ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Ավատատիրություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել ավատատիրական հասարակության օրինաչափությունները;
- Թվարկել հայկական ավատատիրության առանձնահատկությունները;
- Բացատրել միջնադարի ժամանակագրական պարբերացումը:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի տնտեսության զարգացած և թերզարգացած ճյուղերը;
- Համեմատել իննը և տասնմեկերորդ դարերի հայկական տնտեսությունը;
- Ներկայացնել Բագրատունյաց Հայաստանի տնտեսության ճյուղերից մեկը:
ԵՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի արտաքին քաղաքականության հաջողությունները և անհաջողությունները;
- Համեմատել Բագրատունի արքայատոհմի երկու արքաների /Ձեր ընտրությամբ/ ներքին քաղաքականությունը:
ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի նշանավոր մշակութային գործիչներին;
- Ներկայացնել Բագրատունյաց Հայաստանի որևէ մշակութային գործչի կյանքն ու գործը:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Հայկական վերածնունդ,, հասկացությունը;
- Բացատրել հայկական վերածննդի պատճառները:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ներկայացնել հայ-բյուզանդական հարաբերությունները 11-րդ դարի երկրորդ կեսին;
- Ապացուցել, որ Գրիգոր Մագիստրոսը հայ-բյուզանդական հարաբերությունների խորհրդանիշն է:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ — ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել ավատատիրական Արևելքի առանձնահատկությունները;
- Ներկայացնել ավատատիրության ժամանակագրությունը Արևելքում և Արևմուտքում;
- Ապացուցել, որ միջնադարյան Արևելքն ավատատիրական էր:
ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Բագրատունիների պետության ստեղծման և կործանման երեքական պատճառ;
- Բագրատունիների օրինակով ապացուցել, որ անհատը կարևոր դեր է խաղում պատմության մեջ;
- Համեմատել 5-րդ և 10-րդ դարերի հայկական մշակույթը:
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել քոչվորական արշավանքները Հայաստան 11-13-րդ դարերում;
- Ապացուցել, որ հնարավոր էր ետ մղել քոչվորական ասպատակությունները;
- Համեմատել սելջուկյան և մոնղոլական տիրապետությունները Հայաստանում:
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել Կիլիկիայում հայկական պետության առաջացման գործոնները;
- Համեմատել Բագրատունյաց Հայաստանի և Կիլիկիայի հայկական պետության տնտեսությունները;
- Սահմանել Կիլիկիայի հայկական պետության պատմությանն առնչվող յոթ հասկացություն;
- Նկարագրել Կիլիկիայի հայկական պետության մշակույթի մակարդակը;
- Կազմել Կիլիկիայի հայկական պետության ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Կիլիկիայի հայկական պետության արտաքին քաղաքականության ձեռքբերումները և ձախողումները;
- Բնութագրել Մլեհին և նրա քաղաքականությունը:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել խաչակրաց արշավանքների իրական և քարոզչական պատճառները;
- Բնութագրել խաչակիր ասպետներին;
- Կազմել խաչակրաց արշավաքների ժամանակագրությունը;
- Համեմատել խաչակրաց արշավանքներից ցանկացած երեքը:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Միջնադարը ծաղկման ժամանակաշրջանում,, թեմային առնչվող 11 հասկացություն;
- Համեմատել միջնադարի ծաղկման ժամանակաշրջանի երեքական պետական և մշակութային գործիչների;
- Թվարկել միջնադարի ծաղկման ժամանակաշրջանի գլխավոր ձեռքբերումները:
ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել հայկական քաղաքակրթության մայրամուտի պատճառները;
- Սահմանել 14-17-րդ դարերի հայոց պատմության ութ հիմնական հասկացությունները;
- Բնութագրել 14-17-րդ դարերի մշակութային գործիչներից երեքին;
- Կազմել 14-17-րդ դարերի հայոց պատմության ժամանակագրությունը:
ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Հարյուրամյա պատերազմի պատճառները;
- Ապացուցել, որ Հարյուրամյա պատերազմն անխուսափելի էր;
- Սահմանել Հարյուրամյա պատերազմին առնչվող հինգ հասկացություն;
- Բնութագրել Հարյուրամյա պատերազմի ժասմանակաշրջանի որևէ գործչի:
ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել Արևելահռոմեական կայսրության կործանման պատճառները;
- Ապացուցել, որ Բյուզանդական կայսրության կործանումն անխուսափելի էր;
- Սահմանել 15-րդ դարի եվրոպական պատմության կարևորագույն հասկացությունները;
- Կազմել Եվրոպայի 14-15-րդ դարերի պատմության ժամանակագրությունը, ներառելով 5 կարևորագույն իրադարձությունները:
ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կազմել ռուսական պետության ժամանակագրությունը մինչև 17-րդ դար;
- Բնութագրել ուսումնասիրված ժամանակաշրջանի որևէ ռուս գործչի;
- Ապացուցել, որ գոյություն ունի ռուսական քաղաքակրթություն:
ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 2-12
- Թվարկել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունները;
