Նպատակներ`
- «Սովորել» հմտական համակարգի անընդհատ կատարելագործում;
- Իրականության բոլոր ոլորտների գիտելիքների ամենօրյա յուրացում;
- Մասնագիտական գործունեության արդյունավետության բարձրացում;
- Անձնական օրինակի օգտագործում որպես սովորողի կրթական գործունեության գործոն:
Խնդիրներ`
- Ինքնակրթության աղբյուրների, այդ թվում` գիտական և գեղարվեստական գրականության ու տարբեր ոլորտների մասնագետների հետ շփումների, շարունակական բազմակողմանիացում;
- Օտար լեզուների ինքնուսուցում և ամենօրյա կիրառում;
- Ինքնակրթության հստակ պլանավորում;
- Ընտրված նյութերի պահպանում էլեկտրոնային ամենամսյա օրագրերում:
Բովանդակություն`
- Տպագիր և համացանցային տեքստերի ընթերցում;
- Ռադիո — հեռուստատեսային ընտրված հաղորդումների ու ֆիլմերի ունկնդրում և անկնդրում;
- Համացանցային ձայնա- և տեսանյութերի դիտում;
- Անձնական շփման որակական ընդլայնում:
Շահառուներ` ինքնակրթվողը և նրա կենսագործունեության ոլորտում գտնվողները:
Ակնկալվող էական արդյունքը` շահառուների համագործակցության մակարդակի ու արդյունավետության բարձրացումը:
24.01,2019 © Աշոտ Տիգրանյան