ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- Համեմատել մարդու առաջացման վարկածների փաստարկված և վիճելի կողմերը;
- Շարադրեք մարդու առաջացման հիմնախնդրի բարդության պատճառների Ձեր բացատրությունը:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Բեմադրել նախնադարյան հասակակցի մեկ օրը;
- Բացատրել հնագիտական հնագույն շերտերում մետաղից պատրաստված գործիքների առկայությունը:
ԵՐՐՈՐԴ — ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ապացուցել, որ նախնադարի դպրոցը և նրա ուսուցիչները չափազանց կարևոր դեր էին խաղում տոհմի կյանքում;
- Համեմատել Հայկական լեռնաշխարհի նախնադարյան դպրոցները երեք այլ տարածաշրջանների դպրոցների հետ:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Ժայռապատկերներ,, կամ ,,Քարահունջ,, թեմաներով:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել հասարակական կյանքի կազմակերպումը տարբեր աշխարհամասերում;
- Գրել պատմվածք կամ հեքիաթ ,,Տոհմից վտարվածը,, վերնագրով:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Առասպելական ոսկեդարի իրական հիմքերը,, թեմայով;
- Համեմատել ցանկացած երեք քաղաքակրթությունների պատկերացումները ոսկեդարի մասին:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
1.Թվարկել նախնադարի դասերը / պատասխանը հիմնավորել/;
2.Համեմատել ցանկացած երեք տարածաշրջանների նախնադարյան բնակավայրերը:
ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Արատտա,, թեմայով:
ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել արիա — սեմական հակամարտության դասերը /պատասխանը հիմնավորել/;
- Բեմադրել սեմական քաղաքակրթության որևէ ենթաքաղաքակրթության մեկ օրը:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել եգիպտական քաղաքակրթության անկման պատճառները /պատասպանը հիմնավորել/;
- Նկարագրել հայ — եգիպտական հարաբերությունները հին աշխարհում:
ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ապացուցել, որ շումերական քաղաքակրթությունն արիականի բաղկացուցիչն է,
- Բեմադրել մի հատված շումերական էպոսից:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայ — չինական հարաբերությունները հնագույն ժամանակներից մինչև 5-րդ դար,, թեմայով:
ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկյան Հայաստան,, թեմայով:
ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկական գիրը,, թեմայով:
ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2014 թվականի դեկտեմբեր
- Կրետե-միկենյան մշակույթի օրինակով ցույց տալ զարգացած մշակույթների խոցելիությունը և պատմական փոփոխությունների ոչ ուղղագիծ բնույթը;
- Թվարկել Ծովի ժողովուրդների շարքում հայերի հայտնվելու պատճառները /պատասխանը հիմնավորել/:
ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 22.12.2014-19.01.2015
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Մեր թանգարանները Արարատյան թագավորության մասին,, թեմայով:
ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 15.12.2014-12.01.2015
- Համեմատել ,,300 սպարտացիներ,, ֆիլմերը:
ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 22.12.2014-26.01.2015
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Հայ-հունական քաղաքակրթական առնչությունները հին աշխարհում,, թեմայով:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 16.01 — 30.01.2015
- Բեմականացնել Ալեքսանդր Մակեդոնացու կյանքի որևէ հատված:
ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 02.02-15.02
- Կազմել հելլենական ժամանակաշրջանի մանրամասն ռազմաքաղաքական և մշակութային ժամանակագրությունը:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-28.02
- Թվարկել հայկական աշխարհակալությունների հետևանքները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Թվարկել աշխարհակալությունների դրական և բացասական կողմերը:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 03.2015
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայ-հռոմեական հարաբերություններն անտիկ աշխարհում,, թեմայով;2.
- Վերլուծել հայ-հռոմեական հարաբերություններին վերաբերվող որևէ գեղարվեստական ստեղծագործություն:
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30.03-10.04
- Թվարկել Հռոմեական կայսրության պճատմական փուլերը / պատասխանը հիմնավորել/;
- Թվարկել հռոմեական մշակույթի առանձնահատկությունները / պատասխանը հիմնավորել /:
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 11-27.04
1. Կատարել հետազոտական աշխատանք «Հայոց նախաքրիստոնեական իրականությունը» թեմայով:
ՀԻՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 27.04-31.05
- Կատարել հետազոտական աշխատանք «Քրիստոնեությունը և հայերը.կարծիքների բախում» թեմայով: