Դասարանական առաջադրանքներ 8-րդ դասարան

https://tigranyanashot.wordpress.com/2014/08/21/7-9-%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A1%D6%80%D5%A1%D5%B6%D5%AB-%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6-%D5%A1%D5%BC%D5%A1%D6%80%D5%AF%D5%A1%D5%B5%D5%AB-%D5%AE%D6%80%D5%A1%D5%A3/

                     

ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ

  1. Սահմանել ,,Ավատատիրություն,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել ավատատիրական հասարակության օրինաչափությունները;
  3. Թվարկել հայկական ավատատիրության առանձնահատկությունները;
  4. Բացատրել միջնադարի ժամանակագրական պարբերացումը:

 

ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1.  Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի տնտեսության զարգացած և թերզարգացած ճյուղերը;
  2. Համեմատել իննը և տասնմեկերորդ դարերի հայկական տնտեսությունը;
  3. Ներկայացնել Բագրատունյաց Հայաստանի տնտեսության ճյուղերից մեկը:

 

ԵՐՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի արտաքին քաղաքականության հաջողությունները և անհաջողությունները;
  2. Համեմատել Բագրատունի արքայատոհմի երկու արքաների /Ձեր ընտրությամբ/ ներքին քաղաքականությունը:

 

ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի նշանավոր մշակութային գործիչներին;
  2. Ներկայացնել Բագրատունյաց Հայաստանի որևէ մշակութային գործչի կյանքն ու գործը:

 

ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Սահմանել ,,Հայկական վերածնունդ,, հասկացությունը;
  2. Բացատրել հայկական վերածննդի պատճառները:

 

ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Ներկայացնել հայ-բյուզանդական հարաբերությունները 11-րդ դարի երկրորդ կեսին;
  2. Ապացուցել, որ Գրիգոր Մագիստրոսը հայ-բյուզանդական հարաբերությունների խորհրդանիշն է:

ՈՒԹԵՐՈՐԴ — ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել ավատատիրական Արևելքի առանձնահատկությունները;
  2. Ներկայացնել ավատատիրության ժամանակագրությունը Արևելքում և Արևմուտքում;
  3. Ապացուցել, որ միջնադարյան Արևելքն ավատատիրական էր:

 

ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Թվարկել Բագրատունիների պետության ստեղծման և կործանման երեքական պատճառ;
  2. Բագրատունիների օրինակով ապացուցել, որ անհատը կարևոր դեր է խաղում պատմության մեջ;
  3. Համեմատել 5-րդ և 10-րդ դարերի հայկական մշակույթը:

 

ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել քոչվորական արշավանքները Հայաստան 11-13-րդ դարերում;
  2. Ապացուցել, որ հնարավոր էր ետ մղել քոչվորական ասպատակությունները;
  3. Համեմատել սելջուկյան և մոնղոլական տիրապետությունները Հայաստանում:

 

ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել Կիլիկիայում հայկական պետության առաջացման գործոնները;
  2. Համեմատել Բագրատունյաց Հայաստանի և Կիլիկիայի հայկական պետության տնտեսությունները;
  3. Սահմանել Կիլիկիայի հայկական պետության պատմությանն առնչվող յոթ հասկացություն;
  4. Նկարագրել Կիլիկիայի հայկական պետության մշակույթի մակարդակը;
  5. Կազմել Կիլիկիայի հայկական պետության ժամանակագրությունը;
  6. Թվարկել Կիլիկիայի հայկական պետության արտաքին քաղաքականության ձեռքբերումները և ձախողումները;
  7. Բնութագրել Մլեհին և նրա քաղաքականությունը:

 

ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել խաչակրաց արշավանքների իրական և քարոզչական պատճառները;
  2. Բնութագրել խաչակիր ասպետներին;
  3. Կազմել խաչակրաց արշավաքների ժամանակագրությունը;
  4. Համեմատել խաչակրաց արշավանքներից ցանկացած երեքը:

 

ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Սահմանել ,,Միջնադարը ծաղկման ժամանակաշրջանում,, թեմային առնչվող 11 հասկացություն;
  2. Համեմատել միջնադարի ծաղկման ժամանակաշրջանի երեքական պետական և մշակութային գործիչների;
  3. Թվարկել միջնադարի ծաղկման ժամանակաշրջանի գլխավոր ձեռքբերումները:

 

ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել հայկական քաղաքակրթության մայրամուտի պատճառները;
  2. Սահմանել 14-17-րդ դարերի հայոց պատմության ութ հիմնական հասկացությունները;
  3. Բնութագրել 14-17-րդ դարերի մշակութային գործիչներից երեքին;
  4. Կազմել 14-17-րդ դարերի հայոց պատմության ժամանակագրությունը:

 

ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Թվարկել Հարյուրամյա պատերազմի պատճառները;
  2. Ապացուցել, որ Հարյուրամյա պատերազմն անխուսափելի էր;
  3. Սահմանել Հարյուրամյա պատերազմին առնչվող հինգ հասկացություն;
  4. Բնութագրել Հարյուրամյա պատերազմի ժասմանակաշրջանի որևէ գործչի:

 

ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել Արևելահռոմեական կայսրության կործանման պատճառները;
  2. Ապացուցել, որ Բյուզանդական կայսրության կործանումն անխուսափելի էր;
  3. Սահմանել 15-րդ դարի եվրոպական պատմության կարևորագույն հասկացությունները;
  4. Կազմել Եվրոպայի 14-15-րդ դարերի պատմության ժամանակագրությունը, ներառելով 5 կարևորագույն իրադարձությունները:

 

ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Կազմել ռուսական պետության ժամանակագրությունը մինչև 17-րդ դար;
  2. Բնութագրել ուսումնասիրված ժամանակաշրջանի որևէ ռուս գործչի;
  3. Ապացուցել, որ գոյություն ունի ռուսական քաղաքակրթություն:

 

ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 2-12

  1. Թվարկել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունները;
  2. Բնութագրել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների ժամանակաշրջանի որևէ գործչի;
  3. Ապացուցել, որ աշխարհագրական մեծ հայտնագործություններն անխուսափելի էին;
  4. Համեմատել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների և խաչակրաց արշավանքների քաղաքակրթական հետևանքները:

ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 12-19

  1. Թվարկել եվրոպական վերածննդի պատճառները;
  2. Բնութագրել Վերածննդի տարբեր ոլորտների մեկական գործչի;
  3. Կազմել եվրոպական վերածննդի ժամանակագրությունը;
  4. Ապացուցել, որ եվրոպական վերածնունդը արևմտյան քրիստոնեության վերջի սկիզբն է:

 

ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 19-26

  1. Սահմանել ,,Ռեֆորմացիա,, հասկացությունը և այդ երևույթի հետ առնչվող բոլոր հասկացությունները;
  2. Կազմել Ռեֆորմացիայի ժամանակագրությունը;
  3. Ապացուցել, որ Ռեֆորմացիան Վերածննդի քաղաքակրթական շարունակությունն է:

 

ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերյան վերջին դաս

  1. Կազմել միջնադարի 10 կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
  2. Սահմանել միջնադարի 10 կարևոր հասկացությունները;
  3. Ապացուցել, որ միջնադարը պատմական օրինաչափությունների դրսևորում է:

 

ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

Կատարման ժամկետը՝ 2015թ.-ի հունվարի առաջին դաս

  1. ,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես

ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

Կատարման ժամկետը՝ 15.01-20.01

  1. Սահմանել ,,Հեղափոխություն,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել հեղափոխությունների պատճառներն ըստ տեսակների;
  3. Ապացուցել, որ հեղափոխությունները պատմական օրինաչափությունների դրսևորում են;
  4. Մարդկություն — հեղափոխություն + այլմոլորակայիններ = x, գտնել x-ը /պատասխանը հիմնավորել/:

 

ԵՐԵՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 26.01-30.01

  1. Ստուգատեսային շաբաթ

ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 02.02-06.02

  1. Թվարկել անգլիական հեղափոխության պատճառները;
  2. Կազմել անգլիական հեղափոխության ժամանակագրությունը;
  3. Ապացուցել անգլիական հեղափոխության անխուսափելիությունը;
  4. Բնութագրել Օլիվեր Կրոմվելին:

ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 09-13.02

  1. Թվարկել ամերիկյան հեղափոխության առանձնահատկությունները և փուլերը;
  2. Կազմել ամերիկյան հեղափոխության ժամանակագրությունը;
  3. Բնութագրել ամերիկյան հեղափոխության հերոսներից որևէ մեկին;
  4. Բացատրել Ռուսաստանի և Ֆրանսիայի քաղաքականությունն ամերիկյան հեղափոխության ժամանակ:

Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 31-35, 116-118; http://hy.wikisource.org/wiki/%D4%B7%D5%BB:%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%AF%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%8D%D5%B8%D5%BE%D5%A5%D5%BF%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%80%D5%A1%D5%B6%D6%80%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D5%BF%D5%A1%D6%80%D5%A1%D5%B6_%28Soviet_Armenian_Encyclopedia%29_1.d

http://svitoc.ru/index.php?showtopic=1166

ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 16-20.02

  1. Թվարկել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության պատճառները և փուլերը;
  2. Բնութագրել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության մեկական հերոսի և հակահերոսի;
  3. Կազմել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության ժամանակագրությունը;
  4. Ապացուցել, որ ֆրանսիական մեծ հեղափոխությունը առանցքային դեր խաղաց մարդկային քաղաքակրթության առաջընթացում: 

Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 37-42

www.arteria.am/hy/1360996710

https://www.youtube.com/watch?v=Hp85hy_ovdQ

ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 23-27.02

  1. Թվարկել հայկական ազատագրական պայքարի նոր փուլի՝ 17-րդ դարի երկրորդ կես-18-րդ դար, նախադրյալները;
  2. Բնութագրել ազատագրական պայքարի նվիրյալներից որևէ մեկին;
  3. Նկարագրել Արցախի զինված պայքարը;
  4. Ապացուցել Անգեղակոթի ժողովի անարդյունավետությունը:

Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 6-16

http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B1%D6%80%D6%81%D5%A1%D5%AD%D5%AB_%D5%A1%D5%A6%D5%A1%D5%BF%D5%A1%D5%A3%D6%80%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%BA%D5%A1%D5%B5%D6%84%D5%A1%D6%80_%281724-1731%29

http://www.anunner.com/repository-articles/armenian-people-history/34._%D4%BB%D5%8D%D5%90%D4%B1%D5%85%D4%B5%D4%BC_%D5%95%D5%90%D4%BB%D5%86_%D4%B5%D5%8E_%D5%80%D4%B1%D5%85_%D4%B1%D4%B6%D4%B1%D5%8F%D4%B1%D4%B3%D5%90%D4%B1%D4%BF%D4%B1%D5%86_

http://www.historyofarmenia.am/am/Encyclopedia_of_armenian_history_Angexakoti_joxov@

    ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

                           Կատարման ժամկետը՝ 02.03

  1. Նկարագրել Դավիթ Բեկի վարած ճակատամարտերից որևէ մեկը;
  2. Ապացուցել, որ Դավիթ Բեկը պետություն էր ստեղծել;
  3. Բնութագրել Դավիթ Բեկի զորավարներից որևէ մեկին;
  4. Թվարկել Դավիթ Բեկի անկախական շարժման ձախողման գլխավոր և երկրորդական պատճառները:

Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 17-20

http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B4%D5%A1%D5%BE%D5%AB%D5%A9_%D4%B2%D5%A5%D5%AF

ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

Կատարման ժամկետը՝ 03-06.03

  1. Անհատական և խմբային ստուգողական աշխատանք ,,Նոր ժամանակներ. հեղափոխությունների փուլը,, թեմայից:

ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 09-13.03

  1. Թվարկել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության հետևանքները և Նապոլեոն Բոնապարտի միահեծան իշխանության հաստատման պատճառները
  2. Կազմել Նապոլեոնյան ժամանակաշրջանի ժամանակագրությունը
  3. Բնութագրել Նապոլեոն Բոնապարտին
  4. Համեմատել Նապոլեոնյան և Սրբազան Դաշինքի Եվրոպաները:

Աղբյուրներ՝  Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 43-52

http://armplaneta.com/napoleon-bonapart/

https://www.youtube.com/watch?v=wMT1L5-dXuE

http://www.krugosvet.ru/enc/istoriya/NAPOLEON_I.html

ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 16-20.03

  1. Համեմատել 19-րդ դարի ֆրանսիական հեղափոխությունները;
  2. Կազմել 19-րդ դարի ֆրանսիական հեղափոխությունների ժամանակագրությունը;
  3. Բնութագրել 19-րդ դարի ֆրանսիական հեղափոխությունների որևէ գործչի:

Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 58-60,117

http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A5%D5%B2%D5%A1%D6%83%D5%B8%D5%AD%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D6%80%D5%A8_%D4%B5%D5%BE%D6%80%D5%B8%D5%BA%D5%A1%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B4_%281830-1840_%D5%A9%D5%BE%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D6%80%29

http://lraber.asj-oa.am/3932/1/3.pdf

http://hy.wikisource.org/wiki/%D4%B7%D5%BB:%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%AF%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%8D%D5%B8%D5%BE%D5%A5%D5%BF%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%80%D5%A1%D5%B6%D6%80%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D5%BF%D5%A1%D6%80%D5%A1%D5%B6_%28Soviet_Armenian_Encyclopedia%29_12.

ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 30.03-03.04

  1. Թվարկել ազգային պետությունների առաջացման գործոնները;
  2. Համեմատել Գերմանիայի և Իտալիայի միավորման գործընթացները;
  3. Շարադրել Օտտո ֆոն Բիսմարկի և Ջուզեպե Գարիբալդիի համեմատական բնութագիրը;

Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 121-130

http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%8E%D5%A5%D6%80%D5%A1%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D5%BE%D5%B8%D6%80%D5%B4%D5%A1%D5%B6_%D5%B0%D5%AB%D5%B4%D5%B6%D5%A1%D5%AD%D5%B6%D5%A4%D5%AB%D6%80%D5%A8_%D4%B5%D5%BE%D6%80%D5%B8%D5%BA%D5%A1%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B4

http://hy.wikiquote.org/wiki/%D5%95%D5%BF%D5%BF%D5%B8_%D6%86%D5%B8%D5%B6_%D4%B2%D5%AB%D5%BD%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AF

http://apollonakumb.weebly.com/1329141414001408138713821396139813811408/2

http://hy.wikiquote.org/wiki/%D5%8B%D5%B8%D6%82%D5%A6%D5%A5%D5%BA%D5%BA%D5%A5_%D4%B3%D5%A1%D6%80%D5%AB%D5%A2%D5%A1%D5%AC%D5%A4%D5%AB

http://www.c-cafe.ru/days/bio/10/010.php

https://www.youtube.com/watch?v=16HvM0_hJbc

https://www.youtube.com/watch?v=M6uWb3_qpDY

ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետ` 07-11.04

  1. Թվարկել ԱՄՆ-ի քաղաքացիական պատերազմի պատճառները և հետևանքները;
  2. Բնութագրել Աբրահամ Լինքոլնին;
  3. Ապացուցել, որ ֆրանս-պրուսական պատերազմն անխուսափելի էր;
  4. Սահմանել չորս հասկացություն, որոնք ընդհանուր են ԱՄՆ-ի քաղաքացիական պատերազմի և Ֆրանսիայի երկրորդ կայսրության կործանման համար:

Աղբյուրներ`  Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 113-115, 122-123 http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B1%D5%A2%D6%80%D5%A1%D5%B0%D5%A1%D5%B4_%D4%BC%D5%AB%D5%B6%D6%84%D5%B8%D5%AC%D5%B6

http://usa-info.com.ua/history/citizen_war.html

https://www.youtube.com/watch?v=gdvm0lZdouo

https://vk.com/video-43215063_167216648?list=6191dfdb19037f3fcc

ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 13-30.04

  1. Համեմատել հայերի վիճակը Օսմանյան և Ռուսական կայսրություններում;
  2. Բնութագրել 19-րդ դարի հայկական մշակույթը:
  3. Նկարագրել 19-րդ դարի հայկական տնտեսությունը;
  4. Ապացուցել, որ ազատագրական պայքարի զինված փուլն անխուսափելի էր:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 32-106

http://www.armeniansgenocide.am/am/Encyclopedia_Of_armenian_genocide_Haykakan_harc

http://marytelunts.blogspot.com/2014/10/19.html

ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 13-30.04

  1. Համեմատել հայերի վիճակը Օսմանյան և Ռուսական կայսրություններում;
  2. Բնութագրել 19-րդ դարի հայկական մշակույթը:
  3. Նկարագրել 19-րդ դարի հայկական տնտեսությունը;
  4. Ապացուցել, որ ազատագրական պայքարի զինված փուլն անխուսափելի էր:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 32-106

http://www.armeniansgenocide.am/am/Encyclopedia_Of_armenian_genocide_Haykakan_harc

http://marytelunts.blogspot.com/2014/10/19.html

ՎԱԹՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 04-08.05

  1. Թվարկել ռուսական առաջին հեղափոխության պատճառները և հետևանքները;
  2. Ապացուցել, որ հակամարտ ռազմա-քաղաքական դաշինքների ձևավորումն աշխարհում անխուսափելի էր;
  3. Բնութագրել 19-րդ դարի վերջի-20-րդ դարի սկզբի պետական գործիչներից որևէ մեկին:

Աղբյուրներ`  Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 117-119, 148-152

https://www.youtube.com/watch?v=AFcVwyzvZz4

http://www.hrono.ru/organ/ukaz_a/antanta.php

http://www.findarmenia.com/arm/history/25/495/496

     

ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 11-15.05

  1. Բնութագրել հայկական քաղաքական ուժերի գործունեությունը ցեղասպանության շրջանում;
  2. Ապացուցել, որ դասագրքում կեղծված է երիտթուրքերի գործունեությունը;
  3. Նկարագրել Սասունի ինքնապաշտպանությունը:
  4. Սահմանել հայոց ցեղասպանության հետ առնչվող 10 հասկացություն:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ106-110, 115-116, 118-124

 Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 137-139

 http://masters.armeniansgenocide.am/content_images/file/Yndunelutyun/7_.pdf

 https://www.youtube.com/watch?v=nVYxxH7gTIg

ՎԱԹՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 18-30.05

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ

Թողնել մեկնաբանություն