատվածի վերականգնմանը

Կմասնակցեի՞ք պատմության օլիմպիադաների կամ այլ տիպի մրցույթների

Սպորտ՝

Հետաքրքրվու՞մ եք ականավոր մարզիկների մասին նյութերի ընթերցանությամբ

Սիրու՞մ եք դիտել սպորտային խաղեր կամ մրցումներ

Սիրու՞մ եք խաղալ սպորտային խաղեր

Սիրու՞մ եք մարզվել սպորտային խմբերում

Սիրու՞մ եք մասնակցել սպորտային մրցումների

Գրականություն՝

Սիրու՞մ եք ընթերցել գեղարվեստական կամ գիտահանրամատչելի գրականություն

Սիրու՞մ եք ընթերցել վերլուծական հոդվածներ գրականության մասին

Սիրու՞մ եք ընթերցել գրողների մասին նյութեր

Կհաճախեի՞ք գրական ակումբ

Ստեղծագործու՞մ եք, եթե այո, ապա գրականության ո՞ր ժանրում

Արվեստ՝

Սիրու՞մ եք մասնակցել թատերական ներկայացումներիև տեսաֆիլմերի ստեղծմանը

Սիրու՞մ եք քննարկել ֆիլմեր կամ թատերական ներկայացումներ

Կայցելեի՞ք թատրոն, թանգարան կամ ցուցահանդես

Սիրու՞մ եք ընթերցել նյութեր արվեստի մասին

Կմասնակցեի՞ք արվեստի ոլորտի մրցույթների

Օտար լեզուներ՝

Ուսումնասիրու՞մ եք օտար լեզուներ

Կարդու՞մ եք օտար լեզուներով գրքեր

Հաղորդակցվու՞մ եք օտար լեզվի ներկայացուցչի հետ

Սիրու՞մ եք կատարել թարգմանություններ օտար լեզվից

Կհաճախեի՞ք օտար լեզվի ընտրությամբ խումբ

Տնտեսագիտություն՝

Կհաճախեի՞ք տնտեսագիտական ակումբ

Կմասնակցեի՞ք տնտեսագիտական մրցույթների

Հետաքրքրվու՞մ եք տարբեր երկրների տնտեսական ցուցանիշներով ու ֆինանսական վիճակով

Կմասնակցեի՞ք կրթահամալիրի աուդիտին

Կկատարեի՞ք ֆինանսական կամ տնտեսագիտական հետազոտություններ

Բնապահպանություն՝

Սիրու՞մ եք խնամել բույսերին, կենդանիներին,

Սիրու՞մ եք աշխատել այգում կամ բանջարանոցում

Սիրու՞մ եք ընթերցել բնապահպանական բնույթի նյութեր

Կմասնակցեի՞ք բնապահպանական ակցիաներին

Կմասնակցեի՞ք բնապահպանական բնույթի ճամփորդության

Ռազմագիտություն՝

Սիրու՞մ եք ծանոթանալ ռազմական տեխնիկային

Սիրու՞մ եք մասնակցել ռազմականացված արշավների

Կմասնակցեի՞ք ռազմական խաղերին

Սիրու՞մ եք ուսումնասիրել ռազմագիտությունը

Սիրու՞մ եք ընթերցել ռազմական գործիչների մասին նյութեր

Քաղաքագիտություն՝

Հետաքրքրվու՞մ եք Հայաստանի Հանրապետության արտաքին ու ներքին քաղաքականությամբ

Սիրու՞մ եք ընթերցել քաղաքական գործիչների մասին

Սիրու՞մ եք ընթերցել քաղաքագիտական բնույթի գրքեր

Կմասնակցեի՞ք քաղաքական գործիչների և քաղաքագետների հետ հանդիպում-քննարկումներին

Կհաճախեի՞ք քաղաքագիտական ակումբ

Արհեստ՝

Հետաքրքրվու՞մ եք խոհարարական արհեստով

Հետաքրքրվու՞մ եք կահույքի ձևավորման արհեստով

Հետաքրքրվու՞մ եք գինեգործությամբ

Հետաքրքրվու՞մ եք ոսկերչությամբ

Հետաքրքրվու՞մ եք բրուտագործությամբ

Ի՞նչ արհեստով կցանկանայիք զբաղվել

Իրավունք՝

Սիրու՞մ եք ընթերցել իրավական փաստաթղթեր

Սիրու՞մ եք ընթերցել իրավագետների մասին նյութեր

Սիրու՞մ եք քննարկել իրավական խնդիրներ

Երբևիցե պաշտպանե՞լ եք Ձեր կամ մեկ ուրիշի իրավունքը

Կհաճախեի՞ք իրավագիտական ակումբ

Լրացուցիչ հարցեր՝

Ո՞ր բնագիտական առարկայից կցանկանայի՞ք իրականացնել փորձեր

Կմասնակցեի՞ք բնագիտական բաղկացուցիչ ունեցող ուսումնական ճամփորդություններին

Ձևակերպեք Ձեր կարծիքով բաց թողած հարցը (կամ հարցերը) և պատասխանեք

Ի՞նչ արհեստով կցանկանայիք զբաղվել

Թեստի հավելման հեղինակ` Դավիթ Մուրադյան

Հարցի պատասխանը ընտրելուց ներկեք այն կարմիր գույնով։

Ընտրովի հարցեր՝

  1. Ես կցանկանայի լինել այնպիսին, ինչպիսին նրանք են, ովքեր…

Ա. Հասել են մասնագիտական հաջողության;

Բ. Դժվար, խոչընդոտներով ու փորձություններով լի ճանապարհին չեն հանձնվել

Գ. Պարզապես «քայլում են», դանդաղ, բայց վստահ քայլերով։

Դ. Փորձությունների հանդիպելիս, փոխում են իրենց մոտիվացիան ու ապագայի ծրագիրը

  1. Ես կուզենայի լինել…

Ա. Ընկերության ղեկավար;

Բ. Կոլեկտիվի սովորական անդամ;

Գ. Որակավորում ունեցող մասնագետ;

Դ. Փոխղեկավարի պաշտոն։

  1. Ամենից շատ ինձ դուր է գալիս, երբ ես…

Ա. Խոչընդոտների եմ հանդիպում նպատակիս հասնելու ճանապարհին;

Բ. Երբ կոլեկտիվում սովորական հարաբերությունները վերածվում են՝ ընկերականի։

Գ. Երբ ես հանգիստ աշխատում եմ և ոչ մեկին չեմ խանգարում, նրանք էլ ինձ չեն խանգարում։

Դ. Որ հարաբերությունները լարված են կոլեգաների միջև

  1. Ես սիրում եմ կոլեկտիվներ, որոնցում …

Ա. Խիստ կարգապահություն է;

Բ. Շատ ազատ է միջավայրը;

Գ. Հնարավոր չէ դրսևորել ինքնուրույնություն;

Դ. Այլ պատասխան;

  1. Եթե ես ավելի շատ ազատ ժամանակ ունենայի, ես այն կոգտագործեի…

Ա. Անհոգ արձակուրդի համար;

Բ. Ընկերներիս հետ շփման համար;

Գ. Հոբիի և ինքնակրթության համար:

Դ. Կզբաղվեի արվեստով

  1. Ինձ թվում է, որ ես կարող եմ ավելին, երբ…

Ա. Իմ ջանքերը բավականաչափ վարձատրվում են;

Բ. Երբ աշխատավարձը, թեկուզ և քիչ, ինձ բավարարում է;

Գ. Ես չեմ նայում աշխատավարձի չափին;

Դ. Երբ աշխատավարձը աստիճանաբար բարձրանում է ջանքերիս զուգահեռ, և իջնում է՝ դրանց հակառակ։

  1. Ամենից շատ ես գնահատում եմ…

Ա. Անձնական հաջողությունը;

Բ. Թիմային աշխատանքը;

Գ. Գործնական (պրակտիկ) արդյունքներ;

Դ. Ուրիշների հաջողությունը։

  1. Ես սիրում եմ, երբ ղեկավարը…

Ա. Պահանջկոտ է;

Բ. Հեղինակություն ունի;

Գ. Իր գործի մասնագետն է;

Դ. Ընդհանրապես ոչինչ չի հասկանում։

Այստեղ ավարտվում են հունվարյան թեստավորման հարցերը

  1. Ամենից շատ ինձ հաճույք է պատճառում…

Ա. Իմ աշխատանքի դրական գնահատականը;

Բ. Այն բանի գիտակցությունը, որ դու գտնվում ես ընկերներիդ շրջապատում;

