ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- ,,Մարդ,, հասկացության սահմանումը և սահմանման հիմնավորումը;
- Մարդու առաջացման վարկածների բովանդակության շարադրումը;
- Ապացուցել, որ մարդու առաջացման հիմնախնդիրը գիտությունը դեռ չի լուծել:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Նկարագրել նախնադարյան որսորդի, ձկնորսի կամ հավաքչի կյանքը;
- Սահմանել ,,Տոհմ,, և ,,Ցեղ,, հասկացությունները;
- Նկարագրել առաջին գործիքները և բացատրել նրանց գործառույթները;
- Թվարկել Հայկական լեռնաշխարհի քարեդարյան հուշարձանները:
ԵՐՐՈՐԴ — ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Դպրոց,, և ,,Քննություն,, հասկացությունները;
- Թվարկել նախնադարում երեխաներին ուսուցանվող գիտելիքները;
- Նկարագրել նախնադարյան քննության որևէ օրինակ;
- Համեմատել նախնադարի և ժամանակակից դպրոցները:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Գիտություն,, և ,,Արվեստ,, հասկացությունները;
- Թվարկել նախնադարյան մարդկանց այն գիտելիքներն ու կարողությունները, որոնք կարող են համարվել գիտության և արվեստի հիմք,
- Ապացուցել, որ Հայկական լեռնաշխարհի բնիկները տիրապետում էին գիտության և արվեստի որոշակի գաղտնիքների:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Հասարակություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել նախնադարում հասարակական կյանքի կազմակերպման տարբերակները;
- Ապացուցել, որ հասարակական կյանքի կազմակերպումն անխուսափելիորեն կհանգեցնի պետության առաջացման:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Ոսկեդար,, հասկացությունը;
- Ապացուցել, որ նախնադարը մարդկության հիշողության ոսկեդարն է;
- Թվարկել ոսկեդարի ավարտի պատճառները:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել նախնադարի երեք կարևորագույն հասկացությունները;
- Թվարկել նախնադարի հիմնական փուլերը;
- 3.Ապացուցել, որ նախնադարը մարդկության արշալույսն է:
ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Արիական քաղաքակրթություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել արիականության սկզբունքները;
- Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության բնօրրանը Հայկական լեռնաշխարն է:
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել արիական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության պարտությունն անշրջելի չէ;
- Գրել պատմվածք ,, Արիացու օրագրի պատառիկներ,, վերնագրով:
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել Արատտան և հայոց ժամանակակից պետությունը;
- Ապացուցել, որ Արատտան արիական պետություն է:
ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել սեմական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Համեմատել արիական և սեմական քաղաքակրթությունները;
- Ապացուցել, որ սեմական քաղաքակրթության պարտությունն անխուսափելի է:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Կազմել Հին Եգիպտոսի ժամանակագրությունը;
- Թվարկել եգիպտական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Սահմանել Հին Եգիպտոսին առնչվող հինգ հասկացություն;
- Համեմատել ցանկացած երկու փարավոնի ներքին և արտաքին քաղաքականությունը:
ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- 1. Կազմել Շումերի ժամանակագրությունը;
- Սահմանել Շումերին առնչվող յոթ հասկացություն;
- Թվարկել շումերական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Շարադրել շումերական էպոսի բովանդակությունը:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կազմել չինական քաղաքակրթության հնագույն և հին փուլերի ժամանակագրությունը;
- Սահմանել չինական քաղաքակրթությանն առնչվող հինգ հասկացություն;
- Թվարկել չինական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Բնութագրել Ցին Շի Հուանդիին:
ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ներկայացնել Հայկ Նահապետի մասին պատմությունների տարբերակները;
- Բնութագրել Հայկ Նահապետին;
- Կազմել Հայկյանների ժամանակագրությունը;
- Նկարագրել Հայկի և Բելի ճակատամարտը: Գծել Ճակատամարտի սխեման;
- Թվարկել Հայկ Նահապետի դասերը /պատասխանը հիմնավորել/;
- Գրել պատմվածք ,,Ես Հայկ Նահապետի զինվորն եմ,, վերնագրով:
ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել գրի տեսակները;
- Ապացուցել, որ գիրը քաղաքակրթության անկյունաքարն է;
- Համեմատել հայկական այբուբենի առաջացման վարկածները:
ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել Ձեզ հայտնի բոլոր քաղաքակրթությունները;
- Ապացուցել, որ Հայկյան Հայաստանն արիական քաղաքակրթության պատվարն էր
ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 1-7
- Թվարկել Ծովի ժողովուրդների արշավանքները և դրանց հետևանքները;
- Սահմանել ,,Հոմերոսյան Հունաստան,, հասկացությունը;
- Նկարագրել կրետե-միկենյան մշակույթը:
ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 8-14
- Սահմանել Արարատյան թագավորության պատմությանն առնչվող յոթ կարևոր հասկացությունները;
- Կազմել Արարատյան թագավորության ռազմա-քաղաքական և մշակութային ժամանակագրությունը;
- Նկարագրել Արարատյան թագավորության որևէ քաղաք կամ տաճար;
- Ապացուցել, որ Արարատյան թագավորությունը հայկական պետություն էր:
ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 15-21
- Համեմատել Աթենքի և Սպարտայի քաղաքական համակարգը, արտաքին քաղաքականությունը, զինած ուժերն ու երեխաների կրթությունը;
- Կազմել Հին Հունաստանի ժամանակագրությունը;
- Նկարագրել Աթենքը կամ Սպարտան;
- Սահմանել Սպարտային և Աթենքին վերաբերող երեքական հասկացություն:
ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 22-28
- Կազմել հունական մշակույթի ժամանակագրությունը;
- Սահմանել հունական մշակույթի հետ առնչվող 10 կարևոր հասկացությունները;
- Թվարկել հունական մշակույթի ձեռքբերումները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Ապացուցել, որ հունական մշակույթն է եվրոպական քաղաքակրթության հիմքում:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 2015թ.-ի հունվարի առաջին դաս
,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես
ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 13.01 — 20.01.2015
- Համեմատել Արիստոտելին և Ալեքսանդր Մակեդոնացուն;
- Նկարագրել Ալեքսանդր Մակեդոնացու արշավանքները;
- Բնութագրել Ալեքսանդր Մակեդոնացու ժամանակաշրջանի որևէ զորավարի կամ գիտնականի;
- Ապացուցել, որ Ալեքսանդր Մակեդոնացու ստեղծած կայսրության կործանումն անխուսափելի էր:
ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 02.02-06-02
- Սահմանել ,,Հելլենականություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել հելլենականության դրական և բացասական հետևանքները հայկական քաղաքակրթության համար;
- Ապացուցել, որ Արտաշեսյան Հայաստանը հելլենական պետություն էր;
- Համեմատել Հայկյան և հելլենական Հայաստանները:
ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 09-13.02
- Բնութագրել Տիգրան Մեծին;
- Կազմել Տիգրան Մեծի աշխարհակալության ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Տիգրան Մեծի աշխարհակալության կործանման պատճառները:
Աղբյուրներ՝ http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%8F%D5%AB%D5%A3%D6%80%D5%A1%D5%B6_%D5%84%D5%A5%D5%AE
http://encyclopedia.am/pages.php?bId=2&hId=1304
Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 91-111
ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-20.02
- Սահմանել ,,Աշխարհակալություն,, հասկացությունից անբաժան 10 հասկացություններ;
- Համեմատել ցանկացած երեք աշխարհակալություն:
Աղբյուրներ`
bararanonline.com/աշխարհակալություն
https://www.youtube.com/watch?v=9miMXaeua3o
https://www.youtube.com/watch?v=Iu_SM4GbTuA
ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 23-27.02
1.Անհատական և խմբային ստուգողական աշխատանք ,,Հունական քաղաքակրթությունը արդի Արևմուտքի օրորոց և հայկական վերջին աշխարհակալությունը,, թեմայից
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 02-06.03
- Մանրամասն շարադրել Հռոմի ստեղծման առասպելը;
- Սահմանել ,,Պատրիկ,, և ,,Պլեբեյ,, հասկացությունները;
- Համեմատել արքայական Հռոմը հանրապետական Հռոմի հետ;
- Նկարագրել Սպարտակի անցած ուղին;
- Թվարկել ստրուկների ապստամբության պարտության պատճառները;
- Բնութագրել Սպարտակին կամ Մարկոս Կրասոսին:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 141-148, 161
http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%AB%D5%B6_%D5%80%D5%BC%D5%B8%D5%B4
https://sites.google.com/site/wikilearningscience/file-cabinet/spartak
https://www.youtube.com/watch?v=gE6fuR7olsQ
ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 09-13.03
- Կազմել հայ-հռոմեական պատերազմների ժամանակագրությունը
- Նկարագրել հայ-հռոմեական պատերազմների որևէ ճակատամարտ
- Բնութագրել այդ ժամանակաշրջանի որևէ զորավարի
- Թվարկել հայ-հռոմեական պատերազմների դասերը
Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 108-109, 112-115, 120, 125-126, 130-131
http://hay-geni-haxtanak.blogspot.com/2014/01/70-68_2.html
http://armenianhouse.org/sargsyan/razmarvest/6.html
http://www.hayzinvor.am/16341.html
ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-20.03
- Կազմել Հուլիոս Կեսարի կյանքի կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
- Շարադրել Կեսարի և Բրուտոսի համեմատական բնութագիրը;
- Սպարտակի, Կեսարի և Բրուտոսի գործունեության օրինակով ապացուցել, որ անհատի կարևոր դեր ունի պատմության մեջ:
Աղբյուրներ`Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 161, 164-165
http://syuzikarapetyan.blogspot.com/2013/03/blog-post_12.html
http://www.hayzinvor.am/14877.html
https://sites.google.com/site/wikilsnatureofarmenia/hulios-kesar
https://www.youtube.com/watch?v=pbl0Fq7D_BA
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30.03-03.04
- Կազմել հռոմեական կայսրության ժամանակագրությունը;
- Շարադրել Օկտավիանոսի, Ներոնի և Դիոկղետիանոսի համեմատակ բնութագիրը;
- Ապացուցել, որ հռոմեական կայսրության կործանումն անխուսափելի էր:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 166-173
http://www.dasaran.am/apps/wiki/view/id/5945
https://www.youtube.com/watch?v=2wYgh2jHhhM
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 07-11.04
- Համեմատել հռոմեական և հունական կրոնները;
- Ապացուցել, որ ճարտասանությունն անհրաժեշտություն էր հին աշխարհում;
- Պատմել հռոմեական տերության կրթական համակարգի մասին;
- Բնութագրել հռոմեական մշակույթի որևէ գործչի:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 174-181
http://www.dasaran.am/apps/wiki/view/id/5979
http://www.grandars.ru/college/sociologiya/kultura-drevnego-rima.html
https://www.youtube.com/watch?v=WXU8DeYF7ms
ՀԻՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 20-23.04
Ամփոփիչ աշխատանք «Հին Հռոմ. աշխարհակալության անփառունակ ավարտի ապացույց և հին Հայաստան. արմատներից հրաժարվելու ճանապարհին» թեմայից:
ՀԻՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 27-30.04
- Թվարկել քրիստոնեության ընդունման պատճառները և հետևանքները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Ապացուցել, որ պետության առկայությունը և մշակույթի զարգացումը ուղիղ համեմատական չեն:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 136-137
http://exhibits.lib.usf.edu/exhibits/show/armenianstudies/armculture-arm/religion-arm
https://vahagnakanch.wordpress.com/author/vahagnakanch/page/29/
https://www.youtube.com/watch?v=XEq8XaIeW6g
ՎԱԹՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 04-08.05
- Թվարկել ժողովուրդների մեծ գաղթի պատճառները և հետևանքները;
- Ապացուցել, որ ժողովուրդների մեծ գաղթը կարևոր դեր է խաղացել համաշխարհային պատմության մեջ;
- Համեմատել Արիոսի ուսմունքը և Հավատո հանգանակը:
- Սահմանել քրիստոնեությանն առնչվող 7 հասկացություն:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 5-14 http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%BA%D5%B8%D5%B2%D5%B8%D5%BE%D5%B8%D6%82%D6%80%D5%A4%D5%B6%D5%A5%D6%80%D5%AB_%D5%B4%D5%A5%D5%AE_%D5%A3%D5%A1%D5%B2%D5%A9
http://www.krugosvet.ru/node/42956?page=0,1
https://www.youtube.com/watch?v=Z14GCZP7Bac
ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 11-15.05
- Թվարկել կայսրական իշխանության առանձնահատկությունները;
- Ապացուցել, որ Հայկական արքայատոհմի օրոք Բյուզանդիան կրկին հզորացել է:
- Շարադրել Հուստինիանոս Ա-ի և Վասիլ Ա-ի համեմատական բնութագիրը:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 15-23
http://www.yerevaklur.am/category/news_id/253
http://www.encyclopedia.am/pages.php?bId=2&hId=1282 http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B2%D5%A1%D6%80%D5%BD%D5%A5%D5%B2_%D4%B1_%D5%84%D5%A1%D5%AF%D5%A5%D5%A4%D5%B8%D5%B6%D5%A1%D6%81%D5%AB
https://www.youtube.com/watch?v=N3Mfl1Y8YsI
ՎԱԹՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 18-22.05
- Թվարկել իսլամի առաջացման պատճառները և հետևանքները:
- Բնութագրել Մուհամեդին:
- Ապացուցել, որ իսլամա-քրիստոնեական բախումն անխուսափեիր չէր:
- Կազմել հայ-արաբական հարաբերությունների ժամանակագրությունը:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 102-107
Հայոց պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 47-60
http://armislam.livejournal.com/518.html
https://www.youtube.com/watch?v=7L8ZsGP7_PM
https://www.youtube.com/watch?v=d1DGIOl_Ww4
ՎԱԹՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 25-29.05
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