Դասարանական առաջադրանքներ 9-րդ դասարան

https://tigranyanashot.wordpress.com/2014/08/21/7-9-%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A1%D6%80%D5%A1%D5%B6%D5%AB-%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6-%D5%A1%D5%BC%D5%A1%D6%80%D5%AF%D5%A1%D5%B5%D5%AB-%D5%AE%D6%80%D5%A1%D5%A3/

                        

ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ

  1. Սահմանել ,,Աշխարհամարտ,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել առաջին աշխարհամարտի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները;
  3. Մանրամասն նկարագրել առաջին աշխարհամարտի առիթը;
  4. Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտն անխուսափելի էր:

 

ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Թվարկել պատերազմող կողմերի հայտարարված և չհայտարարված նպատակները;
  2. Նկարագրել պատերազմող խմբավորումների ռեսուրսները;
  3. Ապացուցել, որ միայն Սերբիան էր մղում արդարացի պատերազմ:

 

ԵՐՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Թվարկել առաջին աշխարհամարտի փուլերը;
  2. Կազմել և ներկայացնել առաջին աշխարհամարտի ժամանակագրությունը;
  3. Համեմատել արևմտյան և արևելյան ռազմաճակատները;
  4. Թվարկել առաջին աշխարհամարտի ժամանակ կիրառված

ռազմական նորույթները:

ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Ներկայացնել թվական տվյալներ առաջին աշխարհամարտին հայերի մասնակցության մասին;
  2. Նկարագրել որևէ ճակատամարտ, որտեղ հայերը էական դեր են խաղացել;
  3. Թվարկել առաջին աշխարհամարտի մասնակից հայ զորահրամանատարներին:

 

ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Սահմանել ,,Ցեղասպանություն,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել հայոց ցեղասպանության պատճառները, մեղավորներին և փուլերը;
  3. Նկարագրել հայոց ցեղասպանության ընթացքը;
  4. Ապացուցել, որ ցեղասպանությունն անխուսափելի չէր:

 

ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Թվարկել ինքնապաշտպանության օջախներև և հրամանատարներին;
  2. Նկարագրել որևէ ինքնապաշտպանական կռիվ;
  3. Կազմել և ներկայացնել ինքնապաշտպանության ու Նեմեսիսի ժամանակագրությունը;
  4. Ապացուցել, որ ,,Նեմեսիս,, գործողությունն ահաբեկչական գործունեություն չէ:

 

ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Թվարկել առաջին աշխարհամարտի անմիջական հետևանքներն ըստ կարևորության սանդղակի;
  2. Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտի անմիջական հետևանքներն անխուսափելի էին:

 

ԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել առաջին աշխարհամարտի երեք գլխավոր հանցագործներին /պատասխանը հիմնավորել/;
  2. Սահմանել առաջին աշխարհամարտին առնչվող հինգ հասկացություն;
  3. Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտը կանխորոշեց երկրորդ աշխարհամարտը;
  4. Նկարագրել ռազմաճակատի և թիկունքի մեկ օրը:

 

ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել հայոց առաջին հանրապետության ստեղծման պատճառներն ըստ կարևորության սանդղակի;
  2. Սահմանել առաջին հանրապետությանն առնչվող յոթ հասկացություն;
  3. Ապացուցել, որ առաջին հանրապետության կործանումն անխուսափելի չէր;
  4. Նկարագրել 1918-1920թթ.-ի Երևանի մեկ օրը;
  5. Կազմել առաջին հանրապետության ժամանակագրությունը:

 

ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Սահմանել ,,Բռնապետություն,, և ,,Ամբողջատիրություն,, հասկացությունները;
  2. Թվարկել Եվրոպայում ամբողջատիրական վարչակարգերի առաջացման պատճառները;
  3. Համեմատել ֆաշիզմը և նացիոնալ-սոցիալիզմը;
  4. Ապացուցել, որ ԱՄՆ-ը 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին ամբողջատիրական պետություն էր:

 

ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Սահմանել ,,Արևելք,, և ,,Արևմուտք,, հասկացություները 20-րդ դարի միջաշխարհամարտային ժամանակաշրջանի համատեքստում;
  2. Թվարկել Արևելքի տեխնոլոգիական լճացման պատճառները;
  3. Ապացուցել, որ առարկայական ծրագրի 2.4 կետի ձևակերպումը չի հակասում պատմական իրականությանը:

