2018 – 2019 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻ. 8-3 ԴԱՍԱՐԱՆ. ՏՆԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ

ԱՌԱՋԻՆ  ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` սեպտեմբեր

  1. Սահմանեք «Ազատագրական պայքար» ու «Հեղափոխություն» հասկացությունները և նրանցից ածանցյալ 5 կարևոր հասկացություն: Հասկացությունների կարևորությունը հիմնավորեք;
  2. Փաստարկված փուլաբաժանեք հայոց ազատագրական պայքարի պատմությունը հնագույն ժամանակներից մինչև 18-րդ դարի առաջին քառորդ: Համեմատեք Ձեր որոշարկած փուլերի նախադրյալները;
  3. Շարադրեք բուրժուական հեղափոխությունների համեմատական բնութագրերը:

 

Աղբյուրները՝

 

Հայկական «հեղափոխությունը» և «քաղաքականի» վերադարձը

«Հեղափոխություն» հասկացության 15 սահմանում

«Հեղափոխություն» հասկացությունն ըստ իմաստասիրական հանրագիտարանի

Հեղափոխություն երևույթը պատմության հղացքում

Որոնք են եղել պատմության խոշորագույն հեղափոխությունները

Ազգային-ազատագրական շարժում

Բուրժուական հեղափոխություններ

Բուրժուական հեղափոխությունները Եվրոպայում. քաղաքական, տնտեսական և մշակութաբանական հետևանքները

Անգլիական հեղափոխություն

Ֆրանսիական մեծ հեղափոխությունը

Ու/Ֆ «Հեղափոխությունը Նիդերլանդներում»

Ու/Ֆ «Նիդերլանդական հեղափոխություն»

Ու/Ֆ «Առաջին հինգ բուրժուական հեղափոխությունները»

Փաստի իշխանությունը (հաղորդաշար). «Բուրժուական հեղափոխություններ»

Պատմության վերակառուցում. «Ֆրանսիական հեղափոխություն: Լույսի տարիներ»

Պատմության վերակառուցում. «Ֆրանսիական հեղափոխություն: Սարսափի տարիներ»

Ու/ֆ «Ամերիկյան հեղափոխություն»

 

ԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` հոկտեմբեր

  1. Կազմեք 18-րդ դարում հայոց ազատագրական պայքարի դրսևորումների վարկանիշային աղյուսակը: Իրադարձությունների վարկանիշային տեղաբաշխումը հիմնավորեք;
  2. Շարադրեք անհատի դերը պատմության մեջ 17-18-րդ դարերի պետական և ազգային գործիչներից երեքի օրինակով;
  3. Մանրամասն բնութագրեք Դավիթ Բեկին:

Աղբյուրները`

Դավիթ Բեկ

Դավիթ Բեկ

Սովորենք պատմությունից. Դավիթ Բեկ

Մեր մեծերը. Դավիթ Բեկ

Հայորդիներ. Դավիթ Բեկ

Մխիթար սպարապետ

Սովորենք պատմությոնից. Մխիթար սպարապետ

Մեր մեծերը. Մխիթար սպարապետ

17-18-րդ դարերի Արցախը` հայկական պետականության վերակերտման ճանապարհին

Ազատագրական կռիվներն Արցախում: Հայկական անկախ իշխանության ստեղծումը

Ազատագրական պայքարը 18-րդ դարու 20-30-ական թուականներուն

Կաթողիկոս Եսայի Հասան-Ջալալյանի քաղաքական գործունեությունն ու պատմագրական ժառանգությունը

Եսայի Հասան-Ջալալյան

Մեր մեծերը. Եսայի Հասան Ջալալյան

Մեր մեծերը. Հովսեփ Էմին

Հայորդիներ. Հովսեփ Էմին

Գ/Ֆ «Կրոմվել»

Փ/Ֆ «Մեծ ճակատագրեր. Օլիվեր Կրոմվել»

Փ/Ֆ «Նշանավոր մարդկանց կյանքը. Նապոլեոն Բոնապարտ»

Փ/Ֆ «Նշանավոր անհատներ. Նապոլեոն Բոնապարտ»

Փ/Ֆ «Ալեքսանդր II-ի յոթ մահերը»

Փ/Ֆ «Ռուսական ցարեր. Ալեքսանդր II Նիկոլաևիչ»

Փ/Ֆ «Ջուզեպպե Գարիբալդի»

Փ/Ֆ «Ջուզեպպե Գարիբալդի»

Գ/Ֆ «Մեծ հազարյակ»

Փ/Ֆ «Բիսմարկը և Գերմանական կայսրությունը»

Գ/Ֆ «Օտտո ֆոն Բիսմարկ»

 

ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՉՈՐԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` նոյեմբեր

  1. Կազմեք XIX դարի առաջին կեսի հայոց պատմության հիմնական իրադարձությունների վարկանիշային աղյուսակը (իրադարձությունների նվազագույն թիվը` 5, առավելագույնը` 10);
  2. Վերլուծեք ավանդական հասարակություններում կատարվող փոփոխությունները նոր ժամանակների բոլոր փուլերում;
  3. Շարադրեք XIX դարի առաջին կեսի համաշխարհային մակարդակի երեք (Ձեր ընտրությամբ) համեմատական բնութագիրը:

 

Աղբյուրները`

Ռուս – պարսկական պատերազմներ

Ռուս – պարսկական բոլոր պատերազմները

Ռուսաստանի և Թուրքիայի 12 պատերազմները

Հայաստանը 19-րդ դարու առաջին կիսուն

Արևելյան Հայաստանի միացումը Ռուսաստանին

Արման Կիրակոսյան. «Բրիտանական դիվանագիտությունը և արևմտահայության խնդիրը» (գլուխ առաջին)

Ավանդական հասարակության բնութագիրը

Օսմանյան կայսրություն

Վ/Ֆ «Օսմանյան կայսրություն»

Պարսկաստանը նոր ժամանակներում

Չինական պետության զարգացումը նոր ժամանակներում

Վ/Ֆ «Չինական կայսրություն: 4000-ամյա պետություն»

Ճապոնիան նոր ժամանակներում

ՈԻ/Ֆ «Նոր ժամանակների պատմություն. 1500-1800, սերիա 4, Ճապոնիա»

 

ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈԻՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբեր

 

  1. Բնութագրեք նոր շրջանի առաջին փուլի հայկական մշակույթը;
  2. Վերլուծեք Նոր ժամանակների առաջին փուլի որևէ գրական ստեղծագործություն կամ արվեստի գործ;
  3. Համեմատեք Ձեր ուսումնասիրած պատմական դարաշրջանների կրթական համակարգերը:

 

Աղբյուրները`

Նոր շրջանի հայկական դպրոց

Հայկական դպրոցը 1800-1870 թթ.

Փարիզի համալսարան կամ պարզապես Սորբոն

Հայկական հետք. Օքսֆորդի համալսարան

Մխիթար Սեբաստացի

Մեր մեծերը. Մխիթար Սեբաստացի

Մխիթարյան միաբանություն

Փ/Ֆ «Մխիթարյան միաբանություն»

Մեր մեծերը. Ոսկան Երևանցի

Ոսկան Երևանցու դասերը

Հովհաննես Ղուկասյան. «Ոսկան Երևանցի» (պատմավեպ)

Հարություն Շմավոնյան

«Ազդարար». հայոց առաջին պարբերական մամուլը

Մեր մեծերը. Միքայել Չամչյան

Մեր մեծերը. Հովնաթանյաններ

Համբարձում Լիմոնճյան

Բացահայտում. Խաչատուր Աբովյան

Կարեն Սիմոնյանի հաղորդաշարը. Խաչատուր Աբովյան

Ռընե Դեկարտ

Ադամ Սմիթ. «Հետազոտություն ժողովուրդների հարստության բնույթի և պատճառների վերաբերյալ» (համառոտ)

Բայրոնը և Հայաստանը

Ֆրանսիսկո Գոյա

Դպրոցը և մանկավարժությունը նոր ժամանակներում

Դպրոցի և մանկավարժական մտքի զարգացումը նոր ժամանակներում

Իսահակ Նյուտոն. «Հին թագավորությունների ուղղվա ժամանակագրությոնը»

Փ/Ֆ «Անհայտ Սըր Իսահակ Նյուտոնը»

Փ/Ֆ «Մոցարտի վերջին արարումը»

Գ/Ֆ «Գոյա, կամ իմացության դժվարին ուղին»

 

ԵՐԵՍՈԻՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈԻՆԵՐԿՈԻԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` փետրվար

 

  1. Բնութագրեք հայերի սոցիալ-տնտեսական վիճակը XIX դարի II կեսին;
  2. Վերլուծեք արդյունաբերական հասարակության երկրորդ շրջափուլի առանձնահատկությունները;
  3. Սահմանեք «Հայկական հարց» հասկացությունը: Համեմատեք հայկական հարցի լուծման հնարավորություններն անցյալում, ներկայում և ապագայում:

 

Աղբյուրները`

Կարինի նահանգը XIX դարի II կեսին

Արևմտեան Հայաստանի նահանգներ

Արևմտահայության տեղաշարժի հարցը XIX դ. երկրորդ կեսի և XX դարասկզբի արևելյան Հայաստանում ցարիզմի վարած գաղութային քաղաքականության համատեքստում (Ալեքսանդրապոլի գավառի օրինակով)

Երևան

Հայաստանը և հայերը 19-րդ դարի անգլիացի ճանապարհորդների աչքերով

Արդյունաբերական հասարակություն

Եվրոպայում արդյունաբերական հասարակության զարգացման հիմնական փուլերը և նրա առանձնահատկությունները Ռուսաստանում

Արդյունաբերական հասարակության թերությունները և առավելությունները

Արդյունաբերական հասարակության ձևավորումը: Արդյունաբերական հասարակությունը Ռուսաստանում. ընդհանուրը և առանձնահատուկը

Մարդն արդյունաբերական հասարակությունում

«Ինդուստրիալ մարդ»

Հայկական հարց (ըստ ԵՊՀ Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի)

Հայկական հարց (ըստ Հայկական Հանրագիտարանի)

Արա Պապյան. «Հայկական հարցը մեկ լուծում ունի»

Արա Պապյան. «Պետք է դատի տալ Թուրքիային, ոչ թե լացել»

Հարութ Սասունյան. «5 բան, որ չգիտեք հայկական հարցի մասին»

«Հայկական հարց» հաղորդաշար (հայկական ռադիո)

Փ/Ֆ «Հայկական հարցը և հայ ազգային կուսակցությունները»

 

ՔԱՌԱՍՈԻՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈԻՆՈԻԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` մարտ

 

  1. Բնութագրեք XIX դարում ազգային հիմնախնդրի լուծմանը լծված անհատականություններին;
  2. Վերլուծեք ազգային հիմնախնդրի լուծման համաշխարհային փորձը;
  3. Թվարկեք XIX դարի II կեսի և XX դարի սկզբի հայոց ազատագրական պայքարի դասերը:

 

Աղբյուրները`

Երկաթյա կանցլերի մտքերն ու ասույթները

Այսպես խոսեց … Բիսմարկը

Գերմանիան 1871-1896 թվականներին

Օտտո ֆոն Բիսմարկ

Օտտո ֆոն Բիսմարկ. ասույթներ

Փ/Ֆ «Օտտո ֆոն Բիսմարկ. Գերմանական կայսրություն

արարողը»

Իտալիայի ազգային հեղափոխության ղեկավարներ

Սարդինայի թագավորությունն ու Իտալիայի միավորումը

Իտալիայի ազգային-ազատագրական պայքարի

առաջնորդները հայ հասարակական մտքի գնահատմամբ

Ջուզեպպե Գարիբալդի

Ազգայնականությունը և ազատական արժեքները

Ինչպես Ջուզեպպե Գարիբալդին միավորեց Իտալիան

Գարիբալդի: Իտալական հեղափոխության առաջնորդը

Փ/Ֆ «Ջուզեպպե Գարիբալդի»

 Հայ հայդուկային շարժում

Ֆիդայիներ

Ձայն Արարատի – 51. Հայ ֆիդայական-ազատագրական

պայքարը 1860-1910 թթ.

Մեր մեծերը. Արաբո

Մեր մեծերը. Մախլուտո

Մեր մեծերը. Հրայր Դժոխք

 

ՔԱՌԱՍՈԻՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈԻՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` ապրիլ

 

  1. Համեմատեք հայ ազգային կուսակցությունների ծրագրերը;
  2. Վերլուծեք նոր ժամանակներում ձևավորված գաղափարախոսությունների հիմնադրույթները:

 

Աղբյուրները`

Արմենական կուսակցություն. ծրագիրը և կառուցվածքը

  Սոցիալ դեմոկրատ Հնչակյան կուսակցություն

Հայ Յեղափոխական Դաշնակցություն

Դաշնակցությունը, մասոնականությունը և

երիտթուրքականությունը

Պահպանողականություն

Լիբերալիզմի քաղաքական գաղափարների կայացումը

 Ազգայնականություն

Սոցիալիզմ

Կոմունիզմ

Քաղաքական կուսակցություններ

Կուսակցությունների ձևավորումը Արևմուտքում

 

ՀԻՍՈԻՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈԻՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` մայիս

 

  1. Համեմատեք միջնադարի և նոր ժամանակների ձեռքբերումները;
  2. Սահմանեք նոր ժամանակների իրականության 10 կարևորագույն հասկացությունները: Վերջիններիս ընտրությունը հիմնավորեք;
  3. Վերլուծեք անհատի դերի փոփոխությունները նոր ժամանակների տարբեր փուլերում:

 

Աղբյուրները`

    Միջնադարի 10 մեծագույն հայտնագործությունները

Միջնադարի ձեռքբերումները

Միջնադարյան գիտության և տեխնիկայի նվաճումները

Միջին դարերի ժամանակաշրջանի նվաճումները

Միջնադարյան դարաշրջանի տեխնիկական հայտնագործությունները և գիտական ձեռքբերումները

Նոր ժամանակների հայտնագործությունները

Արդյունաբերական հեղափոխության 10 հայտնագործությունները

Նոր ժամանակների գիտությունը

Նոր ժամանակների մշակույթի հիմնական գծերը և նվաճումները

Տեսաֆիլմ «Արդյունաբերական հեղաշրջման տեխնիկական հայտնագործությունները»

Տեսաֆիլմ «Արդյունաբերական հեղափոխություններ. նվաճումներ և հիմնախնդիրներ»

Վերածննդի դարաշրջանի մարդը

Անհատի դերը հասարակական կյանքի տարբեր ոլորտներում

Պատմության մեջ անհատի դերի մասին

Նոր ժամանակների մարդը

Նոր ժամանակները բանականության պաշտամունքի դարաշրջան

Անհատի երեք սահմանումները

Սուբյեկտը և պատմության շարժիչ ուժերը

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s