Գ. Այն բանի գիտակցությունը, որ աշխատանքը լավ է արված:

  1. Սպորտի մեջ կցանկանայի լինել…

Ա. Հայտնի խաղացող;

Բ. Մարզիչ, ով մշակում է խաղի մարտավարությունը;

Գ. Թիմի կողմից ընտրված ավագ:

  1. Լավագույն ուսուցիչները նրանք են, ովքեր…

Ա. Ունեն անհատական մոտեցում;

Բ. Ստեղծում են կոլեկտիվում մթնոլորտ, որտեղ ոչ ոք չի վախենում արտահայտել իր տեսակետը;

Գ. Ծանոթացնում են սովորողներին առարկայի լրացուցիչ թեմային:

  1. Ես չեմ սիրում այն ուսուցիչներին, ովքեր…

Ա. Չեն թաքցնում այն փաստը, որ որոշ սովորողներ իրենց դուր չեն գալիս.

Բ. Առաջացնում են մրցակցության ոգի;

Գ. Ենթադրում են, որ իրենց առարկան ամենահետաքրքիրն է և ամենալավը:

  1. Ես ուրախ եմ, երբ իմ ընկերները…

Ա. Օգնում են ուրիշներին, երբ առիթ է լինում;

Բ. Միշտ հավատարիմ են և հուսալի;

Գ. Ինտելեգենտ են և ունեն տարբեր հետաքրքրություններ:

  1. Լավագույն ընկերներ եմ համարում նրանց, ովքեր…

Ա. Հաշվի են նստում իմ կարծիքի հետ;

Բ. Կօգնեն դժվար պահին;

Գ, Գիտեն ավելի շատ, քան ես:

  1. Ես կցանկանայի լինել այնպիսին, ինչպիսին նրանք են, ովքեր…

Ա. Հասել են մասնագիտական հաջողության;

Բ. Տարբերվում են բարյացակամությամբ ու բարեմտությամբ;

Գ. Կարող են օգնել աշխատանքի մեջ:

  1. Ես կուզենայի լինել…

Ա. Ընկերության ղեկավար;

Բ. Կոլեկտիվի սովորական անդամ;

Գ. Որակավորում ունեցող մասնագետ:

  1. Երբ ես փոքր էի, սիրում էի…

Ա. Երբ ինձ գովում էին;

Բ. Խաղեր խաղալ ընկերներիս հետ;

Գ. Ուսման մեջ առաջընթացը:

  1. Ամենից շատ ինձ դուր է գալիս, երբ ես…

Ա. Խոչընդոտների եմ հանդիպում նպատակիս հասնելու ճանապարհին;

Բ. Երբ կոլեկտիվում վատանում են ընկերական հարաբերությունները;

Գ. Երբ ինձ քննադատում են ուսուցիչները:

  1. Ես կցանկանայի, որ դպրոցը ավելի ուշադրություն դարձներ…

Ա. Անհատական կարողությունների զարգացմանը;

Բ. Սովորողների այն որակների բարելավմանը, որոնց օգնությամբ նրանք կարող են մերվել մարդկանց հետ.

Գ. Սովորողներին սովորել սովորեցնելուն:

  1. Ես չեմ սիրում կոլեկտիվներ, որոնցում…

Ա. Խիստ կարգապահություն է;

Բ. Մարդը կորցնում է իր անհատականությունը ընդհանուրի մեջ;

Գ. Հնարավոր չէ դրսևորել ինքնուրույնություն:

  1. Եթե ես ավելի շատ ազատ ժամանակ ունենայի, ես այն կոգտագործեի…

Ա. Անհոգ արձակուրդի համար;

Բ. Ընկերներիս հետ շփման համար;

Գ. Հոբիի և ինքնակրթության համար:

  1. Ինձ թվում է, որ ես կարող եմ ավելին, երբ…

Ա. Իմ ջանքերը բավականաչափ վարձատրվում են;

Բ. Աշխատում եմ բարյացակամ մարդկանց հետ;

Գ. Իմ աշխատանքը ինձ բավարարում է;

  1. Ես սիրում եմ, երբ…

Ա. Ինձ գնահատում են;

Բ. Հաճելի ժամանակ եմ անցկացնում ընկերներիս հետ;

Գ. Բավարարվածություն եմ զգում իմ կատարած աշխատանքից:

  1. Եթե իմ մասին գրեին դպրոցի կայքում, ես կուզենայի, որ…

Ա. Ինձ գովեին իմ կատարած աշխատանքի համար;

Բ. Հաղորդեին, որ ինձ ընտրել են ղեկավար պաշտոնում;

Գ. Գնահատեին այն գործը, որ ես կատարել եմ:

  1. Ես ավելի լավ կսովորեի, եթե ուսուցիչները…

Ա. Իմ նկատմամբ ունենային անհատական մոտեցում;

Բ. Կազմակերպեին բանավեճեր ինձ հետաքրքրող թեմաներով;

Գ.Ավելի շատ տեղեկություններ տրամադրեին մեծերի մասնագիտական գործունեությունից:

  1. Չկա ոչինչ ավելի վատ, քան…

Ա.Անձնական արժանապատվության նկատմամբ ոտնձգությունը;

Բ. Ընկերների կորուստը;

Գ Միշտ անհաջողություն կրել նպատակին հասնելու ճանապարհին:

  1. Ամենից շատ ես գնահատում եմ…

Ա. Անձնական հաջողությունը;

Բ. Թիմային աշխատանքը;

Գ.Գործնական (պրակտիկ) արդյունքներ:.

  1. Ես հավատում եմ, որ մարդկանց մեծ մասը…

Ա.Ձգտում են անձնական հաջողության;

Բ. Ուրախ են աշխատել թիմում/կոլեկտիվում;

Գ.Իրոք-որ լավ են կատարում իրենց աշխատանքը:

  1. Ես չեմ տանում…

Ա. Վեճերը և գժտությունները;

Բ.Մարդկանց, ովքեր իրենց ավելի բարձր են դասում ուրիշներից;

Գ. Յուրաքանչյուր նոր բանի քննադատությունը:

  1. Ես կուզենայի…

Ա. Առաջացնել ուրիշների հիացմունքը;

Բ. Օգնել ուրիշներին ընդհանուր գործի մեջ;

Գ. Որ ինձ շրջապատող մարդիկ ճանաչեին ինձ որպես բազմագիտակ անձնավորություն:

  1. Ես սիրում եմ, երբ ուսուցիչը…

Ա.Պահանջկոտ է;

Բ.Դյուրըմբռնելի է սովորողների համար;

Գ. Հեղինակություն ունի:

  1. Ապագա մասնագիտության համար ես կցանկանայի որ…

Ա.Լինի մասնագիտական աճի հնարավորություն;

Բ.Որոշումներն ընդունվեն համատեղ.

Գ. Ինքնուրույն աշխատեի խնդիրների լուծման վրա:

  1. Ես կցանկանայի գիրք կարդալ…

Ա.Հայտնի մարդու կյանքի մասին;

Բ. Մարդկանց հետ շփվելու արվեստի մասին;

Գ. Ինչ-որ գործնական ձեռնարկ, օրինակ` «Արա ինքդ»

  1. Եթե ես ունենայի երաժշտական ունակություններ ես կցանկանայի լինել…

Ա.Մենակատար;

Բ. Խմբավար;

Գ. Երգահան:

  1. Ազատ ժամանակը ես մեծ հաճույքով եմ անցկացնում…

Ա. Դեդեկտիվ ֆիլմեր դիտելով;

Բ. Ընկերներիս հետ զվարճանալով;

Գ.Իմ հոբբիով զբաղված լինելով;

  1. Դպրոցական երեկույթի ընթացքում ես մեծ հաճույքով…

Ա. Կմասնակցեի որևէ մրցույթի;

Բ. Ինքս կկազմակերպեի որևէ մրցույթ և կվարեի այն;

Գ. Կհորինեի մի հետաքրքիր մրցույթ:

  1. Ինձ համար կարևոր է իմանալ…

Ա. Ինչպես հասնել նպատակին;

Բ. Ինչպես ներգրավել ուրիշներին իմ նպատակին հասնելու համար;

Գ. Ինչպես կյանքում ընտրել նպատակները:

  1. Մարդը պետք է աշխատի այնպես, որ…

Ա.Ամենից առաջ լավ կատարի իր աշխատանքը;

Բ. Ուրիշները ուրախ լինեն;

Գ. Կարիք չլինի ձևափոխել իր աշխատանքը:

Թողնել մեկնաբանություն