 

ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Սահմանել ,,Քաղաքացիական պատերազմ,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել հանրապետական Իսպանիայի պարտության պատճառները;
  3. Համեմատել իսպանական և իտալական ֆաշիզմը;
  4. Ապացուցել, որ Իսպանիայի քաղաքացիական պատերազմը երկրորդ աշխարհամարտի ներածությունն էր:

 

ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Սահմանել ,,Սոցիալ-տնտեսական զարգացում,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել Խորհրդային Հայաստանի սոցիալ-տնտեսական նվաճումները 20-30-ական թվականներին;
  3. Ապացուցել, որ 20-30-ական թվականներին Խորհրդային Հայաստանում իրականացվում էր ազգի և անհատի բարոյազրկման գործընթաց:

 

ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել համաշխարհային մշակույթի նվաճումները 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին;
  2. Բնութագրել որևէ մշակութային գործչի ստեղծագործությունները;
  3. Ապացուցել, որ հայկական մշակույթի զարգացումն արգելակված էր բռնապետությամբ:

 

ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

  1. Թվարկել հայկական մշակույթի նվաճումները 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին;
  2. Համեմատել 20-րդ դարի 20-30-ական թվականների հայկական և համաշխարհային կինոարվեստը,
  3. Սահմանել 20-րդ դարի 20-30-ական թվականների հայկական մշակույթին առնչվող 10 հասկացություն:

 

ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍ

  1. Համեմատել հայոց առաջին և երկրորդ հանրապետությունները;
  2. Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի նախադրյալները;
  3. Ապացուցել, որ միջաշխարհամարտային ժամանակահատվածում համաշխարհային մշակույթը ծաղկում է ապրել;
  4. Ապացուցել, որ միջաշխարհամարտային ժամանակահատվածում հայ գրականությունը մնացել է որպես համաշխարհային գրականության բաղկացուցիչ մասը:

 

ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ  — ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 4-11

  1. Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի պատճառները /պատասխանը հիմնավորել/,
  2. Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը նպատակադրված սադրանք է;
  3. Համեմատել պատերազմող խմբավորումների նպատակները և ռեսուրսները;
  4. Նկարագրել երկրորդ աշխարհամարտի ռազմա — քաղաքական ընթացքը:

 

ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 11-18

  1. Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի հայ զորավարներին և հերոսներին;
  2. Գնահատել հայերի մասնակցությունը երկրորդ աշխարհամարտին;
  3. Ապացուցել, որ պատերազմի այդպիսի ավարտը կանխորոշված էր;
  4. Համեմատել առաջին և երկրորդ աշխարհամարտերի արդյունքները:

 

ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 18

  1. Սահմանել երկրորդ աշխարհամարտին առնչվող երեք կարևորագույն և յոթ կարևոր հասկացությունները;
  2. Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի առանձնահատկությունները;
  3. Համեմատել պատերազմող պետությունների ներքին քաղաքականությունը;
  4. Ապացուցել, որ աշխարհամարտերի կազմակերպիչները նույն ուժերն են:

 

ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 25-29

  1. Թվարկել սառը պատերազմի քաղաքակրթական, գաղափարախոսական և տնտեսական նպատակները /պատասխանը հիմնավորել/;
  2. Սահմանել սառը պատերազմի հինգ հիմնական հասկացությունները;
  3. Կազմել սառը պատերազմի ժամանակագրությունը:

ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 14.01.2015

                                               ,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես

ԵՐԵՍՈՒՆՀԻԳԵՐՈՐԴ — ԵՐՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 26.01-01.02

                                                      Ստուգատեսային շաբաթ

ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 04-05.02

  1. Սահմանել ,,Մշակութային ագրեսիա,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել ,,Սառը պատերազմի,, ժամանակաշրջանի ձեռբերումները և ձախողումները;
  3. Ապացուցել, որ ,,Սառը պատերազմի,, ժամանակաշրջանի մշակույթն ուներ գաղափարախոսական նշանակություն և քաղաքական ենթատեքստ;

4. Համեմատել խորհրդային և արևմտյան մշակույթների առանցքային կողմերը:

ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 11.12.02

  1. Սահմանել ,,Երրորդ աշխարհ,, հասկացությունը;
  2. Ապացուցել Երրորդ աշխարհի քաղաքակրթական, քաղաքական և սոցիալ-տնտեսական գոյությունը;
  3. Թվարկել Երրորդ աշխարհի պետությունների ընդհանրությունները;
  4. Համակողմանիորեն բնութագրել Երրորդ աշխարհի պետություններից որևէ մեկին:

Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 107-111

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B8%D1%80

ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 18-19.02

  1. Սահմանել ,,Ազգային զարթոնք,, հասկացությունը;
  2. Թվարկել ազգային զաթոնքի փուլերը 20-րդ դարում /պատասխանը հիմնավորել/;
  3. Համակողմանիորեն բնութագրել ՀԽՍՀ տնտեսության ճյուղերից որևէ մեկը 1945-1991 թթ.-ին;
  4. Վերլուծել 1949 թվականի ողբերգության պատճառները և հետևանքները:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 107-114

www.lragir.am/index/arm/0/society/view/105544

www.yerkirmedia.am/wap.php?act=news&lan=hy&id=1107

ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 25-26.02

  1. Սահմանել 10 հասկացություն, որոնք անբաժանելի են 1945-1991թթ.-ի հայկական մշակույթից;
  2. Բնութագրել նշված ժամանակաշրջանի որևէ մշակույթային գործչի;
  3. Համեմատել հայաստանյան կրթության վիճակն այսօր և 20-րդ դարի 80-ական թվականներին;
  4. Ապացուցել, քաղաքական և սոցիալ-տնտեսական համակարգերի ու մշակույթի փոխադարձ ազդեցությունը հայկական մշակույթի օրինակով:

Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 130-140

http://www.mfa.am/hy/armenia-culture/

http://www.hayzinvor.am/23276.html

http://encyclopedia.am/pages.php?bId=2&hId=1341

ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

                                             Կատարման ժամկետը՝ 04-05.03

Անհատական և խմբային ստուգողական աշխատանք ,,Աշխարհը և հայերը երկու աշխարհամարտերի միջակայքում,, թեմայից:

ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը՝ 11-12.03

  1. Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտն անխուսափելի էր
  2. Թվարկել պատերազմող խմբավորումների նպատակները
  3. Նկարագրել պատերազմող կողմերի ռեսուրսները
  4. Համեմատել առաջին և երկրորդ աշխարհամարտերի պատճառները:

Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 62-63

http://www.1-sovetnik.com/articles/article-642.html

https://www.youtube.com/watch?v=biMjSSj7VUw

ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 01-02.04

  1. Ապացուցել, որ սառը պատերազմը համաշխարհային պատերազմ է;
  2. Թվարկել սառը պատերազմի նպատակները;
  3. Կազմել սառը պատերազմի ժամանակագրությունը:
  4. Բնութագրել սառը պատերազմի ժամանակաշրջանի որևէ պետական կամ քաղաքական գործչի:
  5. Ապացուցել, որ սառը պատերազմն էական ազդեցություն է ունեցել մշակույթի վրա:

Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 80-84, 122-129

http://www.diplomat.am/publ/informacion_paterazmner/20-1-0-93

http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=4304

http://hetq.am/arm/news/26630/sary-paterazmi-khorhrdanishy-charli-ancakety.html

https://www.youtube.com/watch?v=XSmwk-NKAAQ

ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 08-09.04

  1. Սահմանել վերջին քառասունամյակի 10 կարևոր հասկացությունները;
  2. Թվարկել ԽՍՀՄ կործանման գլխավոր և երկրորդական պատճառները:
  3. Բնութագրել հայկական ազատագրական պայքարի նոր փուլը;
  4. Կազմել հայոց պատմության 1988-1992թթ.-ի մանրամասն ժամանակագրությունը:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 116-129

Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 95-100

http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=4304

https://www.youtube.com/watch?v=ege3VJYn6pw

https://www.youtube.com/watch?v=09PWgHFA7Wc

http://samlib.ru/e/efremow_a_n/otchetallenadallesa.shtml

ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 15-16.04

  1. Թվարկել երրորդ հանրապետության գոյության ներքին և արտաքին գործոնները;
  2. Բնութագրել երրորդ հանրապետությունում կայացած ընտրությունները;
  3. Ապացուցել, որ ՀՀ արդի սոցիալ-տնտեսական վիճակն անխուսափելի չէր;
  4. Համեմատռել երկրորդ և երրորդ հանրապետուրթյունների մշակութային կյանքը:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 144-162

http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=2227

http://blog.ararat-center.org/?p=233

ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 18-19.03

  1. Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի 10 կարևորագույն իրադարձությունները;
  2. Համեմատել երկրորդ աշխարհամարտի երեք կարևորագույն քաղաքական իրադարձությունները;
  3. Ապացուցել, որ Գերմանիայի և նրա դաշնակիցների պարտությունն անխուսափելի չէր:
  4. Ապացուցել, որ հայերը նշանակալի դեր են խաղացել երկրորդ աշխարհամարտում:

Աղբյուրներ`Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 77-82

Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 62-78

http://www.slideshare.net/mariqechechyan/ss-16384816

http://hayenq.webnode.ru/%D5%B0%D5%A1%D5%B5%D5%B8%D6%81-%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6/%D5%A1%D6%80%D5%A5%D5%BE%D5%A5%D5%AC%D5%B5%D5%A1%D5%B6-%D5%B0%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB-%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D6%81%D5%B8/%D5%B09/

http://historynotes.ru/vtoraya-mirovaya-voyna-1939-1945-gg/

https://www.youtube.com/watch?v=glR9AcWR4Y0

https://www.youtube.com/watch?v=3UYGk4AzBbk

        

ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 01-02.04

  1. Ապացուցել, որ սառը պատերազմը համաշխարհային պատերազմ է;
  2. Թվարկել սառը պատերազմի նպատակները;
  3. Կազմել սառը պատերազմի ժամանակագրությունը:
  4. Բնութագրել սառը պատերազմի ժամանակաշրջանի որևէ պետական կամ քաղաքական գործչի:
  5. Ապացուցել, որ սառը պատերազմն էական ազդեցություն է ունեցել մշակույթի վրա:

Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 80-84, 122-129

http://www.diplomat.am/publ/informacion_paterazmner/20-1-0-93

http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=4304

http://hetq.am/arm/news/26630/sary-paterazmi-khorhrdanishy-charli-ancakety.html

https://www.youtube.com/watch?v=XSmwk-NKAAQ

https://www.youtube.com/watch?v=2c24rJw73z8

ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 08-09.04

  1. Սահմանել վերջին քառասունամյակի 10 կարևոր հասկացությունները;
  2. Թվարկել ԽՍՀՄ կործանման գլխավոր և երկրորդական պատճառները:
  3. Բնութագրել հայկական ազատագրական պայքարի նոր փուլը;
  4. Կազմել հայոց պատմության 1988-1992թթ.-ի մանրամասն ժամանակագրությունը:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 116-129

Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 95-100

http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=4304

https://www.youtube.com/watch?v=ege3VJYn6pw

https://www.youtube.com/watch?v=09PWgHFA7Wc

http://samlib.ru/e/efremow_a_n/otchetallenadallesa.shtml

ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 15-16.04

  1. Թվարկել երրորդ հանրապետության գոյության ներքին և արտաքին գործոնները;
  2. Բնութագրել երրորդ հանրապետությունում կայացած ընտրությունները;
  3. Ապացուցել, որ ՀՀ արդի սոցիալ-տնտեսական վիճակն անխուսափելի չէր;
  4. Համեմատել երկրորդ և երրորդ հանրապետությունների մշակութային կյանքը:

Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 144-162

http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=2227

http://blog.ararat-center.org/?p=233

ՀԻՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետ` 22-23.04

  1. Թվարկել ներկայի և ապագայի մարտահրավերները;
  2. Ապացուցել, որ այժմ ընթանում է չորրորդ աշխարհամարտը;
  3. Համեմատել 20-րդ և 21-րդ դարերի քաղաքակրթությունները:

Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 148-153

http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=2240

ՀԻՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ

Կատարման ժամկետը` 29.04-22.05


Թողնել մեկնաբանություն