- Բնութագրել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների ժամանակաշրջանի որևէ գործչի;
- Ապացուցել, որ աշխարհագրական մեծ հայտնագործություններն անխուսափելի էին;
- Համեմատել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների և խաչակրաց արշավանքների քաղաքակրթական հետևանքները:
ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 12-19
- Թվարկել եվրոպական վերածննդի պատճառները;
- Բնութագրել Վերածննդի տարբեր ոլորտների մեկական գործչի;
- Կազմել եվրոպական վերածննդի ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ եվրոպական վերածնունդը արևմտյան քրիստոնեության վերջի սկիզբն է:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 19-26
- Սահմանել ,,Ռեֆորմացիա,, հասկացությունը և այդ երևույթի հետ առնչվող բոլոր հասկացությունները;
- Կազմել Ռեֆորմացիայի ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ Ռեֆորմացիան Վերածննդի քաղաքակրթական շարունակությունն է:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերյան վերջին դաս
- Կազմել միջնադարի 10 կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
- Սահմանել միջնադարի 10 կարևոր հասկացությունները;
- Ապացուցել, որ միջնադարը պատմական օրինաչափությունների դրսևորում է:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 2015թ.-ի հունվարի առաջին դաս
- ,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես
ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 15.01-20.01
- Սահմանել ,,Հեղափոխություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել հեղափոխությունների պատճառներն ըստ տեսակների;
- Ապացուցել, որ հեղափոխությունները պատմական օրինաչափությունների դրսևորում են;
- Մարդկություն — հեղափոխություն + այլմոլորակայիններ = x, գտնել x-ը /պատասխանը հիմնավորել/:
ԵՐԵՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 26.01-30.01
- Ստուգատեսային շաբաթ
ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 02.02-06.02
- Թվարկել անգլիական հեղափոխության պատճառները;
- Կազմել անգլիական հեղափոխության ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել անգլիական հեղափոխության անխուսափելիությունը;
- Բնութագրել Օլիվեր Կրոմվելին:
ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 09-13.02
- Թվարկել ամերիկյան հեղափոխության առանձնահատկությունները և փուլերը;
- Կազմել ամերիկյան հեղափոխության ժամանակագրությունը;
- Բնութագրել ամերիկյան հեղափոխության հերոսներից որևէ մեկին;
- Բացատրել Ռուսաստանի և Ֆրանսիայի քաղաքականությունն ամերիկյան հեղափոխության ժամանակ:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 31-35, 116-118; http://hy.wikisource.org/wiki/%D4%B7%D5%BB:%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%AF%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%8D%D5%B8%D5%BE%D5%A5%D5%BF%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%80%D5%A1%D5%B6%D6%80%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D5%BF%D5%A1%D6%80%D5%A1%D5%B6_%28Soviet_Armenian_Encyclopedia%29_1.d
http://svitoc.ru/index.php?showtopic=1166
ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-20.02
- Թվարկել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության պատճառները և փուլերը;
- Բնութագրել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության մեկական հերոսի և հակահերոսի;
- Կազմել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ ֆրանսիական մեծ հեղափոխությունը առանցքային դեր խաղաց մարդկային քաղաքակրթության առաջընթացում:
Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 37-42
https://www.youtube.com/watch?v=Hp85hy_ovdQ
ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 23-27.02
- Թվարկել հայկական ազատագրական պայքարի նոր փուլի՝ 17-րդ դարի երկրորդ կես-18-րդ դար, նախադրյալները;
- Բնութագրել ազատագրական պայքարի նվիրյալներից որևէ մեկին;
- Նկարագրել Արցախի զինված պայքարը;
- Ապացուցել Անգեղակոթի ժողովի անարդյունավետությունը:
Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 6-16
http://www.historyofarmenia.am/am/Encyclopedia_of_armenian_history_Angexakoti_joxov@
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 02.03
- Նկարագրել Դավիթ Բեկի վարած ճակատամարտերից որևէ մեկը;
- Ապացուցել, որ Դավիթ Բեկը պետություն էր ստեղծել;
- Բնութագրել Դավիթ Բեկի զորավարներից որևէ մեկին;
- Թվարկել Դավիթ Բեկի անկախական շարժման ձախողման գլխավոր և երկրորդական պատճառները:
Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 17-20
http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B4%D5%A1%D5%BE%D5%AB%D5%A9_%D4%B2%D5%A5%D5%AF
ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 03-06.03
- Անհատական և խմբային ստուգողական աշխատանք ,,Նոր ժամանակներ. հեղափոխությունների փուլը,, թեմայից:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 09-13.03
- Թվարկել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության հետևանքները և Նապոլեոն Բոնապարտի միահեծան իշխանության հաստատման պատճառները
- Կազմել Նապոլեոնյան ժամանակաշրջանի ժամանակագրությունը
- Բնութագրել Նապոլեոն Բոնապարտին
- Համեմատել Նապոլեոնյան և Սրբազան Դաշինքի Եվրոպաները:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 43-52
http://armplaneta.com/napoleon-bonapart/
https://www.youtube.com/watch?v=wMT1L5-dXuE
http://www.krugosvet.ru/enc/istoriya/NAPOLEON_I.html
ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-20.03
- Համեմատել 19-րդ դարի ֆրանսիական հեղափոխությունները;
- Կազմել 19-րդ դարի ֆրանսիական հեղափոխությունների ժամանակագրությունը;
- Բնութագրել 19-րդ դարի ֆրանսիական հեղափոխությունների որևէ գործչի:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 58-60,117
http://lraber.asj-oa.am/3932/1/3.pdf
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30.03-03.04
- Թվարկել ազգային պետությունների առաջացման գործոնները;
- Համեմատել Գերմանիայի և Իտալիայի միավորման գործընթացները;
- Շարադրել Օտտո ֆոն Բիսմարկի և Ջուզեպե Գարիբալդիի համեմատական բնութագիրը;
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 121-130
http://apollonakumb.weebly.com/1329141414001408138713821396139813811408/2
http://www.c-cafe.ru/days/bio/10/010.php
https://www.youtube.com/watch?v=16HvM0_hJbc
https://www.youtube.com/watch?v=M6uWb3_qpDY
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետ` 07-11.04
- Թվարկել ԱՄՆ-ի քաղաքացիական պատերազմի պատճառները և հետևանքները;
- Բնութագրել Աբրահամ Լինքոլնին;
- Ապացուցել, որ ֆրանս-պրուսական պատերազմն անխուսափելի էր;
- Սահմանել չորս հասկացություն, որոնք ընդհանուր են ԱՄՆ-ի քաղաքացիական պատերազմի և Ֆրանսիայի երկրորդ կայսրության կործանման համար:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 113-115, 122-123 http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B1%D5%A2%D6%80%D5%A1%D5%B0%D5%A1%D5%B4_%D4%BC%D5%AB%D5%B6%D6%84%D5%B8%D5%AC%D5%B6
http://usa-info.com.ua/history/citizen_war.html
https://www.youtube.com/watch?v=gdvm0lZdouo
https://vk.com/video-43215063_167216648?list=6191dfdb19037f3fcc
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13-30.04
- Համեմատել հայերի վիճակը Օսմանյան և Ռուսական կայսրություններում;
- Բնութագրել 19-րդ դարի հայկական մշակույթը:
- Նկարագրել 19-րդ դարի հայկական տնտեսությունը;
- Ապացուցել, որ ազատագրական պայքարի զինված փուլն անխուսափելի էր:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 32-106
http://www.armeniansgenocide.am/am/Encyclopedia_Of_armenian_genocide_Haykakan_harc
http://marytelunts.blogspot.com/2014/10/19.html
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13-30.04
- Համեմատել հայերի վիճակը Օսմանյան և Ռուսական կայսրություններում;
- Բնութագրել 19-րդ դարի հայկական մշակույթը:
- Նկարագրել 19-րդ դարի հայկական տնտեսությունը;
- Ապացուցել, որ ազատագրական պայքարի զինված փուլն անխուսափելի էր:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 32-106
http://www.armeniansgenocide.am/am/Encyclopedia_Of_armenian_genocide_Haykakan_harc
http://marytelunts.blogspot.com/2014/10/19.html
ՎԱԹՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 04-08.05
- Թվարկել ռուսական առաջին հեղափոխության պատճառները և հետևանքները;
- Ապացուցել, որ հակամարտ ռազմա-քաղաքական դաշինքների ձևավորումն աշխարհում անխուսափելի էր;
- Բնութագրել 19-րդ դարի վերջի-20-րդ դարի սկզբի պետական գործիչներից որևէ մեկին:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 117-119, 148-152
https://www.youtube.com/watch?v=AFcVwyzvZz4
http://www.hrono.ru/organ/ukaz_a/antanta.php
http://www.findarmenia.com/arm/history/25/495/496
ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 11-15.05
- Բնութագրել հայկական քաղաքական ուժերի գործունեությունը ցեղասպանության շրջանում;
- Ապացուցել, որ դասագրքում կեղծված է երիտթուրքերի գործունեությունը;
- Նկարագրել Սասունի ինքնապաշտպանությունը:
- Սահմանել հայոց ցեղասպանության հետ առնչվող 10 հասկացություն:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ106-110, 115-116, 118-124
Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 137-139
http://masters.armeniansgenocide.am/content_images/file/Yndunelutyun/7_.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=nVYxxH7gTIg
ՎԱԹՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 18-30.05
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