ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- Համեմատել տարբեր քաղաքակրթությունների ավատատիրական հասարակությունները;
- Ապացուցել, որ հայկական ավատատիրությունը ինքնատիպ է:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ապացուցել, որ Բագրատունյաց Հայաստանի տնտեսության զարգացումն օրինաչափ էր;
- Համեմատել Բագրատունյաց Հայաստանի և հարևանների տնտեսական վիճակը 10-րդ դարում:
ԵՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել Գագիկ Առաջինի և Հովհաննես-Սմբատի ներքին և արտաքին քաղաքականությունը;
- Բագրատունիների արքայատոհմի օրինակով ապացուցել, որ անհատը կարևոր դեր ունի պատմության մեջ;
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Բագրատունյաց Հայաստանի բանակը,, թեմայով:
ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել հայկական երեք արքայատոհմերի կառավարման ժամանակաշրջանների մշակույթը;
- Ապացուցել, որ մշակույթի զարգացումն ուղիղ հմեմատական է պետության հզորությանը:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկական վերածնունդ,, թեմայով:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել հայ-բյուզանդական հարաբերությունները անկախական և ետանկախական ժամանակաշրջաններում;
- Վերլուծել հայ-բյուզանդական հարաբերություններին նվիրված որևէ գրական ստեղծագործություն:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ — ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ապացուցել, որ Արևելքում ձևավորվել էին ավատատիրական հարաբերություններ;
- Բացատրել ավատատիրական Արևելքում պատմական օրինաչափությունների դրսևորման առանձնահատկությունների պատճառները;
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկական ավատատիրության արևելյան բաղկացուցիչը,, թեմայով:
ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
1.Ապացուցել, որ Բագրատունիների Հայաստանը հայկական պետականության պատմության կարևոր փուլ է:
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ապացուցել, որ քոչվորների արշավանքները Հայաստան քաղաքակրթական բախման դրսևորումներ են;
- Թվարկել հայերի՝ քոչվորներից յուրացրած դրականն ու բացասականը կյանքի բոլոր ոլորտներում /պատասխանը հիմնավորել/:
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Կիլիկիայի իրավական համակարգը,, թեմայով:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել խաչակրաց արշավանքների ձեռքբերումները և ողբերգությունները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Ապացուցել, որ խաչակիրների և իսլամական Արևելքի քաղաքակրթական բախման հետևանքները վերացված չեն:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Միջնադարի լույսն ու ստվերը,, թեմայով:
ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ծանոթանալ Ֆրիկի ստեղծագործությանը և ներկայացնել միջին դպրոցի ենթակայքում հոդվածի կամ աուդիոձայնագրության /Բանաստեղծությունների կատարման/ ձևով:
ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ուսումնասիրել Ժաննա դ’Արկի կյանքն ու գործը;
- Թվարկել Հարյուրամյա պատերազմի առանձնահատկությունները /պատասխանը հիմնավորել/:
ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Օսմանյան պետության առաջին դարը,, թեմայով:
ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայ — ռուսական հարաբերությունները միջնադարում,, թեմայով:
ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2014 թվականի դեկտեմբեր
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Քրիստափոր Կոլումբոս,, թեմայով;
- Համեմատել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների ժամանակաշրջանի հերոսներին և հակահերոսներին:
ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2014 թվականի դեկտեմբեր-2015 թվականի հունվար
1.Համեմատել տարբեր քաղաքակրթությունների Վերածնունդները:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 16.12.2014-16.01.2015
1. Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Ռեֆորմացիայի հայկական արմատները,, թեմայով:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 2015 թվականի հունվար
1.Համեմատել Արևմուտքի և Արևելքի միջնադարերը;
2.Թվարկել միջնադարի ձեռքբերումները /պատասխանը հիմնավորել/:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` ձմեռային արձակուրդ
1. ,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատեսի նախապատրաստություն:
ԵՐԵՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2015 թվականի հունվար
1. Ստուգատեսային անհատական և խմբային աշխատանքներ:
ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2015 թվականի փետրվար
1.Համեմատել 17-18-րդ դարերի հեղափոխությունները;
2.Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկական ազատագրական շարժումը 17-18-րդ դարերում,, թեմայով:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 01-10.03
- Վերլուծել Դավիթ Բեկին նվիրված արվեստի կամ գրականության որևէ ստեղծագործություն:ստեղծագործություն:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 10-29.03
- Վերլուծել Նապոլեոն Բոնապարտին նվիրված արվեստի կամ գրականության որևէ ստեղծագործություն:
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30.03-03.04
- Կատարել դասագրքի էջ 129-ի առաջադրանքները:
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 04-13.04
- Վերլուծել Աբրահամ Լինքոլնին նվիրված արվեստի կամ գրականության որևէ ստեղծագործություն:
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13.04-15.05
1. Կատարել հետազոտական աշխատանք «Հայկական կուսակցությունների գործունեությունը մինչև առաջին աշխարհամարտի սկիզբը» թեմայով:
ՎԱԹՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15-31.05
- Թվարկել նոր ժամանակների 10 գլխավոր դասերը /պատասխանը հիմնավորել/;
- Թվարկել նոր ժամանակների 10 ականավոր գործիչներին /պատասխանը հիմնավորել/: