Նպատակ` սովորողների մոտ ձևավորել կայուն հետաքրքրություն, հետազոտական-ստեղծագործական մոտեցում անցյալի նկատմամբ
Խնդիրներ`
- Սովորողների հետազոտական կարողությունների բացահայտում և զարգացում;
- Սովորողների ստեղծագործական կարողությունների բացահայտում և զարգացում;
- Սովորողների բանավոր և գրավոր խոսքի ներդաշնակ զարգացման համար պայմանների ապահովում;
- Բովանդակության և մոտեցման այլընտրանքի մշտական ապահովում;
- Նախագծային գործունեության հետևողական ծավալում;
- Գնահատման արդարացիություն` «սովորողի առաջընթացի գնահատում» մեթոդի հիման վրա;
- Ինքնակրթության կարևորում;
- Փոխուսուցման կարողությունների ձևավորում:
Առարկայի բովանդակությունը`
- Պատմական սկզբնաղբյուրներ – 2 ժամ
- Հայկական լեռնաշխարհ – 2 ժամ
- Նախնադար – 6 ժամ
- Մարդու առաջացման հիմնախնդիրը: Homo sapiens-ի առաջին քայլերը – 2
- Նախնադարյան հասարակության զարգացումը – 2
- Նախնադարյան հասարակության անկումը – 2
- Հայ ժողովրդի ձևավորումը: Առաջին հայկական պետությունները – 4 ժամ
- Հին Արևելք: Արարատյան թագավորություն – 18 ժամ
- Եգիպտոս: Շումեր: Աքքադ – 2
- Հին Փոքր Ասիան և արևելյան Միջերկրականը – 2
- Հնդկաստան և Չինաստան – 2
- Ճապոնիա և Կորեա — 2
- Արարատյան թագավորության ռազմաքաղաքական պատմությունը – 2
- Արարատյան թագավորության սոցիալ-տնտեսական պատմությունը – 2
- Ասորեստան: Բաբելոն: Աքեմենյան Իրան – 2
- Կրոն և գիր – 2
- Արվեստ և գիտություն – 2
- Ձմեռային ճամբար
- Հին Հունաստան – 8 ժամ
- Կրետե-մինոսյան քաղաքակրթությունից մինչև արխաիկ դարաշրջան – 2
- Սպարտա և Աթենք – 2
- Արտաքին և ներքին պատերազմներ – 2
- Դասական դարաշրջանի հունական մշակույթը – 2
- Հայաստանը Ք.Ա. 7-2-րդ դարերում – 4 ժամ
- Հելլենականություն – 2 ժամ
- Հայաստանն Արտաշեսյանների օրոք – 6 ժամ
- Արտաշես Ա – 2
- Տիգրան Բ – 2
- Արտավազդ Բ . դեպի անկում – 2
- Հին Հռոմ – 8 ժամ
- Արքայական Հռոմից մինչև հանրապետական Հռոմ – 2
- Պայքար ներքին և արտաքին թշնամիների դեմ – 2
- Հռոմեական կայսրություն – 2
- Հռոմեական մշակույթ – 2
- Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը – 6 ժամ
- Արշակունիների հաստատումը հայոց գահին – 2
- Մեծ Հայքը առաջին դարի վերջից մինչև երրորդ դարի սկիզբը – 2
- Խոսրով Մեծ և Տրդատ Գ – 2
- Ամառային ճամբար
Գնահատում (10 բալանոց համակարգով)
- Պարտադիր դասարանական աշխատանք – 2-6 բալ
- Կամավոր տնային աշխատանք – 1-3 բալ
- Նախագծային աշխատանք – 1-3 բալ
- Հետազոտական աշխատանք – 2-4 բալ