ԴԱՍԱՐԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ
ԱՌԱՋԻՆ – ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 01- 07.09
1. Սահմանել «Մարդ» հասկացությունը և հիմնավորել սահմանումը;
2. Շարադրել մարդու առաջացման վարկածները;
3. Նկարագրել նախնադարյան որսորդի, ձկնորսի կամ հավաքչի կյանքը;
4. Սահմանել «Տոհմ» և «Ցեղ» հասկացությունները;
5. Նկարագրել առաջին գործիքները և բացատրել նրանց գործառույթները;
6. Թվարկել Հայկական լեռնաշխարհի քարիդարյան հուշարձանները:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6- րդ դասարան, էջ 18-24
Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 11-13, 15-17
http://newarta.blogspot.com/2012/05/blog-post_7585.html
https://www.youtube.com/watch?v=yn0GwvwLkEc
https://www.youtube.com/watch?v=PzAqGce8CF8
https://www.youtube.com/watch?v=O77JBILU7qY
ԵՐՐՈՐԴ – ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08 – 14.09
1. Սահմանել «Դպրոց» և «Քննություն» հասկացությունները;
2. Թվարկել նախնադարում երեխաներին ուսուցանվող գիտելիքները;
3. Նկարագրել նախնադարյան քննության որևէ օրինակ;
4. Համեմատել նախնադարի և ժամանակակից դպրոցները:
Աղբյուրներ` https://www.youtube.com/watch?v=IsGaIS11sFU
http://www.prehistoryforkids.archeologia.ru/03/03.htm
Первобытное общество
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15 – 21.09
1. Սահմանել ,,Գիտություն,, և ,,Արվեստ,, հասկացությունները;
2.Թվարկել նախնադարյան մարդկանց այն գիտելիքներն ու կարողությունները,որոնք կարող են համարվել գիտության և արվեստի հիմք;
3. Ապացուցել, որ Հայկական լեռնաշխարհի բնիկները տիրապետում էին գիտության և արվեստի որոշակի գաղտնիքների:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 70
http://artakhovhannisyan.blogspot.com/2013/09/blog-post_7168.html
http://hpj.asj-oa.am/4664/1/2000-3(191).pdf
https://www.youtube.com/watch?v=df-Tr_A4LpQ
ՅՈԹԵՐՈՐԴ– ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 22 – 28.09
1. Սահմանել «Հասարակություն» և «Ոսկեդար»հասկացությունները;
2. Ապացուցել կամ հերքել այն տեսակետը, որ նախնադարը մարդկության հիշողության ոսկեդարն է;
3. Թվարկել ոսկեդարի ավարտի պատճառները:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 21-22, 27-28
http://all-politologija.ru/knigi/osnovy-sociologii-i-politologii-kozyrev/opredelenie-ponyatiya-obshestvo-osnovnie-priznaki-obshestva
https://www.youtube.com/watch?v=bhRZ05hWVkg
https://www.youtube.com/watch?v=JASZMOHAWt4
ԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30 – 05.10
- Սահմանել ,,Արիական քաղաքակրթություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել արիականության սկզբունքները;
- Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության բնօրրանը Հայկական լեռնաշխարհն է:
- Թվարկել արիական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության պարտությունն անշրջելի չէ:
Աղբյուրներ` http://www.hayary.org/wph/?p=155
Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 31-35
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%B8%D0%B8
https://www.youtube.com/watch?v=IHW0pnb_ZxE
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 06 – 12.10
- Պատմել Արատտայի մասին;
- Ապացուցել, որ Արատտան արիական պետություն է;
- Պատմել մ.թ.ա. 27-9 դդ.- ի հայկական պետությունների մասին:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 36-38
http://armsoul.com/index.php?topic=614.0;wap2
https://www.youtube.com/watch?v=AkF0HSnNzss
https://www.youtube.com/watch?v=p9qh_IW_nnU
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13 – 18.10
- Սահմանել ,,Սեմական քաղաքակրթություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել սեմական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Համեմատել արիական և սեմական քաղաքակրթությունները;
- Ապացուցել, որ սեմական քաղաքակրթության պարտությունն անխուսափելի է:
Աղբյուրներ` https://www.youtube.com/watch?v=Q1ddnoqGbwU
http://www.hayary.org/wph/?p=1535
ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 26-30.10
Ստուգողական աշխատանք` առաջինից տասնչորսերորդ դասերի թեմաներով:
ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 02-06.11
- Կազմել Հին Եգիպտոսի ժամանակագրությունը;
- Թվարկել եգիպտական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Սահմանել Հին Եգիպտոսին առնչվող հինգ հասկացություն;
- Համեմատել ցանկացած երկու փարավոնի ներքին և արտաքին քաղաքականությունը:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6 – րդ դասարան, էջ 32-36
https://www.youtube.com/watch?v=3HmVmIQ2CKw
ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 09-13.11
- Կազմել Շումերի ժամանակագրությունը;
- Սահմանել Շումերին առնչվող յոթ հասկացություն;
- Թվարկել շումերական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Շարադրել շումերական էպոսի բովանդակությունը:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6 – րդ դասարան, էջ 37-38
https://www.youtube.com/watch?v=unJz-fOGOPU
https://www.youtube.com/watch?v=BstGrY0yQq4
ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-20.11
- Կազմել չինական քաղաքակրթության հնագույն և հին փուլերի ժամանակագրությունը;
- Սահմանել չինական քաղաքակրթությանն առնչվող հինգ հասկացություն;
- Թվարկել չինական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Բնութագրել Ցին Շի Հուանդիին:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6 – րդ դասարան, էջ 53-55
https://www.youtube.com/watch?v=vlCtmc91SyE
http://168.am/2013/11/10/297560.html
ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 23-27.11
- Ներկայացնել Հայկ Նահապետի մասին պատմությունների տարբերակները;
- Բնութագրել Հայկ Նահապետին;
- Կազմել Հայկյանների ժամանակագրությունը;
- Նկարագրել Հայկի և Բելի ճակատամարտը: Գծել Ճակատամարտի սխեման;
- Թվարկել Հայկ Նահապետի դասերը /պատասխանը հիմնավորել/:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6 – րդ դասարան, էջ 33,36 էջերում
http://hay-geni-haxtanak.blogspot.am/2013/01/blog-post_9300.html
https://www.youtube.com/watch?v=iNRsaviwSeY
https://www.youtube.com/watch?v=ZcjEEQlu_Uk
https://www.youtube.com/watch?v=-bezwIWF2xs
ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30.11- 04.12
- Թվարկել գրի տեսակները և այն ստեղծող ժողովուրդներին (պատասխանը հիմնավորել);
- Ապացուցել, որ գիրը քաղաքակրթության անկյունաքարն է;
- Կատարել գործնական աշխատանք «Ով ավելի շատ գրատեսակ կօգտագործի» մրցակցային թեմայով:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 60 – 64
Մի քանի նկատառում գրի մասին (Գրի զարգացումը, Լոուկոտկա)
http://www.what-this.ru/civilization/beginning-of-civilization/history-of-writing.php
https://www.youtube.com/watch?v=ISRrGXxqoZ0
ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 07- 11.12
- Թվարկել Ծովի ժողովուրդների արշավանքները և դրանց հետևանքները;
- Սահմանել «Հոմերոսյան Հունաստան» հասկացությունը;
- Նկարագրել կրետե – միկենյան մշակույթը:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 88 –
91
http://melikyanripsime.blogspot.am/2014/11/blog-post_3.html
http://www.e-reading.club/chapter.php/1003115/67/Vud_Maykl_-_Zoloto_Troi.html
https://www.youtube.com/watch?v=GFAmpfSsqjs
ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 14- 18.12
- Սահմանել Արարատյան թագավորության պատմությանն առնչվող յոթ կարևոր հասկացությունները;
- Կազմել Արարատյան թագավորության ռազմա – քաղաքական և մշակութային ժամանակագրությունը;
- Նկարագրել Արարատյան թագավորության որևէ քաղաք կամ տաճար:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 45 – 64
https://www.youtube.com/watch?v=nNaYTIFB-QI
https://www.youtube.com/watch?v=gXXKOovInzE
https://www.youtube.com/watch?v=0Qa_1vSjmYI
https://www.youtube.com/watch?v=um0A-WhSV5c
ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 21- 25.12
- Համեմատել Աթենքի ու Սպարտայի պետական կարգը, զինված ուժերը և երեխաների կրթությունը;
- Կազմել Հին Հունաստանի ժամանակագրությունը;
- Նկարագրել Աթենքը կամ Սպարտան:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 97 – 106
http://www.slideshare.net/erik0229/ss-16669432
http://www.dasaran.am/apps/wiki/view/id/5850
https://www.youtube.com/watch?v=Q6Fwc01YoLk
https://www.youtube.com/watch?v=tEgIhMpQ0-0
https://www.youtube.com/watch?v=gs—Je2rUvs
ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 01 – 05.02.2016
- Սահմանել «Հելլենականություն» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ հինգ հասկացություններ;
- Թվարկել հելլենականության դրսևորումները Հայաստանում;
- Ապացուցել, որ հայկական հելլենականությունն ունեցել է և´ դրական, և´ բացասական հետևանքներ:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 87-89, 163-165, 168-169, 175-177
Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 129-136
http://www.armeniaculture.am/am/Encyclopedia_hellenistakan_mshakuyty
http://www.findarmenia.com/arm/history/18/121/123
http://civilka.ru/ellinism/ellinism.html
https://www.youtube.com/watch?v=LqA2_pVyPRI
ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08 – 12.02
- Սահմանել «Աշխարհակալություն» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ հինգ հասկացություններ;
- Թվարկել առավելագույն թվով աշխարհակալություններ;
- Ապացուցել, որ աշխարհակալությունը պատմականորեն անխուսափելի երևույթ է:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 53-56, 94-104,106
https://www.youtube.com/watch?v=9miMXaeua3o
https://www.youtube.com/watch?v=-0Pa9Mj9CB0
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F
https://www.youtube.com/watch?v=8kyo1iTouMc
ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15 – 19.02
- Սահմանել «Հռոմ» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ հինգ հասկացություններ;
- Թվարկել ներհռոմեական պայքարի տեսակները և պատճառները;
- Ապացուցել, որ Սպարտակի ապստամբությունը և նրա պարտությունն անխուսափելի էին:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 140-146, 161
http://grigoryan-aida.blogspot.am/2014/07/7.html
https://www.youtube.com/watch?v=LfMVlddAzDg
https://www.youtube.com/watch?v=KwWgnd8Bd6g
https://www.youtube.com/watch?v=thOS-lpOmpw
https://www.youtube.com/watch?v=rEHkazT0r4c
ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 22 – 26.02
- Սահմանել «Քաղաքակրթությունների պայքար» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ հինգ հասկացություններ;
- Թվարկել Հռոմ – Կարթագեն, Հռոմ – Հայաստան դիմակայությունների պատճառները;
- Ապացուցել, որ Հռոմի հաղթանակը Կարթագենի և Հայաստանի նկատմամբ անխուսափելի էր:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 108-115
Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 152-154
https://www.youtube.com/watch?v=RkqR8OTLmBM
https://www.youtube.com/watch?v=8dpq2d2NV7k
https://www.youtube.com/watch?v=0tHYDKPaRXA
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 29.02-04.03
- Սահմանել «Կայսրություն» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ հինգ հասկացություններ;
- Թվարկել Հռոմեական կայսրության պատմական փուլերը;
- Պատմել որևէ կայսրի մասին (Ձեր ընտրությամբ):
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 169-173
Հռոմեական կայսրության համառոտ պատմություն
Ինչպես էին ստեղծվում կայսրությունները. Հռոմ
Հին Հռոմ. կայսրության ծաղկումը և անկումը
ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 09-12.03
- Սահմանել «Հռոմեական մշակույթ» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ հինգ հասկացություններ;
- Թվարկել հռոմեական մշակույթի ձեռբերումները;
- Պատմել հռոմեական մշակույթի որևէ գործչի մասին (Ձեր ընտրությամբ):
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 174-181
Հին Հռոմ: Հռոմեական կայսրության ժամանակաշրջանը: Պատմություն և մշակույթ
Հին աշխարհի կորուսյալ գանձերը. հին Հռոմ
ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 14-18.03
- Սահմանել «Հայկական մշակույթ» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ հինգ հասկացություններ;
- Թվարկել հայկական մշակույթի ձեռբերումները հեթանոսական շրջանի վերջին փուլում;
- Պատմել հայկական մշակույթի հեթանոսական շրջանի վերջին փուլի որևէ գործչի մասին (Ձեր ընտրությամբ):
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 167-177
Նեմրութ-Արև-Արքայի մեծ սրբավայրը
Հայ հեթանոսական աստվածները «վերադառնում» են
Հեթանոսություն կամ հայ արիական դավանանք
