Նպատակը` ըստ սովորողների նախընտրության խորասուզվել աստղերի, մոլորակների և այլ երկնային մարմինների ու նրանց համակարգերի աշխարհները, միկրոտիեզերքի` մարդու, կյանքի բոլոր կողմերը բոլոր ժամանակներում, բառերի տիեզերքի` գրքերի, աշխարհը և երեք Տիեզերքների փոխազդեցության ոլորտները:
Խնդիրներ` 1. Սովորողների հետաքրքրությունների զարգացում; 2. Սովորողների հետազոտական ունակությունների սաղմնավորում; 3. Հեռավար համագործակցության ունակությունների ձևավորում:
Նախագծային թեմաներ` 1. Գիտությանը հայտնի ողջ Տիեզերքը; 2. Ծիր Կաթինի համաստեղությունը; 3. Արևի համակարգը; 4. Երկիր մոլորակը և երկրանման տիեզերական մարմինները; 5. Երկիրն աշխարհագրության և երկրաբանության տեսանկյունից; 6. Երկիրը ֆիզիկայի տեսանկյունից; 7. Երկրի բուսական և կենդանական աշխարհը; 8. Երկիրը և մարդը; 9. Մարդը որպես կենսաբանական էակ; 10. Մարդն անցյալի տարբեր ժամանակաշրջաններում; 11. Ժամանակակից մարդը; 12. Ապագայի մարդը; 13. Գրի և գրքի պատմությունից; 14. Գրքի ստեղծման տեխնոլոգիան; 15. Իմ սիրած գիրքը/գրքերը:
Ակնկալվող արդյունքներ` Սովորողների առցանց գործունեության տեքստային հետևանքներ` նկարագրական և վերլուծական հոդվածներ, հետազոտական փոքրածավալ տեքստեր, տեսանյութեր:
28.05.2016 © Աշոտ Տիգրանյան