Դասարանական առաջադրանքներ 7-րդ դասարան

https://tigranyanashot.wordpress.com/2014/08/21/7-9-%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A1%D6%80%D5%A1%D5%B6%D5%AB-%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6-%D5%A1%D5%BC%D5%A1%D6%80%D5%AF%D5%A1%D5%B5%D5%AB-%D5%AE%D6%80%D5%A1%D5%A3/

ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ

  1. ,,Մարդ,, հասկացության սահմանումը և սահմանման հիմնավորումը;
  2. Մարդու առաջացման վարկածների բովանդակության շարադրումը;
  3. Ապացուցել, որ մարդու առաջացման հիմնախնդիրը գիտությունը դեռ չի լուծել:

  ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Նկարագրել նախնադարյան որսորդի, ձկնորսի կամ հավաքչի կյանքը;
  2. Սահմանել ,,Տոհմ,, և ,,Ցեղ,, հասկացությունները;
  3. Նկարագրել առաջին գործիքները և բացատրել նրանց գործառույթները;
  4. Թվարկել Հայկական լեռնաշխարհի քարեդարյան հուշարձանները:

  ԵՐՐՈՐԴ — ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1.  Սահմանել ,,Դպրոց,, և ,,Քննություն,, հասկացությունները;
  2. Թվարկել նախնադարում երեխաներին ուսուցանվող գիտելիքները;
  3. Նկարագրել նախնադարյան քննության որևէ օրինակ;
  4. Համեմատել նախնադարի և ժամանակակից դպրոցները:

  ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Սահմանել ,,Գիտություն,, և ,,Արվեստ,, հասկացությունները;
  2.  Թվարկել նախնադարյան մարդկանց այն գիտելիքներն ու կարողությունները, որոնք կարող են համարվել գիտության և արվեստի հիմք,
  3. Ապացուցել, որ Հայկական լեռնաշխարհի բնիկները տիրապետում էին գիտության և արվեստի որոշակի գաղտնիքների:

  ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Սահմանել ,,Հասարակություն,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել նախնադարում հասարակական կյանքի կազմակերպման տարբերակները;
  3. Ապացուցել, որ հասարակական կյանքի կազմակերպումն անխուսափելիորեն կհանգեցնի պետության առաջացման:

  ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Սահմանել ,,Ոսկեդար,, հասկացությունը;
  2. Ապացուցել, որ նախնադարը մարդկության հիշողության ոսկեդարն է;
  3. Թվարկել ոսկեդարի ավարտի պատճառները:

  ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Սահմանել նախնադարի երեք կարևորագույն հասկացությունները;
  2. Թվարկել նախնադարի հիմնական փուլերը;
  3. 3.Ապացուցել, որ նախնադարը մարդկության արշալույսն է:  

ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Սահմանել ,,Արիական քաղաքակրթություն,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել արիականության սկզբունքները;
  3. Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության բնօրրանը Հայկական լեռնաշխարն է:

  ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել արիական քաղաքակրթության  ձեռքբերումները;
  2. Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության պարտությունն անշրջելի չէ;
  3. Գրել պատմվածք ,, Արիացու օրագրի պատառիկներ,, վերնագրով:

  ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Համեմատել Արատտան և հայոց ժամանակակից պետությունը;
  2. Ապացուցել, որ Արատտան արիական պետություն է:

  ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել սեմական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
  2. Համեմատել արիական և սեմական քաղաքակրթությունները;
  3. Ապացուցել, որ սեմական քաղաքակրթության պարտությունն անխուսափելի է:

  ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Կազմել Հին Եգիպտոսի ժամանակագրությունը;
  2. Թվարկել եգիպտական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
  3. Սահմանել Հին Եգիպտոսին առնչվող հինգ հասկացություն;
  4. Համեմատել ցանկացած երկու փարավոնի ներքին և արտաքին քաղաքականությունը:

  ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. 1. Կազմել Շումերի ժամանակագրությունը;
  2. Սահմանել Շումերին առնչվող յոթ հասկացություն;
  3. Թվարկել շումերական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
  4. Շարադրել շումերական էպոսի բովանդակությունը:

  ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Կազմել չինական քաղաքակրթության հնագույն և հին փուլերի ժամանակագրությունը;
  2. Սահմանել չինական քաղաքակրթությանն առնչվող հինգ հասկացություն;
  3. Թվարկել չինական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
  4. Բնութագրել Ցին Շի Հուանդիին:

  ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Ներկայացնել Հայկ Նահապետի մասին պատմությունների տարբերակները;
  2. Բնութագրել Հայկ Նահապետին;
  3. Կազմել Հայկյանների ժամանակագրությունը;
  4. Նկարագրել Հայկի և Բելի ճակատամարտը: Գծել Ճակատամարտի սխեման;
  5. Թվարկել Հայկ Նահապետի դասերը /պատասխանը հիմնավորել/;
  6. Գրել պատմվածք ,,Ես Հայկ Նահապետի զինվորն եմ,, վերնագրով:

  ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Թվարկել գրի տեսակները;
  2. Ապացուցել, որ գիրը քաղաքակրթության անկյունաքարն է;
  3. Համեմատել հայկական այբուբենի առաջացման վարկածները:

  ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Համեմատել Ձեզ հայտնի բոլոր քաղաքակրթությունները;
  2. Ապացուցել, որ Հայկյան Հայաստանն արիական քաղաքակրթության պատվարն էր

ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 1-7

  1. Թվարկել Ծովի ժողովուրդների արշավանքները և դրանց հետևանքները;
  2. Սահմանել ,,Հոմերոսյան Հունաստան,, հասկացությունը;
  3. Նկարագրել կրետե-միկենյան մշակույթը:

  ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 8-14

  1. Սահմանել Արարատյան թագավորության պատմությանն առնչվող յոթ կարևոր հասկացությունները;
  2. Կազմել Արարատյան թագավորության ռազմա-քաղաքական և մշակութային ժամանակագրությունը;
  3. Նկարագրել Արարատյան թագավորության որևէ քաղաք կամ տաճար;
  4. Ապացուցել, որ Արարատյան թագավորությունը հայկական պետություն էր:

  ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 15-21

  1. Համեմատել Աթենքի և Սպարտայի քաղաքական համակարգը, արտաքին քաղաքականությունը, զինած ուժերն ու երեխաների կրթությունը;
  2. Կազմել Հին Հունաստանի ժամանակագրությունը;
  3. Նկարագրել Աթենքը կամ Սպարտան;
  4. Սահմանել Սպարտային և Աթենքին վերաբերող երեքական հասկացություն:

  ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 22-28

  1. Կազմել հունական մշակույթի ժամանակագրությունը;
  2. Սահմանել հունական մշակույթի հետ առնչվող 10 կարևոր հասկացությունները;
  3. Թվարկել հունական մշակույթի ձեռքբերումները /պատասխանը հիմնավորել/;
  4. Ապացուցել, որ հունական մշակույթն է եվրոպական քաղաքակրթության հիմքում:

  ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

Կատարման ժամկետը՝ 2015թ.-ի հունվարի առաջին դաս

,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես  

ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 13.01 — 20.01.2015

  1. Համեմատել Արիստոտելին և Ալեքսանդր Մակեդոնացուն;
  2. Նկարագրել Ալեքսանդր Մակեդոնացու արշավանքները;
  3. Բնութագրել Ալեքսանդր Մակեդոնացու ժամանակաշրջանի որևէ զորավարի կամ գիտնականի;
  4. Ապացուցել, որ Ալեքսանդր Մակեդոնացու ստեղծած կայսրության կործանումն անխուսափելի էր:

  ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 02.02-06-02

  1. Սահմանել ,,Հելլենականություն,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել հելլենականության դրական և բացասական հետևանքները հայկական քաղաքակրթության համար;
  3. Ապացուցել, որ Արտաշեսյան Հայաստանը հելլենական պետություն էր;
  4. Համեմատել Հայկյան և հելլենական Հայաստանները:

ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 09-13.02

  1. Բնութագրել Տիգրան Մեծին;
  2. Կազմել Տիգրան Մեծի աշխարհակալության ժամանակագրությունը;
  3. Թվարկել Տիգրան Մեծի աշխարհակալության կործանման պատճառները:

Աղբյուրներ՝ http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%8F%D5%AB%D5%A3%D6%80%D5%A1%D5%B6_%D5%84%D5%A5%D5%AE

http://encyclopedia.am/pages.php?bId=2&hId=1304

Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 91-111

ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 16-20.02

  1. Սահմանել ,,Աշխարհակալություն,, հասկացությունից անբաժան 10 հասկացություններ;
  2. Համեմատել ցանկացած երեք աշխարհակալություն:

Աղբյուրներ`

bararanonline.com/աշխարհակալություն

https://www.youtube.com/watch?v=9miMXaeua3o

https://www.youtube.com/watch?v=Iu_SM4GbTuA

ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 23-27.02

1.Անհատական և խմբային ստուգողական աշխատանք ,,Հունական քաղաքակրթությունը արդի Արևմուտքի օրորոց և հայկական վերջին աշխարհակալությունը,, թեմայից

ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 02-06.03

  1. Մանրամասն շարադրել Հռոմի ստեղծման առասպելը;
  2. Սահմանել ,,Պատրիկ,, և ,,Պլեբեյ,, հասկացությունները;
  3. Համեմատել արքայական Հռոմը հանրապետական Հռոմի հետ;
  4. Նկարագրել Սպարտակի անցած ուղին;
  5. Թվարկել ստրուկների ապստամբության պարտության պատճառները;
  6. Բնութագրել Սպարտակին կամ Մարկոս Կրասոսին:

Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 141-148, 161

http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%AB%D5%B6_%D5%80%D5%BC%D5%B8%D5%B4

https://sites.google.com/site/wikilearningscience/file-cabinet/spartak

https://www.youtube.com/watch?v=gE6fuR7olsQ

ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 09-13.03

  1. Կազմել հայ-հռոմեական պատերազմների ժամանակագրությունը
  2. Նկարագրել հայ-հռոմեական պատերազմների որևէ ճակատամարտ
  3. Բնութագրել այդ ժամանակաշրջանի որևէ զորավարի
  4. Թվարկել հայ-հռոմեական պատերազմների դասերը

Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 108-109, 112-115, 120, 125-126, 130-131

http://hay-geni-haxtanak.blogspot.com/2014/01/70-68_2.html

http://armenianhouse.org/sargsyan/razmarvest/6.html

http://www.hayzinvor.am/16341.html

ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 16-20.03

  1. Կազմել Հուլիոս Կեսարի կյանքի կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
  2. Շարադրել Կեսարի և Բրուտոսի համեմատական բնութագիրը;
  3. Սպարտակի, Կեսարի և Բրուտոսի գործունեության օրինակով ապացուցել, որ անհատի կարևոր դեր ունի պատմության մեջ:

Աղբյուրներ`Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 161, 164-165

http://syuzikarapetyan.blogspot.com/2013/03/blog-post_12.html

http://www.hayzinvor.am/14877.html

https://sites.google.com/site/wikilsnatureofarmenia/hulios-kesar

https://www.youtube.com/watch?v=pbl0Fq7D_BA

ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 30.03-03.04

  1. Կազմել հռոմեական կայսրության ժամանակագրությունը;
  2. Շարադրել Օկտավիանոսի, Ներոնի և Դիոկղետիանոսի համեմատակ բնութագիրը;
  3. Ապացուցել, որ հռոմեական կայսրության կործանումն անխուսափելի էր:

Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 166-173

http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%BC%D5%B8%D5%B4%D5%A5%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%AF%D5%A1%D5%B5%D5%BD%D6%80%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6

http://www.dasaran.am/apps/wiki/view/id/5945

https://www.youtube.com/watch?v=2wYgh2jHhhM

ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 07-11.04

  1. Համեմատել հռոմեական և հունական կրոնները;
  2. Ապացուցել, որ ճարտասանությունն անհրաժեշտություն էր հին աշխարհում;
  3. Պատմել հռոմեական տերության կրթական համակարգի մասին;
  4. Բնութագրել հռոմեական մշակույթի որևէ գործչի:

Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 174-181

http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%BF%D5%A1%D5%BF%D5%A5%D5%A3%D5%B8%D6%80%D5%AB%D5%A1:%D5%80%D5%AB%D5%B6_%D5%B0%D5%BC%D5%B8%D5%B4%D5%A5%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%B4%D5%B7%D5%A1%D5%AF%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%A9

http://www.dasaran.am/apps/wiki/view/id/5979

http://www.grandars.ru/college/sociologiya/kultura-drevnego-rima.html

https://www.youtube.com/watch?v=WXU8DeYF7ms

ՀԻՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 20-23.04

Ամփոփիչ աշխատանք «Հին Հռոմ. աշխարհակալության անփառունակ ավարտի ապացույց և հին Հայաստան. արմատներից հրաժարվելու ճանապարհին» թեմայից:

ՀԻՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 27-30.04

  1. Թվարկել քրիստոնեության ընդունման պատճառները և հետևանքները /պատասխանը հիմնավորել/;
  2. Ապացուցել, որ պետության առկայությունը և մշակույթի զարգացումը ուղիղ համեմատական չեն:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 136-137

http://exhibits.lib.usf.edu/exhibits/show/armenianstudies/armculture-arm/religion-arm

http://www.historyofarmenia.am/am/Encyclopedia_of_armenian_history_qristoneutyan_hrchakumy_petakan_kron

https://vahagnakanch.wordpress.com/author/vahagnakanch/page/29/

https://www.youtube.com/watch?v=XEq8XaIeW6g

ՎԱԹՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 04-08.05

  1. Թվարկել ժողովուրդների մեծ գաղթի պատճառները և հետևանքները;
  2. Ապացուցել, որ ժողովուրդների մեծ գաղթը կարևոր դեր է խաղացել համաշխարհային պատմության մեջ;
  3. Համեմատել Արիոսի ուսմունքը և Հավատո հանգանակը:
  4. Սահմանել քրիստոնեությանն առնչվող 7 հասկացություն:

Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 5-14 http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%BA%D5%B8%D5%B2%D5%B8%D5%BE%D5%B8%D6%82%D6%80%D5%A4%D5%B6%D5%A5%D6%80%D5%AB_%D5%B4%D5%A5%D5%AE_%D5%A3%D5%A1%D5%B2%D5%A9

http://www.krugosvet.ru/node/42956?page=0,1

https://www.youtube.com/watch?v=Z14GCZP7Bac

ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 11-15.05

  1. Թվարկել կայսրական իշխանության առանձնահատկությունները;
  2. Ապացուցել, որ Հայկական արքայատոհմի օրոք Բյուզանդիան կրկին հզորացել է:
  3. Շարադրել Հուստինիանոս Ա-ի և Վասիլ Ա-ի համեմատական բնութագիրը:

Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 15-23

http://www.yerevaklur.am/category/news_id/253

http://www.encyclopedia.am/pages.php?bId=2&hId=1282    http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B2%D5%A1%D6%80%D5%BD%D5%A5%D5%B2_%D4%B1_%D5%84%D5%A1%D5%AF%D5%A5%D5%A4%D5%B8%D5%B6%D5%A1%D6%81%D5%AB

https://www.youtube.com/watch?v=N3Mfl1Y8YsI

ՎԱԹՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 18-22.05

  1. Թվարկել իսլամի առաջացման պատճառները և հետևանքները:
  2. Բնութագրել Մուհամեդին:
  3. Ապացուցել, որ իսլամա-քրիստոնեական բախումն անխուսափեիր չէր:
  4. Կազմել հայ-արաբական հարաբերությունների ժամանակագրությունը:

Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 102-107

Հայոց պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 47-60

http://armislam.livejournal.com/518.html

https://www.youtube.com/watch?v=7L8ZsGP7_PM

                   https://www.youtube.com/watch?v=d1DGIOl_Ww4

ՎԱԹՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 25-29.05

                       ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ

Թողնել մեկնաբանություն