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 21-25.03
- Սահմանել «Քրիստոնեություն» հասկացությունը և նրանից ածանցյալ հինգ հասկացություններ;
- Թվարկել Հայաստանում քրիստոնեությունը պետական կրոն հայտարարելու գլխավոր և երկրորդական պատճառները;
- Պատմել Տրդատ երրորդի մասին:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 136-138
Հայոց պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 11-13
Ձայն Արարատի-33 Քրիստոնեության իրական արմատները
Քրիստոնեության հռչակումը պետական կրոն
Քրիստոնեության ընդունումը Հայաստանում
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 29.03-02.04
- Կազմել տիեզերական ժողովների ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Հավատո հանգանակի հիմնական կանոնները;
- Պատմել Պետրոս առաքյալի մասին:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 10-14
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 04.04-08.04
- Կազմել Բյուզանդիայի ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Բյուզանդիայի հզորացման և թուլացման պատճառները;
- Պատմել Հուստինիանոս առաջինի մասին:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 15-23
Հուստինիանոս Ա կայսեր վերափոխումները
Բյուզանդական կայսրության պատմությունը
ՀԻՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՀԻՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 11.04-15.04
- Կազմել Գերմանական ազգի սրբազան հռոմեական կայսրության ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Գերմանական ազգի սրբազան հռոմեական կայսրության առաջացման պատճառները;
- Պատմել Օտտոն Ա-ի մասին:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 29-32
Սրբազան հռոմեական կայսրություն
Սրբազան հռոմեական կայսրության պատմությունը
ՀԻՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 18.04-22.04
- Կազմել վաղ միջնադարի նշանավոր մարդկանց վարկանիշային աղյուսակ;
- Թվարկել վաղ միջնադարում անհատի դերի ուժեղացման պատճառները;
- Պատմել վաղ միջնադարի որևէ նշանավոր անհատի մասին:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 24-28, 33-36
Նոր բացահայտումներ վիկինգների մասին
ՎԱԹՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 25.04-29.04
- Կազմել Արաբական խալիֆայության ժամանակագրությունը;
- Թվարկել իսլամի առաջացման պատճառները և հետևանքները;
- Պատմել Մուհամեդի մասին:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 102-107
Մուհամմադ. կյանքը և գործունեությունը
ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 02.05-06.05
- Կազմել արաբների դեմ հայերի մղած պայքարի ժամանակագրությունը;
- Թվարկել արաբների դեմ մղած պայքարի անհաջողությունների և վերջնական հաղթանակի պատճառները;
- Պատմել Թեոդորոս Ռշտունու մասին:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 49-65
Հայ գենի հաղթանակ. Թեոդորոս Ռշտունի
Սովորենք պատմությունից` Թեոդորոս Ռշտունի
ՎԱԹՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 10.05-13.05
- Կազմել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների ժամանակագրությունը;
- Համեմատել ացտեկներին, մայաներին և ինկերին;
- Պատմել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների հերոսներից որևէ մեկի մասին (հերոսի ընտրությունը հիմնավորել):
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 124 -130
Աշխարհագրական մեծ հայտնագործություններ
20 փաստեր մայաների մասին, որոնք կարող են անհավանական թվալ
Հնդկացիներ. հին քաղաքակրթությունների փորձը
ՎԱԹՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ — ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16.05-20.05
- Կազմել Վերածննդի և Ռեֆորմացիայի ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Վերածննդի և Ռեֆորմացիայի պատճառներն ու արդյունքները;
- Պատմել Վերածննդի հսկաներից կամ Ռեֆորմացիայի հերոսներիղ որևէ մեկի մասին (հսկայի կամ հերոսի ընտրությունը հիմնավորել):
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 131 -140
ՎԱԹՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ — ՅՈԹԱՆԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 23.05-27.05
Գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների անհատականացված ստուգում: