ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Աշխարհամարտ,, հասկացությունը;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները;
- Մանրամասն նկարագրել առաջին աշխարհամարտի առիթը;
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտն անխուսափելի էր:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել պատերազմող կողմերի հայտարարված և չհայտարարված նպատակները;
- Նկարագրել պատերազմող խմբավորումների ռեսուրսները;
- Ապացուցել, որ միայն Սերբիան էր մղում արդարացի պատերազմ:
ԵՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի փուլերը;
- Կազմել և ներկայացնել առաջին աշխարհամարտի ժամանակագրությունը;
- Համեմատել արևմտյան և արևելյան ռազմաճակատները;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի ժամանակ կիրառված
ռազմական նորույթները:
ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ներկայացնել թվական տվյալներ առաջին աշխարհամարտին հայերի մասնակցության մասին;
- Նկարագրել որևէ ճակատամարտ, որտեղ հայերը էական դեր են խաղացել;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի մասնակից հայ զորահրամանատարներին:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Ցեղասպանություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել հայոց ցեղասպանության պատճառները, մեղավորներին և փուլերը;
- Նկարագրել հայոց ցեղասպանության ընթացքը;
- Ապացուցել, որ ցեղասպանությունն անխուսափելի չէր:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել ինքնապաշտպանության օջախներև և հրամանատարներին;
- Նկարագրել որևէ ինքնապաշտպանական կռիվ;
- Կազմել և ներկայացնել ինքնապաշտպանության ու Նեմեսիսի ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ ,,Նեմեսիս,, գործողությունն ահաբեկչական գործունեություն չէ:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի անմիջական հետևանքներն ըստ կարևորության սանդղակի;
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտի անմիջական հետևանքներն անխուսափելի էին:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի երեք գլխավոր հանցագործներին /պատասխանը հիմնավորել/;
- Սահմանել առաջին աշխարհամարտին առնչվող հինգ հասկացություն;
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտը կանխորոշեց երկրորդ աշխարհամարտը;
- Նկարագրել ռազմաճակատի և թիկունքի մեկ օրը:
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել հայոց առաջին հանրապետության ստեղծման պատճառներն ըստ կարևորության սանդղակի;
- Սահմանել առաջին հանրապետությանն առնչվող յոթ հասկացություն;
- Ապացուցել, որ առաջին հանրապետության կործանումն անխուսափելի չէր;
- Նկարագրել 1918-1920թթ.-ի Երևանի մեկ օրը;
- Կազմել առաջին հանրապետության ժամանակագրությունը:
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Բռնապետություն,, և ,,Ամբողջատիրություն,, հասկացությունները;
- Թվարկել Եվրոպայում ամբողջատիրական վարչակարգերի առաջացման պատճառները;
- Համեմատել ֆաշիզմը և նացիոնալ-սոցիալիզմը;
- Ապացուցել, որ ԱՄՆ-ը 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին ամբողջատիրական պետություն էր:
ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Արևելք,, և ,,Արևմուտք,, հասկացություները 20-րդ դարի միջաշխարհամարտային ժամանակաշրջանի համատեքստում;
- Թվարկել Արևելքի տեխնոլոգիական լճացման պատճառները;
- Ապացուցել, որ առարկայական ծրագրի 2.4 կետի ձևակերպումը չի հակասում պատմական իրականությանը:
ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Քաղաքացիական պատերազմ,, հասկացությունը;
- Թվարկել հանրապետական Իսպանիայի պարտության պատճառները;
- Համեմատել իսպանական և իտալական ֆաշիզմը;
- Ապացուցել, որ Իսպանիայի քաղաքացիական պատերազմը երկրորդ աշխարհամարտի ներածությունն էր:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Սոցիալ-տնտեսական զարգացում,, հասկացությունը;
- Թվարկել Խորհրդային Հայաստանի սոցիալ-տնտեսական նվաճումները 20-30-ական թվականներին;
- Ապացուցել, որ 20-30-ական թվականներին Խորհրդային Հայաստանում իրականացվում էր ազգի և անհատի բարոյազրկման գործընթաց:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել համաշխարհային մշակույթի նվաճումները 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին;
- Բնութագրել որևէ մշակութային գործչի ստեղծագործությունները;
- Ապացուցել, որ հայկական մշակույթի զարգացումն արգելակված էր բռնապետությամբ:
ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել հայկական մշակույթի նվաճումները 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին;
- Համեմատել 20-րդ դարի 20-30-ական թվականների հայկական և համաշխարհային կինոարվեստը,
- Սահմանել 20-րդ դարի 20-30-ական թվականների հայկական մշակույթին առնչվող 10 հասկացություն:
ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել հայոց առաջին և երկրորդ հանրապետությունները;
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի նախադրյալները;
- Ապացուցել, որ միջաշխարհամարտային ժամանակահատվածում համաշխարհային մշակույթը ծաղկում է ապրել;
- Ապացուցել, որ միջաշխարհամարտային ժամանակահատվածում հայ գրականությունը մնացել է որպես համաշխարհային գրականության բաղկացուցիչ մասը:
ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 4-11
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի պատճառները /պատասխանը հիմնավորել/,
- Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը նպատակադրված սադրանք է;
- Համեմատել պատերազմող խմբավորումների նպատակները և ռեսուրսները;
- Նկարագրել երկրորդ աշխարհամարտի ռազմա — քաղաքական ընթացքը:
ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 11-18
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի հայ զորավարներին և հերոսներին;
- Գնահատել հայերի մասնակցությունը երկրորդ աշխարհամարտին;
- Ապացուցել, որ պատերազմի այդպիսի ավարտը կանխորոշված էր;
- Համեմատել առաջին և երկրորդ աշխարհամարտերի արդյունքները:
ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 18
- Սահմանել երկրորդ աշխարհամարտին առնչվող երեք կարևորագույն և յոթ կարևոր հասկացությունները;
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի առանձնահատկությունները;
- Համեմատել պատերազմող պետությունների ներքին քաղաքականությունը;
- Ապացուցել, որ աշխարհամարտերի կազմակերպիչները նույն ուժերն են:
ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 25-29
- Թվարկել սառը պատերազմի քաղաքակրթական, գաղափարախոսական և տնտեսական նպատակները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Սահմանել սառը պատերազմի հինգ հիմնական հասկացությունները;
- Կազմել սառը պատերազմի ժամանակագրությունը:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 14.01.2015
,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես
ԵՐԵՍՈՒՆՀԻԳԵՐՈՐԴ — ԵՐՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 26.01-01.02
Ստուգատեսային շաբաթ
ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 04-05.02
- Սահմանել ,,Մշակութային ագրեսիա,, հասկացությունը;
- Թվարկել ,,Սառը պատերազմի,, ժամանակաշրջանի ձեռբերումները և ձախողումները;
- Ապացուցել, որ ,,Սառը պատերազմի,, ժամանակաշրջանի մշակույթն ուներ գաղափարախոսական նշանակություն և քաղաքական ենթատեքստ;
4. Համեմատել խորհրդային և արևմտյան մշակույթների առանցքային կողմերը:
ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 11.12.02
- Սահմանել ,,Երրորդ աշխարհ,, հասկացությունը;
- Ապացուցել Երրորդ աշխարհի քաղաքակրթական, քաղաքական և սոցիալ-տնտեսական գոյությունը;
- Թվարկել Երրորդ աշխարհի պետությունների ընդհանրությունները;
- Համակողմանիորեն բնութագրել Երրորդ աշխարհի պետություններից որևէ մեկին:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 107-111
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B8%D1%80
ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 18-19.02
- Սահմանել ,,Ազգային զարթոնք,, հասկացությունը;
- Թվարկել ազգային զաթոնքի փուլերը 20-րդ դարում /պատասխանը հիմնավորել/;
- Համակողմանիորեն բնութագրել ՀԽՍՀ տնտեսության ճյուղերից որևէ մեկը 1945-1991 թթ.-ին;
- Վերլուծել 1949 թվականի ողբերգության պատճառները և հետևանքները:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 107-114
www.lragir.am/index/arm/0/society/view/105544
www.yerkirmedia.am/wap.php?act=news&lan=hy&id=1107
ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 25-26.02
- Սահմանել 10 հասկացություն, որոնք անբաժանելի են 1945-1991թթ.-ի հայկական մշակույթից;
- Բնութագրել նշված ժամանակաշրջանի որևէ մշակույթային գործչի;
- Համեմատել հայաստանյան կրթության վիճակն այսօր և 20-րդ դարի 80-ական թվականներին;
- Ապացուցել, քաղաքական և սոցիալ-տնտեսական համակարգերի ու մշակույթի փոխադարձ ազդեցությունը հայկական մշակույթի օրինակով:
Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 130-140
http://www.mfa.am/hy/armenia-culture/
http://www.hayzinvor.am/23276.html
http://encyclopedia.am/pages.php?bId=2&hId=1341
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 04-05.03
Անհատական և խմբային ստուգողական աշխատանք ,,Աշխարհը և հայերը երկու աշխարհամարտերի միջակայքում,, թեմայից:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 11-12.03
- Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտն անխուսափելի էր
- Թվարկել պատերազմող խմբավորումների նպատակները
- Նկարագրել պատերազմող կողմերի ռեսուրսները
- Համեմատել առաջին և երկրորդ աշխարհամարտերի պատճառները:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 62-63
http://www.1-sovetnik.com/articles/article-642.html
https://www.youtube.com/watch?v=biMjSSj7VUw
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 01-02.04
- Ապացուցել, որ սառը պատերազմը համաշխարհային պատերազմ է;
- Թվարկել սառը պատերազմի նպատակները;
- Կազմել սառը պատերազմի ժամանակագրությունը:
- Բնութագրել սառը պատերազմի ժամանակաշրջանի որևէ պետական կամ քաղաքական գործչի:
- Ապացուցել, որ սառը պատերազմն էական ազդեցություն է ունեցել մշակույթի վրա:
Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 80-84, 122-129
http://www.diplomat.am/publ/informacion_paterazmner/20-1-0-93
http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=4304
http://hetq.am/arm/news/26630/sary-paterazmi-khorhrdanishy-charli-ancakety.html
https://www.youtube.com/watch?v=XSmwk-NKAAQ
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08-09.04
- Սահմանել վերջին քառասունամյակի 10 կարևոր հասկացությունները;
- Թվարկել ԽՍՀՄ կործանման գլխավոր և երկրորդական պատճառները:
- Բնութագրել հայկական ազատագրական պայքարի նոր փուլը;
- Կազմել հայոց պատմության 1988-1992թթ.-ի մանրամասն ժամանակագրությունը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 116-129
Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 95-100
http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=4304
https://www.youtube.com/watch?v=ege3VJYn6pw
https://www.youtube.com/watch?v=09PWgHFA7Wc
http://samlib.ru/e/efremow_a_n/otchetallenadallesa.shtml
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15-16.04
- Թվարկել երրորդ հանրապետության գոյության ներքին և արտաքին գործոնները;
- Բնութագրել երրորդ հանրապետությունում կայացած ընտրությունները;
- Ապացուցել, որ ՀՀ արդի սոցիալ-տնտեսական վիճակն անխուսափելի չէր;
- Համեմատռել երկրորդ և երրորդ հանրապետուրթյունների մշակութային կյանքը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 144-162
http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=2227
http://blog.ararat-center.org/?p=233
ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 18-19.03
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի 10 կարևորագույն իրադարձությունները;
- Համեմատել երկրորդ աշխարհամարտի երեք կարևորագույն քաղաքական իրադարձությունները;
- Ապացուցել, որ Գերմանիայի և նրա դաշնակիցների պարտությունն անխուսափելի չէր:
- Ապացուցել, որ հայերը նշանակալի դեր են խաղացել երկրորդ աշխարհամարտում:
Աղբյուրներ`Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 77-82
Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 62-78
http://www.slideshare.net/mariqechechyan/ss-16384816
http://historynotes.ru/vtoraya-mirovaya-voyna-1939-1945-gg/
https://www.youtube.com/watch?v=glR9AcWR4Y0
https://www.youtube.com/watch?v=3UYGk4AzBbk
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 01-02.04
- Ապացուցել, որ սառը պատերազմը համաշխարհային պատերազմ է;
- Թվարկել սառը պատերազմի նպատակները;
- Կազմել սառը պատերազմի ժամանակագրությունը:
- Բնութագրել սառը պատերազմի ժամանակաշրջանի որևէ պետական կամ քաղաքական գործչի:
- Ապացուցել, որ սառը պատերազմն էական ազդեցություն է ունեցել մշակույթի վրա:
Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 80-84, 122-129
http://www.diplomat.am/publ/informacion_paterazmner/20-1-0-93
http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=4304
http://hetq.am/arm/news/26630/sary-paterazmi-khorhrdanishy-charli-ancakety.html
https://www.youtube.com/watch?v=XSmwk-NKAAQ
https://www.youtube.com/watch?v=2c24rJw73z8
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08-09.04
- Սահմանել վերջին քառասունամյակի 10 կարևոր հասկացությունները;
- Թվարկել ԽՍՀՄ կործանման գլխավոր և երկրորդական պատճառները:
- Բնութագրել հայկական ազատագրական պայքարի նոր փուլը;
- Կազմել հայոց պատմության 1988-1992թթ.-ի մանրամասն ժամանակագրությունը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 116-129
Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 95-100
http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=4304
https://www.youtube.com/watch?v=ege3VJYn6pw
https://www.youtube.com/watch?v=09PWgHFA7Wc
http://samlib.ru/e/efremow_a_n/otchetallenadallesa.shtml
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15-16.04
- Թվարկել երրորդ հանրապետության գոյության ներքին և արտաքին գործոնները;
- Բնութագրել երրորդ հանրապետությունում կայացած ընտրությունները;
- Ապացուցել, որ ՀՀ արդի սոցիալ-տնտեսական վիճակն անխուսափելի չէր;
- Համեմատել երկրորդ և երրորդ հանրապետությունների մշակութային կյանքը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 144-162
http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=2227
http://blog.ararat-center.org/?p=233
ՀԻՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետ` 22-23.04
- Թվարկել ներկայի և ապագայի մարտահրավերները;
- Ապացուցել, որ այժմ ընթանում է չորրորդ աշխարհամարտը;
- Համեմատել 20-րդ և 21-րդ դարերի քաղաքակրթությունները:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 148-153
http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=2240
ՀԻՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 29.04-22.05